Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne minilomalle 3-v. kanssa?

Vierailija
03.08.2016 |

En itse hirveästi ole matkustellut, mies sitäkin vähemmän, joten ehdotuksia otetaan vastaan viikonloppumatkaa suunniteltaessa syksylle (loka/marraskuu). Eli jotain lapselle sopivaa tekemistä pitäisi löytyä (museoita, nähtävyyksiä, tekemistä tms), saa olla kotimaassa tai lähimaissa, lentomatkustamista en haluaisi kannattaa, ellei mahtavaa diiliä löydy. Ja budjetti saisi tietysti olla matkustuskustannuksilta pieni, jotta itse kohteessa olisi käytettävissä rahaa, ei siis olla mitään erityisen isopalkkaisia.

Kylpylälomaa olin alustavasti ensin miettinyt ihan näin Suomessa, koska se lentäminen ei innosta ja syksyllä ei Suomen ilmasto oikein muuten innosta, mutta mies ei kyllä viihtyisi siellä hirveän hyvin, ja olisi kiva, että koko perheellä olisi kivaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Tampereelle kylpylään (ei siis Edeniin vaan siihen Holiday kylpylään lähellä keskustaa). Allasosasto ei ole kauhean iso, mutta varmsti 3-vuotiaalle riittävä. Siinä on kaikki Tampereen huvitukset sitten käden ulottuvilla. Käykää taidemuseon Muumilaaksossa. Jos haluatte ajella, Vammalassa on Herra Hakkaraisen talo. Pyynikin torniin munkille. Särkänniemessä on varmaan talvellakin jotain juttuja, ainakin akvaario ja Näsinneula. Suosittelen myös Werstas museota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla