Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä avuksi kun pikkusisko on hurahtanut aasialaiseen pop musiikkiin?

Vierailija
03.08.2016 |

Olen porukoilla käymässä kesälomalla ja pikkusiskon huoneen seinät täynnä julisteita missä on jotain neitimäisiä aasialaisia miehiä. Mielestäni valkoinen nainen ansaitsee vierelleen suoraselkäisen valkoisen miehen eikä mitään riisipoikaa, siksi pidänkin tuollaista fanittamista hieman huolestuttavana. Olen aina jotenkin ajatellut että minä olen ollut hyvä esimerkki hänelle sellaisesta pojasta/miehestä, ketä hän voisi deittailla..Syytän itseäni, jos en ole onnistunut antamaan hänelle hyvää miehen mallia, kun meillä ei ollut isääkään varsinaisesti. Meneekö tälläinen muiden kulttuurien sairaalloinen ihannointi -vaihe yleensä itsestään ohi vai pitäisikö aktiivisesti tehdä jotain?

Ikää hänellä on 16v.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitä julistetaan aasialaiset jotenkin vajaaälyisiksi, jopa sairaiksi pääästään. Ettei vai olisi toisinpäin. Kuka hullu tykkää suomalaisesta ns musiikista? Se vanhemman väen idoli laulelee "olen suomalainen". Se on käännösversio italialaisesta alkuperäisestä L'italianosta. Sellaisestako sen nuoren pitäis tykätä? Hyi hitto!

Vierailija
22/25 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

J pop ja K pop on parasta ikinä. 😎👍🤘.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

????!!!!??!!!!

Vierailija
24/25 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi ennenkuin huomaatkaan. Mulla on sukulaistyttö, joka kuunteli niitä ladyboyta. Nykyään kuuntelee Katy Perryä. Menee se ohi, usko pois.

Vierailija
25/25 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloitus se vain porskuttaa.

Mitenköhän olisi asian laita jos palleroista puhuttais samaan sävyyn?