Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mites ton Nordean kanssa - voiko jäädä velkaa?

Vierailija
03.08.2016 |

Nordeassa vanha tili, jolla ehkä euron verran rahaa enkä ole käyttänyt vuosiin. En millään jaksaisi lähteä lopettamaan tiliä, mutta kun ne ilmoittaa että tilistä menee jatkossa 2€ / kk maksua, niin alkaako sinne siis kertyä velkaa ja voiko Nordea jossain vaiheessa ruveta perimään tätä velkaa minulta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole ennen ollut maksuja, nyt vasta tuli lappu että aletaan periä.

Ja matkat + vartin odotus on mulle vähintään kymppien arvoista, ei sen euron joka sillä tilillä on. Tuntipalkkani töissä on yli 60€ ihan tavan työajalta, ylityöt erikseen.

ap

No jos oot noin kovapalkkanen, niin pistät jonkun toisen asialle valtakirjan kanssa. Teet yksilöidyn valtakirjan, jossa lukee tyyliin "Minä ap, kovapalkkainen ja kiireinen uratykki, valtuutan Teppo Työttömän (hetu 111111-XXXX) irtisanomaan Nordeassa olevan tilini FI90 XXXX XXXX XXXX XX ja nostamaan käteisenä tileillä olevat rahat." Ja maksat sille Tepolle asiallisen korvauksen, ei se hänenkään aika ihan ilmaista ole.

Vierailija
22/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla se sama joka ei millään suostu tekemään virallista muuttoilmoitusta 😂 Miten voikin pienestä asiasta tehdä itselleen vaikeaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa nyt joku ettei ne voi ruveta perimään multa mitään käyttömaksua jos en käytä tiliä! En tarvii niitä pennosia mitä siellä on, mutta en myöskään aio mennä siihen pankkiin! Lähettääkö ne jotain karhukirjeitä kotiin, vai? Osoitekin on varmaan muuttunut muutamaan kertaan sen jälkeen kun siellä viimeksi kävin.

ap

Voi jeesus, että olet rasittavan kuuloinen ihminen. Et TODELLAKAAN raahaudu pankkiin koskaan, ikinä, milloinkaan, etkä tietenkään suostu maksamaan mistään mitään vaikka se maksu johtuisikin siitä, että olet itse mätänevän laiskapersus, joka ei saa omia asioitaan hoidettua ja täysin poissuljettuahan on se, että soittaisit sinne helvetin pankkiin ja kysyisit, miten asia helpoiten sinun kannaltasi hoituu. Ei ei, kun sen sijaan vaadit täällä ihmisiä kertomaan sinulle, ettei sinun tarvitse maksaa siitä, mistä muut maksavat.

Avokämmentä ansaitsisit.

Vierailija
24/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla se sama joka ei millään suostu tekemään virallista muuttoilmoitusta 😂 Miten voikin pienestä asiasta tehdä itselleen vaikeaa...

Mulle tuli sama mieleen...

Vierailija
25/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puolison kanssa yhteinen tili, jolla ei ole ollut mitään toimintaa koska pankki on sulkenut tilin kun en aikoinaan hyväksynyt muuttuvia ehtoja (tili oli tarpeeton jo silloin) ja sen jälkeen siitä kuitenkin juoksi edelleen palvelumaksut, kunnes lopetin tiliin liittyvät palvelut. Nyt tili on siis ollut suljettuna ja vailla palvelua yli kymmenen vuotta. Tänään tuli kirje että ehdot muuttuu. Oletan että palvelumaksu ei koske tuollaista lopettamatonta tiliä, koska sillä ei ole mitään palevelua. Tili jäi lopettamatta, koska siihen on myös puolisolla käyttöoikeus, eikä sitä voinut lopettaa yksin.