Tämä tilanne...ahdistaa mutta olenkohan syypää itse?
Olin järkyttynyt yhdestä tapahtumasta ja itkin aika vuolaasti. Mies halusi tietää mikä on mutta en saanut sanoja suustani ja sanoin vain anna mun olla yksin. Mies hermostui ja alkoi tivaamaan joten korotin hieman ääntäni "mene pois". Tämän jälkeen mies yritti väkisin tulla vierelleni ja ottaa kiinni käsistäni joilla peitin kasvot kun itkin. Potkaisin hänen suuntaansa ei tarkoituksena satuttaa vaan saada omaa tilaa ja rauhaa. Mies raivostui ja löi minua kasvoihin niin että hampaani lohkesi ja huuleni on nyt ihan sininen... Ahdistaa olla miehen kanssa mutta pelkään että olenkin itse tässä se syypää :(
Kommentit (5)
No mitäs aloit potkimaan? Ärsyttää tämmöset vinkumiset, että itse ensin aloittaa ja sit ei kestetä seurauksia. Miksi sinunkaan piti potkaista? Molemmat teitte väärin.
Ei taida olla ihan todenmukainen kuvaus. Todennäköisesti ap on itse alkanut huitomisen ja käsiksi käymisen.
Mutta oli miten oli, ei teidän yhdessä pitäisi olla, jos ette osaa käyttäytyä. Kannattaa kasvaa ensin itse ihmisenä ja opetella hillitsemään vähän draamataipumuksiaan, ja sitten vasta yrittää parisuhdetta.
No kasvoihin lyönti oli selvästi rajan ylitys. Mutta koska itsekin potkaisit ja tilanne kuulostaa muutenkin "käsikähmältä", en syyttäisi yksin miestä. Tilannetta ei osaa aina hetkessä lukea, jos sinäkin olit raivona. Eli jos pystytte sopimaan ja pyytämään anteeksi puolin ja toisin, niin kyllä minusta tilanne voi vielä selvitä! Jos mies muuten ei ole ollut agressiivinen tms.
Huono provo, mutta siis väkivaltaa puolin ja toisin, toivottavasti teillä on myös lapsia siellä nauttimassa tästä.
Et tietenkään ole syypää. Ihminen tulee jättää rauhaan, kun hän niin toivoo.