Kysy ATM:ltä
Olen ATM. Jos joku ei vielä tiedä, tarkoittaa alemman tason mies eli naisille kelpaamaton mies.
Speksit:
-170 cm, paino 55 kg tietämissä (ei ole vaakaa)
-rillipäinen it-insinööri (AMK)
-introvertti ja hiljainen, nuorempana hyvinkin ujo, mutten enää niinkään. Syrjäänvetäytyjä tarkkailija, en hae/kaipaa huomiota.
-ei kavereita.
-olen melkein raitis. Nuorempana olin ehdottomampi, nyt juon noin kaksi kertaa vuodessa, työpaikan pippaloissa, en koskaan humalaan asti.
-kuuntelen musiikkia (paljolti instrumentaalimusiikkia), lenkkeilen, aiemmin luin paljon, nyt jäänyt vähemmälle, elokuvia, mutta katson vain niitä mitä telkusta tulee. Pelaan hyvin vähän, vaikka mun nörttinä kai olettaisi sitä tekevänkin.
-en ole facebookissa. Miksi? Kun ei ole kavereita. Mua ei löydä somesta ollenkaan. Twitterissä olen, mutta sielläkin väärällä nimellä.
-Joku voisi pitää mua rikkaanakin. Olen vain keskituloinen, mutta menot on vähäiset, joten säästöjä on kertynyt mukavasti. Olen suunnitellut lopettavani työn teon viimeistään 50-vuotiaana, vaikka mahdollisuus olisi jo aikaisemminkin. Ei nosta tasoani, koska se ei näy musta, enkä haluakaan.
-en omista autoa, tulee käveltyä paljon.
-haaveilen kiltistä hissukkanaisesta, joka tykkäisi halailla paljon :)
-saatan hankkia jossain vaiheessa naisen ulkomailta.
Olette varmaan aivan täpinöissänne, kun kerrankin tapaatte tällaiseen myyttisen tyypin, joten antaa palaa kysymyksiä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene salille? Ei tuollaisista rimpuloista naiset kiinnostu.
Paskin ehdotus ikinä
T. 10v (salia) ja neitsyt
Tule tänne, niin neitsyytesi voidaan hoitaa pois alta moneen kertaan. Kaikin puolin.
-melkeinheteromies-
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Miten voit painaa noin vähän?
Hän on ns. hintelä nörtti. Nörteistä on olemassa myös sellainen tukevampi malli, ns. vatsakas nörtti. Nuoresta hintelästä nörtistä voi kasvaa vatsakas nörtti, jos hän innostuu oluenjuonnista. Mutta ap ei ole innostunut, joten hän on jäänyt hinteläksi nörtiksi.
Oletko ap harkinnut silmäleikkausta? Kerroit olevasi rillipäinen. Minä olen naimisissa ex-rillipäisen nörtin kanssa ja hän leikkautti silmänsä. Ei ollut ihan halpaa, mutta hänen lasinsakin maksoivat aina 700 euron luokkaa, joten pitkällä välillä tuosta tulee säästöä.
Vierailija kirjoitti:
Miten suhun voi tutustua, jos olet introvertti etkä ole somessa? Minunlaisilleni naisille kyllä kelpaisit.
Minä löysin oman introverttinörttini ircistä kanavalta #42. Tuo oli kyllä jo ennen vuosituhannen vaihdetta. Vieläköhän se on olemassa? Taitaa olla nykyisin harvassa ne porukat, jotka harrastaa irkkaamista. Mutta jos jotkut, niin juuri nörtit sitä harrastaa. Ongelmaksi jää löytää se kanava, missä nörtit pyörii.
Usko tai älä ap, mutta tosielämässä asiat eivät välttämättä mene minkään lassukkateorian mukaan. Ihmiset tapaavat, ihastuvat ja pariutuvat, jopa syrjityt ja ylenkatsotut: yli- ja alipainoiset, kaljut, rillipäät, rumiksi haukutut, hissukoiksi haukutut, nörtit, entiset koulukiusatut, rikkinäiset ihmiset, hiljaiset ja yksinäiset, ihan kaikenlaiset tyypit.
En väitä, että jokaiselle löytyy joku, kun en itsekään siihen usko. Mutta: se on mahdollista. Minulle kävi niin, vaikka en olisi ikinä uskonut.
T: Kodaajanörttiin rakastunut humanistinörtti
Vierailija kirjoitti:
Usko tai älä ap, mutta tosielämässä asiat eivät välttämättä mene minkään lassukkateorian mukaan. Ihmiset tapaavat, ihastuvat ja pariutuvat, jopa syrjityt ja ylenkatsotut: yli- ja alipainoiset, kaljut, rillipäät, rumiksi haukutut, hissukoiksi haukutut, nörtit, entiset koulukiusatut, rikkinäiset ihmiset, hiljaiset ja yksinäiset, ihan kaikenlaiset tyypit.
En väitä, että jokaiselle löytyy joku, kun en itsekään siihen usko. Mutta: se on mahdollista. Minulle kävi niin, vaikka en olisi ikinä uskonut.
Siis koodaaja, ei kodaaja. Pahoittelen typoa - tarvitsen lasit.
Vierailija kirjoitti:
Ai että, olisin itse voinut kirjoittaa ihan saman tekstin :) t. toinen onnellinen humanistinörtti joka nai koodaajanörtin
Joo, en mihinkään lassukan teorioihin usko. Toisaalta ei saisi tuomitakaan, jos ei ole asiaan perehtynyt. Ei kai ATM silti tarkoita, ettei ole mitään mahdollisuutta löytää nainen vaan sitä, että se on kovin epätodennäköistä. Siinä mielessä sovin hyvin tuohon kategoriaan.
Olipa erikoinen tulkinta pitää aloitusta itseä ylistävänä, mikä siinä nyt sellaista oli. Vaikka rehellisesti sanottuna se on osaltaan oikeampi tulkinta kuin tuo itsensä vähättely. Mutta kyllä se on vaan sitä normaalia hyvää itsetuntoa. Se on sitten mysteeri, mistä se kumpuaa, ei siihen mitään järkevää perustetta löydy. Enkä voisi nähdä itseäni bodattuna tai tukevana. Olen niin samaistunut tähän mun hintelään muotooni. Se kuvastaa mun pyrkimystäni nousta ruumillisuudesta korkeampaan henkiseen sfääriin.
Miten kummassa onnistuit pääsemään kahden hyvännäköisen naisen kanssa treffeille? Mitä loitsuja sä ilmoosi laitoit?
Oletko aseksuaali vai haluaisitko saada naista?
"Miten suhun voi tutustua, jos olet introvertti etkä ole somessa?"
Tällä hetkellä ei oikein mitenkään. Netin kautta yritin aikani. Yhden kanssa tutustuttiin vähän pitempään, tavattiin vain pari kertaa, mutta kirjoiteltiin paljon, kaveripohjalta pelkästään, mulle olisi (luonnollisesti) sopinut jotain vähän enempääkin. Nainen löysi sitten itselleen miehen ja se tyrehtyi siihen. Kahden naisen kanssa jäi yksiin treffeihin. Se kemia. Toisaalta ne oli ulkonäöltäänkin keskitasoa paremman näköisiä. Mulla ei deitti-ilmoissa ollut koskaan yhtäkään vaatimusta naisen suhteen, kerroin vain itsestäni, joku kirous sitten, että vain kauniimmat vastasi.