Mikä avuksi kun pikkusisko on hurahtanut aasialaiseen pop musiikkiin?
Olen porukoilla käymässä kesälomalla ja pikkusiskon huoneen seinät täynnä julisteita missä on jotain neitimäisiä aasialaisia miehiä. Mielestäni valkoinen nainen ansaitsee vierelleen suoraselkäisen valkoisen miehen eikä mitään riisipoikaa, siksi pidänkin tuollaista fanittamista hieman huolestuttavana. Olen aina jotenkin ajatellut että minä olen ollut hyvä esimerkki hänelle sellaisesta pojasta/miehestä, ketä hän voisi deittailla..Syytän itseäni, jos en ole onnistunut antamaan hänelle hyvää miehen mallia, kun meillä ei ollut isääkään varsinaisesti. Meneekö tälläinen muiden kulttuurien sairaalloinen ihannointi -vaihe yleensä itsestään ohi vai pitäisikö aktiivisesti tehdä jotain?
Ikää hänellä on 16v.
Kommentit (25)
J pop ja K pop on parasta ikinä. 😎👍🤘.
Menee ohi ennenkuin huomaatkaan. Mulla on sukulaistyttö, joka kuunteli niitä ladyboyta. Nykyään kuuntelee Katy Perryä. Menee se ohi, usko pois.
Tää aloitus se vain porskuttaa.
Mitenköhän olisi asian laita jos palleroista puhuttais samaan sävyyn?
Tässä sitä julistetaan aasialaiset jotenkin vajaaälyisiksi, jopa sairaiksi pääästään. Ettei vai olisi toisinpäin. Kuka hullu tykkää suomalaisesta ns musiikista? Se vanhemman väen idoli laulelee "olen suomalainen". Se on käännösversio italialaisesta alkuperäisestä L'italianosta. Sellaisestako sen nuoren pitäis tykätä? Hyi hitto!