Mua kiusataan netissä
Niin että jotkut levittää mun kuvia ja noloja semmosia. Kiristettiin ensin maksamaan 1500e ettei leviä. Väärässä olin levisivät tiktokissa ja muualla.
Kommentit (13)
Hei! Oletko tehnyt Rikosilmoituksen!?
Netin kautta rikosilmoitus. Helppoa kuin heinänteko
Palkkaa moottoripyörämiehet asialle
Kiristys on vakava rikos. Lähetä tiedot poliisille
Ja tietysti se tai ne on tehny niin että nää mun kirjoitukset näkee nämä kiusaajat itse. Olen tehnyt rikosilmoituksia ja koska ne on estetty menemästä poliisille niin...
Mitä voin tehdä? Katsella vaan kun joku haluaa levittää mun tietoja netissä. Jotenkin oli odotettavissa tämmönen Mietin kenellä vois olla motiivi tähän, onko se joku tuttu vai 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ja tietysti se tai ne on tehny niin että nää mun kirjoitukset näkee nämä kiusaajat itse. Olen tehnyt rikosilmoituksia ja koska ne on estetty menemästä poliisille niin...
Meinaatko anonyymejä foorumeja? Ei näitä näe tai jos näkee niin vie laitteet huoltoon. Hakkerit voidaan kyllä ulossulkea kaikilta laitteilta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä voin tehdä? Katsella vaan kun joku haluaa levittää mun tietoja netissä. Jotenkin oli odotettavissa tämmönen Mietin kenellä vois olla motiivi tähän, onko se joku tuttu vai 🤔
No jos sulla on haju kuka vois tehdä näin ilmoitat poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Voi höpöhöpö
Tee rikosilmoitus ainakin kiristäjistä. Levinneiden kuvien osalta ei ole paljoa tehtävissä.
Tuskin niissä kuvissa mitään niin pahaa on että kannattaisi häpeillä. Jos jonkun kannattaa hävetä niin kiusajien. Niidenkin mielenkiinto lakkaa aikanaan ellet noteeraa mitenkään.
Ei kukaan estä sinua tekemästä rikosilmoitusta.
Ja mua ei enää huvittaisi tämmönen kiusaaminen mut minkäs teet. Olis pitäny heti tajuta mistä tässä on kyse.