Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista seutua on Lassila (Hki)?

Vierailija
01.03.2006 |

Harkitsemme muuttoa sinne, mutta en tunne entuudestaan aluetta yhtään? Päiväkodit, ala-aste, palvelut kiinnostavat. Entä onko rauhallista seutua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveää meininkiä ainakin oli kun asuin vielä vuosi sitten siellä. Paljon juoppoja ja narkkareita, en suosittele aluette kenellekkään! Suosittelen mielummin kontulaa!

Vierailija
2/4 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti en tiedä yksittäisistä taloista esim.muutatteko vuokrataloon vai omistusasuntoon. Pari lähikauppaa ja Prismahan on kävelymatkan päässä. Lassilassa on Tolarin koulun haara toiminut ekaluokkalaisille. Sitten isompana joutuu menemään Tolarin kouluun (Pohjois-Haagan ala-aste). Ainakin yksi iso päiväkoti on siellä bensiksen lähellä. Lapseni oli siellä kesähoidossa ja viihtyi ihan hyvin.

Itse asuimme Pohjois-Haagan puolella, mutta Lassila näytti ihan mukavalta myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna-asema on plussaa, samoin hyvät ulkoilumaastot. Koulut ovat vähän pitemmällä Pohjois-Haagassa. Laurinniityn leikkipuisto on aivan ihana kaupungin puisto, jossa ohjelmaa alle kouluikäisille ja kesäisin puistoruokailu. Iltapäiväkerhosta koululaisille en ole varma. Puiston vieressä on myös tekojäärata.

Me viihdyttiin siellä oikein hyvin 7 v sitten.

Vierailija
4/4 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi miettinyt myös muuttamista tänne, olisi lyhyet työmatkat.

Osa taloista näyttää kivoilta ja rauhallisilta, mutta juna-aseman läheisyyttä välttelisin. Löytyy kapakkaa, ja niissä viihtyvää porukkaa liiaksin asti.

Ja itse olen tullut siihen tulokseen, että meidän perheemme haluaa asua rauhallisemmalla alueella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän