Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musiikista tajuavat! Onko ADELEN laulunääni uskomaton?

Vierailija
03.08.2016 |

Onko hänellä siis heittämällä paras laulunääni tämän hetken tähdistä? Mun korvaan ääni kuulostaa kyllä hyvältä mutta tosi vähän olen kuunnellut kun biisit ovat niin surkeita. Tekeekö se ne muuten ite?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä Adelen päälle. Enkä mä ymmärtännyt Amy Winehousen suosiota. Mä rakastan Britney Spearsia ja Rihannan biisejä! Repikää siitä :DDD

Vierailija
2/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Amy Leen ääni vie voiton. Enkä tarkoita nyt välttämättä Evanescencen biisejä, vaan soolouransa kappaleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adele osaa kyllä laulaa, mutta ääni on tylsä ja persoonaton. Kappaleetkin tylsiä. Kirjoittaa pienen osan kappaleistaan itse.

Vierailija
4/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan voi määritellä, kenellä on "paras lauluääni". Vai häh?

Vierailija
5/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä ihme sentään taas! Luulenpa ettei ap kysynnytkään kanssamammoiltaan nyt mitään absoluuttista totuutta vaan lähinnä mielipiteitä tai jotain osviittaa.

Vierailija
6/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uskomaton,  erilainen kyllä.

Sä teet jatkuvasti näitä aloituksia joten lienet joku teini tai muuten yksinkertainen. Kyllä sen artistin nimen voi kirjoittaa ihan normaalisti. Vaikka se ois George Harrison.

Vierailija
7/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole sävelkorvaa, en kuulee laulaako joku puhtaasti vai ei. Kuuntelen ja kaipaan tunnetta ja ilmaisua.  Adele, kuten myös Amy Winehouse, Billie Holiday, Eartha Kitt, Edith Piaf, (nopeasti mietittynä), näiden lauluääni herättää mussa voimakkaita tunteita. Se riittää mulle.

Vierailija
8/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hänellä siis heittämällä paras laulunääni tämän hetken tähdistä?

Kaukana siitä mutta varmasti ainoa jonka ihminen jonka ainoa tietolähde on radio ja iltapäivälehdet tietää.

Vierailija
9/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä ääni, mutta teknisesti taitava myös. Tykkään aika harvoista biiseistä, mutta ihailen kyllä.

Vierailija
10/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä ihme sentään taas! Luulenpa ettei ap kysynnytkään kanssamammoiltaan nyt mitään absoluuttista totuutta vaan lähinnä mielipiteitä tai jotain osviittaa.

Otsikossa luki: musiikista tajuavat. Ite käsitän sen niin, että asiantuntijamielipidettä kysytään.

Vierailija
11/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
12/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oli musiikista tajuaville kohdistettu...mitä ihmettä se nyt sitten ikinä tarkoittaakaan?

Noh joka tapauksessa uskomattoman typerä kysymys. Sama kuin kysyisi "ruuasta ymmärtäviltä", että onko pasta nyt parasta ruokaa juuri tällä hetkellä.

Vierailija
13/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä laulaja ja osaa käyttää ääntään ja tulkita biisejä. Uskomaton on taas vähän kuulijakohtainen, todella lahjakkaita ja kaunisäänisiä laulajia on maailmassa tuhansia ja tuhansia.

Vierailija
14/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta äänenkäyttö ei kuulosta puhtaalta vaan tuki on aika olematon. Laulaa vuotaen ja huutaen.

Vierailija
15/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole sävelkorvaa, en kuulee laulaako joku puhtaasti vai ei. Kuuntelen ja kaipaan tunnetta ja ilmaisua.  Adele, kuten myös Amy Winehouse, Billie Holiday, Eartha Kitt, Edith Piaf, (nopeasti mietittynä), näiden lauluääni herättää mussa voimakkaita tunteita. Se riittää mulle.

kokeileppa barba streisandia ja sarah brightmannia myös

Vierailija
16/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adelen musiikki toistaa itseään, on tylsää. En jaksa enää ollenkaan kuunnella, vaan kanava kääntyy radiossa heti. Rakastan tällä hetkellä Sia:n musiikkia

Vierailija
17/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adelen äänessä löytyy syvyyttä ja sielukasta sointia, mikä valitettavan monelta puuttuu. Koska hän itse on kirjoittanut kappaleitaan, tuntuu niissä olevan suurempi tunnelataus. Ihailen myös hänen päätöstään lopettaa tupakointi tyttärensä synnyttyä. Tämän ansiosta hänen äänialansa kasvoi huimasti.

Vierailija
18/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adele on ihana, myös livenä!

Vierailija
19/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adelen äänessä löytyy syvyyttä ja sielukasta sointia, mikä valitettavan monelta puuttuu. Koska hän itse on kirjoittanut kappaleitaan, tuntuu niissä olevan suurempi tunnelataus. Ihailen myös hänen päätöstään lopettaa tupakointi tyttärensä synnyttyä. Tämän ansiosta hänen äänialansa kasvoi huimasti.

Poika.

Vierailija
20/25 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sillä on ääntäkin olla ei tollainen korsolaisen YHn näköinen punkero ole voinut tulla noin suosituksi pelkästään ulkomusiikillisilla avuilla kute Suomessa vaikka joku Jenni Vartiainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi