Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painosta ja mitoista :)

Vierailija
03.08.2016 |

Kun täällä nyt niin kovasti tuntuu olevan mittoja ja niiden arviointia, niin minäkin haluan!

Pituus 170 cm
Paino 67 kg
Vyötärö 71 cm

Mitä tämä kertoo teille? Muita mittoja en oikein "osaa" mitata, olen siis epävarma mittauskohdasta. Sen osaan kuitenkin sanoa että lantio on varmasti leveämpi kuin hartiat. Rinnat ovat normaalikokoiset, ei pienet eikä isot. Oletan että olen ihan tavispäärynä koska ylävartalo on rintoja lukuunottamatta hintelä (ylipainoisenakin se hintelin osa) ja alavartalo luokkaa möhköfantti.

Olen löysä, kyllä, kiinteyttää pitäisi reilusti. Olen laihtunut ruokavalion avulla, öö, about 17 kg suhteellisen nopealla tahdilla mikä toki lisää löysää olemusta koska iho ei enää halua palautua samaan tahtiin kuin nuorena.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo juuri tuon, minkä itsekin kerroit, Sit vaan jmppaamaan.

Vierailija
2/3 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertoo, että olet normaalipainoinen. Varmasti ainakin vaatteet päällä hyvännäköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos kommenteista. :D Odotin vähän enemmän vittumaisia kommentteja kyllä. Kyllä, kunhan saisin vain motivaation päästä kiinni niin jumppaamaan. Olen katsonut jo netistä päteväksi uskomani jumppausohjeet pepulle, reisille ja mahalle jotka on ne ongelmakohdat. Sen lisäksi ajattelin jos saisi aloitettua joogaamisen, joko jossain ryhmässä tai sitten kotona youtuben ääressä. Luulen melkein että youtuben ääressä, koska kaikki vuodet ylipainoisena, lukien (ja kuullen) ihmisten kommentteja on kuitetnkin itseinho niin tiukassa että pelottaa mennä mihinkään ryhmään missä toiset minut näkee.

Ja kiitos, vaatteet päällä koen tosiaan näyttäväni ihan ok:lta (vaikken sitä melkein kehtaa edes ääneen sanoa/kirjoittaa). Itsetunto on ihan huimasti noussut sitä myötä kun kilot ovat tippuneet. Vaikka tuosta edeltävästä tekstistä ei uskoisikaan. Mutta se itsetunto on tosiaan ollut ihan totaalisen pohjalukemissa.

Olen siitä ihan iloinen että ilmeisesti rasva on sentään asettunut oikeisiin kohtiin ajatellen esimerkiksi diabetesta, eli pääosin _ei_ sisäelimien ympärille.

:) -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan