Musiikista tajuavat! Onko ADELEN laulunääni uskomaton?
Onko hänellä siis heittämällä paras laulunääni tämän hetken tähdistä? Mun korvaan ääni kuulostaa kyllä hyvältä mutta tosi vähän olen kuunnellut kun biisit ovat niin surkeita. Tekeekö se ne muuten ite?
Kommentit (25)
mielestäni hyvä lauluääni on aina kuulijan korvassa,jos sinulla on joku laulaja tai laulajia joiden ääni tuntuu tehoavan sinuun tai menee suoraan sydämeesi kyseessä on silloin hyvä laulaja.Adele on mielestäni hyvä laulaja vaikkeivat kaikki hänen kappaleensa olekkaan mielestäni hyviä,mutta ei se mitään,ne muutamat kappaleet riittävät minulle.
Onko sillä jo kaksi lasta? Eka oli muistaakseni poika?
En ole todellakaan hyvä arvioimaan, onko jonkun ääni uskomaton. Joskus jos jonkun ääntä sanotaan upeaksi, saatan itse kokea sen tylsäksi. Adelen ääntä en kyllä pidä tylsänä. Se ei ole mielestäni mikään perinteisen kaunis (kirkas, supernaisellinen jne.) ääni, vaan vähän käheä, mutta se jotenkin "soljuu" mukavasti, sulavasti, vaihtelee sopivasti ja on voimakas.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä jo kaksi lasta? Eka oli muistaakseni poika?
Juu, ei ole tytärtä.
Adelen ääni kuulostaa lähiöämmän ääneltä. Tupakkaa ja viinaa vissiin vedetty paljon tai ainakin siltä se kuulosta. Huutamista ilman tunnetta.