Saako Anno-tuotteita enää mistään Anttilan konkurssin jälkeen?
Kommentit (23)
Toivottavasti ei. Kamalia kopioita nimekkäämmistä merkeistä, sellaisia vesitettyjä b-luokan juttuja. Mitä lie Pirkka-astioita ja kangastuotteita tyhmällä nimellä-
Eikös niitä myydä myös Cittareissa?
Samaa olen minäkin miettinyt, toivottavasti eivät häviä mihinkään.
Ei myydä cittareissa, ellei siellä ole jotain vanhaa varastoa. Annoa ei saa muualta, ehkä joku voisi ostaa brändin siltä konkurssipesältä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa, olen ostanut.
Martinexillä oli kivoja pienempiä lautasia joita käytän niin ei tule syötyä liikaa (kuitenkin hieman suurempia kuin leipälautanen). Olisin halunnut ostaa sellaisen pyöreän kirkkaan jälkiruokakulhon mutta en tiedä valmistajaa ja olivat jo Anttilasta myyty loppuun. Sellainen edullinen peruskulho.
Kävin ostamassa ensimmäisenä alepäivänä annon pellavapussilakanat, kun olen ollut niihin todella tyytyväinen. Harmittaa, etten ostanut joululahjaksi niitä siskolle.
Vierailija kirjoitti:
Kävin ostamassa ensimmäisenä alepäivänä annon pellavapussilakanat, kun olen ollut niihin todella tyytyväinen. Harmittaa, etten ostanut joululahjaksi niitä siskolle.
Paljon tuli yhdelle setille (tyynyt ja pussilakana) hintaa? Mun on pitänyt ostaa niitä pitkän aikaa, mutta en ole saanut aikaiseksi. Veikkaan kyllä, että nyt ovat jo loppuneet. Harmi.
Vieläkö ne Anttilan alet jatkuu, vai loppuiko jo?
Myydäänkö citymarketissa niitä annon pisara-astioita? Harmittaa, että en tajunnut niitä aikaisemmin ostaa, ja nyt on joka anttilasta loppu.
Vierailija kirjoitti:
ei myydä. kysyin keskolta. sen jälkeen kun Anttila ei ole ollut enää keskoa. viime vuoden maaliskuusta, niin ei ole enää ollut cittareissa. myyty sieltä alessa mitä ollut jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko päivämäärää?
Vierailija kirjoitti:
Vanhaa tietoa. Ei ajantasalla ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Huom tämä artikkeli vuodelta 2013, Annoa ei enää ole ollut saatavissa Citymarketeista Anttilan myynnin jälkeen kuin takavarastoihin jääneitä rippeitä.
Saa cittarista ainakin jotain annoksia tuotteita.. Olen sieltä ostanut tyynynpäälisen ja keittiöpyyhkeitä :)
Samaa olen miettinyt. Olivat kivoja ja trendikkäitä!