Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkoko on räkättää ja ulvoa parvekkeella!

Vierailija
03.08.2016 |

Uusi naapuri istuu parvekkeellaan kanalauman kanssa ja ulvoo, huutaa, räkättää paskaista naurua ja se saatana kaikuu ja kuuluu toiselta puolen taloa mun olohuoneeseen asti vaikka ovi on kiinni. Miten vitun vaikea on nauraa hillitysti tai jos on pakko kirkua niin voisiko mennä sisälle.

Kaikki naapurit ovat tähän asti olleet normaaleja mutta nyt tänne muutti joku vitun ilolintu. Vihaan ääniä.

Enkä muuta maalle omakotitaloon joten sen vinkin voitte työntää perseeseenne.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä päätellen nää on jotain parikymppisiä minäminäminä minulla on oikeus olla äänessä koska äiti sanoi että minä olen erityinen -hupakoita. Meillä hiljaisuus alkaa vasta klo 23 joten parhaimmillaan saan kuunnella tuota kirkumista vielä yli kaksi tuntia. Toivottavasti tää on eka ja vika kerta kun kokoontuvat kiljumaan tänne. Ap

Vierailija
22/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin laulaakin parvekkeellani 6 lauluäänelläni, jos mua huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin vituttaa tollaset räkättävät kanalaumat. Otan osaa, ap.

Vierailija
24/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alakerrassa myös räkänaurua päästelevä lihava keski-ikäinen ruma ämmä.Välillä raahaa ulkomaalaisia miehiä räkälästä kotiinsa. Parvekkeella huutavat aamuun asti. Asunto on y-säätiön.Valituksia on lähtenyt useamman naapurin voimin. Isännöitsijän loman jälkeen alkaa tapahtumaan. Ämmä on naama punaisena ulkona, kun joutuu kohdakkain naapurien kanssa.

Vierailija
25/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itse joku päivä sitten samaa. Milloin liioitellun kovaäänisestä räkätyksestä ja ulvomisesta on tullut hottia? Ei ainakaan nuoruudessani 90-luvulla ihannoitu kyseenomaista ääntelyä.

Ja kaikuu muuten mukavasti kerrostalokuilussa, mutta se lienee tarkoituskin.

Vierailija
26/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äänestä päätellen nää on jotain parikymppisiä minäminäminä minulla on oikeus olla äänessä koska äiti sanoi että minä olen erityinen -hupakoita.."

Juuri näin. Tiivistit hyvin, ap.

Ja kun tositeeveestäkin kerta pääsi julkisuuteen ihan yhtä remakka tyttö kuin mä, jolla oli vielä samanväriset kynnetkin..

Vierailija
27/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti teidän kanssa :D :D "joku nauraa omalla parvekkeellaan"

Vierailija
28/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin otsikolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi