Voiko pellavaöljyn kyllästetty talouspaperi heittää sekajäteroskikseen? Syttymisvaara?
Kommentit (12)
Älä heitä. Voipi roskis roihahtaa.
Kuivata se ensin jossain turvallisessa paikassa
Tai vaihtoehtoisesti polta niin menee sekin riski :D
Eikö siinä pullon kyljessä lue että on itsestäänsyttymisvaara? Se on kai pakko merkitä jos sellainen vaara on.
Miksi et pistä palamaan niitä itse?
pellavaöljyinen paperi voi syttyä itsestään, joten ei voi panna roskikseen.
Me on kasteltu tollaset kunnolla ja sit laitettu tiiviiseen pikkupussiin esim hedelmäpussiin, ei oo vielä saatu mitään syttymään.
Poltat pois. Jos kerrostalo, niin vaikka talon pihalla.
Järkimies
OK, jos minä kastelen kauttaaltaan ja laitan hedelmäpussiin niin uskaltaakohan sitten heittää roskikseen? Asun kerrostalossa niin en minä oikein tiedä missä minä niitä polttelisin, tai pitääkö vanhemmilla viedä kun asuvat maalla.
Pölhö tuttava poltti keittiönsä roskiskaapin:) Eli ei roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
OK, jos minä kastelen kauttaaltaan ja laitan hedelmäpussiin niin uskaltaakohan sitten heittää roskikseen? Asun kerrostalossa niin en minä oikein tiedä missä minä niitä polttelisin, tai pitääkö vanhemmilla viedä kun asuvat maalla.
Ainakin Helsingissä sataa, mene pihalle vaikka ritilämallisen kaivonkannen päälle polttamaan ne.
Oletuksena että sulla on niitä vain muutama arkki, ei käsipaperipakkauksen kaikkia rullia pinossa.
Mihin se muuten perustuu, se itsestäänsyttyminen? Kuulostaa niin käsittämättömältä.
On syttymisvaara.Pitäisi ainakin antaa olla vedessä/kastella ensin.