Vanhempien juhliminen
Mikä on teidän henkilökohtainen mielipiteenne äidin ja/tai isän juhlimisesta? Onko joku määrä mikä on teistä ehdottomasti liikaa?
Tarkoitan lähinnä baarissa käymisiä
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä on aika huolestuttava määrä.
Mun puolesta sinänsä mun vanhemmat saa käydä tekemässä ihan mitä haluavat, niin paljon kuin haluavat.
Tarkoitin lähinnä pienten lasten vanhempia.
Miksi baareissa pitäisi käydä, jos on pieniä lapsia. Kerran kuussa maksimi.
Voi juhliminen. Toi on ihan tyhmä sana. Mä juhlin syntymäpäiviä, joulua, valmistujaisia, häitä. Kun käyn baarissa/yökerhossa, käyn baarissa/yökerhossa, enkä juhli mitään (ellei sit ole synttärit tms... Eli mun mielestä juhlimiselle ei ole mitään rajaa! Juhlia pitää aina kun on syytä juhlaan.
Hienoja kiertoilmauksia juhliminen, baarissa käyminen... siis ryyppääminen
Vierailija kirjoitti:
Voi juhliminen. Toi on ihan tyhmä sana. Mä juhlin syntymäpäiviä, joulua, valmistujaisia, häitä. Kun käyn baarissa/yökerhossa, käyn baarissa/yökerhossa, enkä juhli mitään (ellei sit ole synttärit tms... Eli mun mielestä juhlimiselle ei ole mitään rajaa! Juhlia pitää aina kun on syytä juhlaan.
Tämän takia tarkensin että tarkoitan itse sanalla juhliminen baarissa käyntiä. Itse nyt satun kutsumaan juomista, tanssia ja laulua juhlimiseksi. Ymmärsit kuitenkin varmasti pointtini.
Onko juhliminen sama asia kuin juominen humaltumismielessä ja siitä sitten baariin pubiruusuilemaan ja kailottamaan karaokea? kuullostaa lähinnä painajaiselta. Teininä/nuorena oli hauskaa juhlia humalassa, mutta kyllä se +30 on erittäin säälittävää sekä noloa - miehiltä ja naisilta.
Isäni juhli joka viikonloppu - meillä kotona. Olisin ollut iloinen, jos juhlinta olisi ulkoistettu muualle. Ja kyllä, joka vknloppu on liikaa.
Yritin nyt vaan mielipiteitä saada, että mikä on liikaa että tiedän milloin puuttua :( Ikävää, että vastaukseksi sain vain vittuilua käyttämistäni sanoista.
Vain Suomessa mietitään, kuinka usein on soveliasta vetästä itsensä tarkoituksella känniin ja könytä baariin. Siellä sitten tavataan muut röökimuijat, jotka suureen ääneen kailottavat ja rääkyvät asioitaan vielä yli kolmekymppisinäkin. Ihot punottaa, rumat tatuoinnit loistaa ja tukka on värjätty tummaksi niin, että vaalea tyvikasvu saa näyttämään kaljulta. Hyi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Yritin nyt vaan mielipiteitä saada, että mikä on liikaa että tiedän milloin puuttua :( Ikävää, että vastaukseksi sain vain vittuilua käyttämistäni sanoista.
No olisiko kanntannut kysyä, että mikä määrä alkoholinkäyttöä on soveliasta pikkulapsiperheessä? Eikä kysellä ihan mitä sattuu, jos odottaa täysin eri vastausta.
Humalahakuisesta juomista ei pitäisi olla tarve harrastaa ollenkaan. Mutta ehkä kerran kuussa olisi sellainen, mikä vielä menettelee. Joka päivä ei alkoholi kuitenkaan kuulu lapsiperheen arkeen, mutta ruokaviini on OK useamman kerran viikossa, kun se jää siihen lasiin.
Vierailija kirjoitti:
ruokaviini on OK useamman kerran viikossa, kun se jää siihen lasiin.
Hih hih, tämä oli hyvä!
Joka päivä on aika huolestuttava määrä.
Mun puolesta sinänsä mun vanhemmat saa käydä tekemässä ihan mitä haluavat, niin paljon kuin haluavat.