Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten täällä kirjoittelevat ihmiset saavat hyvää palkkaa ja hyviä tuloksia älykkyystesteistä

Vierailija
04.08.2016 |

Mutta sitten suurin ei osa ymmärrä yksinkertaisia lehtijuttuja tai viestejä ymmärretään ihan väärin. Vaikkapa tuo VR:n paikkalippujuttu, mitä suurin osa ei ole tajunnut ollenkaan. On noita esimerkkejä paljonkin, missä ihan selkeä aloitus ymmärretään täysin väärin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole velvoitetta pysyä totuudessa.

Vierailija
2/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse ole tajunnut että täällä käy monenlaista porukkaa. Ei tämä mikään homogeeninen paikka ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä hyväpalkkaiset tai älykkäät käy.

Vierailija
4/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimettömänä ja kasvottomana on helppo olla täysin päinvastainen kuin oikeasti on. Ei kai kukaan näistä ameeban äo:lla varustetuista sosiaali- ja mielenterveystapauksista halua sellainen myöntää olevansa, jos mahdollisuus on edes jossain väittää olevansa rikas ja älykäs.

Vierailija
5/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja vähän samaa ihmettelin siinä s-bonusseurantaketjussa, kun väki ihan tosissaan väitti, että nythän kauppa saa tietää, mitä sieltä ostetaan ja alkavat muuttamaan valikoimiaan sen mukaan. :D

Vierailija
6/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa olen ihmetellyt 😞. 😔. .,😶

Vierailija
7/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on tutkittukin, että suuri osa ihmisistä lukee pelkän otsikon kun kommentoi esim. lehtijuttuja tai jakaa uutisia fb:ssa.

Vierailija
8/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse ole tajunnut että täällä käy monenlaista porukkaa. Ei tämä mikään homogeeninen paikka ole.

En tiedä, elänkö jotenkin homogeenisessa todellisuudessa, mutta tosielämässä tapaan äärettömän harvoin ihmisiä, jotka olisivat erityisen älykkäitä, hyväpalkkaisia ja yksinkertaisia kaikkia yhtä aikaa.

Vierailija
9/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ja vähän samaa ihmettelin siinä s-bonusseurantaketjussa, kun väki ihan tosissaan väitti, että nythän kauppa saa tietää, mitä sieltä ostetaan ja alkavat muuttamaan valikoimiaan sen mukaan. :D

Kai siinä oli ajatuksena, että lähikauppa huomaa, mitä asiakas hakee marketista kauempaa ja ottaa sitten niitä tuotteita valikoimiinsa. Itse uskon tuohon tasan yhtä paljon kuin siihen, että kauppa alentaa hintoja ihan ollakseen mukava kuluttajalle.

Vierailija
10/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihmetellyt samaa. Ja lähes kaikilla on vihreät silmätkin vaikka ne oikeasti katukuvassa ovat melko harvinaiset :)

Vierailija
11/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai siinä oli ajatuksena, että lähikauppa huomaa, mitä asiakas hakee marketista kauempaa ja ottaa sitten niitä tuotteita valikoimiinsa. Itse uskon tuohon tasan yhtä paljon kuin siihen, että kauppa alentaa hintoja ihan ollakseen mukava kuluttajalle.

Öh. En tiedä mihin viittaatte, mutta miksi sitten kuvittelette kaupparyhmän keräävän tarkkoja ostotietoja, jollei a) kohdentaakseen mainontaa ja b)viilatakseen valikoimiaan?

Tietenkään sitä ei tehdä hyvää hyvyyttään, mutta myynnin lisäämiseksi.

Vierailija
12/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, elänkö jotenkin homogeenisessa todellisuudessa, mutta tosielämässä tapaan äärettömän harvoin ihmisiä, jotka olisivat erityisen älykkäitä, hyväpalkkaisia ja yksinkertaisia kaikkia yhtä aikaa.

Sanotaan että täällä käy kymmeniä tuhansia ihmisiä päivässä. Osa kommentoi sitä, toinen tätä- miksi ihmeessä jokaisen nimettömän kommentoijan täytyisi edustaa kaikkia mainitsemisia kategorioita yhtäaikaa?

Vierailija
13/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun s-ryhmähän ei millään näe, mitä se asiakas hakee siitä naapurissa olevasta k-kaupasta. Valikoimaahan ei noin vain laajenneta pelkästään sen takia, että asiakas hakee ne erityyppisestä kaupasta. Onhan se nyt itsestään selvää, että s-marketin asiakas ostaa todennäköisesti myös esim vaatteita ja taloustavaraa, mutta ei sellaisia s-marketin valikoimaan kannata ottaa, vaikka se vakiasiakas niitä kävisikin prismasta ostamassa. Tai toisaalta, miksi s-ketju olettaisi, että henkilö, joka käy naapuripaikkakunnalla töissä, ostaisi sen lounassalaattinsa tai päiväkahviviinerinsä mieluummin oman paikkakuntansa marketista, kuin siitä työpaikkansa vierestä.

Vierailija
14/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsos kun ihmiset kirjoittavat niihin ketjuihin, jotka heitä kiinnostavat. Ja toki täällä voi myös esiintyä jonain muuna kuin mitä on, mutta suurimmaksi osaksi veikkaan, että ne älykkäät ja hyvätuloiset kuluttaa eri ketjuja kuin ne tyhmät sossuelätit :-)

Itse olen sekä hyvätuloinen, varakas, että toivottavasti myös kohtuullisen älykäs. Vierailen täällä ehkä noin 5-10 kertaa vuodessa silloin kun tulee tekemisen puutetta ja kaipaan huvitusta näistä ketjuista. Viimeksi kävin täällä ehkä toukokuussa. Yleensä tulee kyllä avattua juuri nämä tämäntyyppiset ketjut. Ehkä 4-5 ketjua olen nyt avannut ja kohta pitäisi lähteä pois. Johonkin imetys-päivähoito-tms.-ketjuihin en osallistu koskaan. Varallisuus-, raha-, omaisuus-, sijoitus-  ja asuntoketjut kiinnostavat.

Vierailija
15/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan hauska tietää, kuinka monta eri ihmistä tällä palstalla käy päivässä. Veikkaan, että tuhansia, ehkä jopa kymmeniä tuhansia. Kyllä sellaisesta joukosta löytyy monenlaista tallaajaa ja tosiaankin kukaan tuskin osallistuu joka ketjuun, vaan ihmiset keskustelevat siitä mikä heitä kiinnostaa.