Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en saa DNA:n laskua e-laskuksi?

Vierailija
03.08.2016 |

Lapsen kännykkä on miehen nimellä ja lasku tulee hänelle sähköpostiin. Mies lähettää sen sitten mun sähköpostiin, josta joko löydän sen tai en. No, aina kun sitten maksan sen laskun, laitan sen e-laskuksi ja seuraavaa laskua en maksa kun oletan että se on turha koska e-lasku on jo. No sitten tulee muistutuslasku. Olen varmasti 3 kertas näpytellyt sen e-laskuksi. Mikä tässä nyt mättää?? Koitan huomenna soittaa sinne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoitko viitenumeron, muuten ei homma stondaa!

Vierailija
2/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoitko viitenumeron, muuten ei homma stondaa!

Laitoin. Meillä on kaikki laskut e-laskuna, joten kyllä osaan homman ja muut toimii.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jolla tämä ongelma?

Ap.

Vierailija
4/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa jolla tämä ongelma?

Ap.

Hei, jes! Mulla on sama ongelma ja soitin jo kerran aspaan. Neuvoivat poistamaan kaikki vanhat e-laskusopparit nettipankista ja tekemään uuden sopparin seuraavan laskun tiedoilla. 25. pv piti mennä automaattisesti veloitus tililtä, ei mennyt. Jos osaan tehdä muillekin laskuttajille e-laskutuksen, niin epäilen että DNA:n puolelta sössitty jotenkin?

Vierailija
5/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitin samasta asiasta asiakaspalveluun. Siellä nähtiin, että seuraava lasku oli vielä tulossa paperisena, ja tekemäni muutos e-laskuksi koskisi sitä seuraavaa. Ja niin siinä kävi kuten oli kerrottu.

Vierailija
6/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä soitin samasta asiasta asiakaspalveluun. Siellä nähtiin, että seuraava lasku oli vielä tulossa paperisena, ja tekemäni muutos e-laskuksi koskisi sitä seuraavaa. Ja niin siinä kävi kuten oli kerrottu.

Mitä sitten? Ei paljon lohduta ap:ta

Vierailija
7/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä mietit, tollo.