Voinko koskaan löytää ketään?
Olen ujo ja introvertti, mutta haluaisin kuitenkin löytää jonkun. Olen äärimmäisen epävarma ja pessimistinen. Olen kuitenkin kiltti. Enkä hyväksy minkäänlaista pilkantekoa tai juoruilua muista, mikä ei näytä olevan kovin tavallista, koska näyttää siltä, että suurin osa ihmisistä puhuu pahaan sävyyn muista ihmisistä 24/7. En tykkää bilettää, juoda voin joskus. En polta. Muiden ulkonäöllä ei ole väliä minulle, mutta itse meikkaan. Pukeudun ihan normaaleihin vaatteisiin. Olen tosin keskivertoa rumempi.
Olen 20v, ja elämäni aikana vain kerran ihastunut ja rakastunut, en vain kiinnostunu kenestäkään. Ja jotenkin tuntuu, ettei se ole edes minusta kiinni, onko liikaa vaadittu, että ihminen on ystävällinen kaikille, normaalin älykkyyden omaava, mukavaa seuraa, omaa omat mielipiteensä eikä muokkaile niitä seurasta riippuen?
Tiedän, että olen nuori, mutta minun on varmaan lähes mahdotonta löytää ketään, sillä en helposti kiinnostunu kenestäkään. Ja minustakaan ei varmaan ole helppo kiinnostua, ottaen huomioon heikkouteni..
Kukaan samassa veneessä?
Kommentit (2)
Niin joo, ja se vielä, etten halua lapsia. Se varmaan myös sulkee mahdollisuuksia pois.
En väittänytkään niin, vastaaja 1, sanoin, että se vain huolettaa ja tuntuu lähes mahdottomalta. Yhtälailla on oikeus uskoa ja olla uskomatta siihen. Ja eiväthän kaikki löydä hyvää kumppania itselleen.
20v on valitettavasti niin nuori ikä, ettet pysty väittämään vakavasti ettet löydä ketään. Kuulostaa lähinnä kornilta ja hypokriittiseltä.
Löytyy kun pidät silmät auki ja olet avoin.
Terv 26v joka ajattelee, että oman persoonan takia kumppaniehdokas kategoria on keskivertoa pienempi, mutta silti olemassa.