Oon nyt viimeisen viikon nähnyt nälkää
Mt-ongelmien vuoksi jouduin muuttamaan takaisin äidin luo. Saan 250€/kk työkkäristä, se meni tässä kuussa laskuihin kokonaan. Äitini ei mulle ruokaa osta, sairaspäivärahasta ei päätöstä. Jos myöntävät, tilanne helpottaa.
Olen elellyt pulloja keräämällä.
Suomi v. 2016
Kommentit (125)
Lopeta valitus ja etsi työtä. Älä ole luuseri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai myydään.
Jep, mikäli aloittajan äiti haluaa myydä. Jos ei halua, hänellä on oikeus asua siinä elämänsä loppuun asti ja aloittajan on odotettava siihen asti. Toki aloittajan äiti voisi ostaa tyttärensä osuuden asunnosta, mutta hänellä ei ole siihen tarvetta, koska hänellä on joka tapauksessa oikeus asua asunnossa elämänsä loppuun asti.
Unohdit mainita, että haltijaoikeuden omaava vastaa perintökaaren mukaan myös omaisuuden hallintaan liittyvistä kuluista. Nythän ap on kertonut maksaneensa vaikka mitä asuntoon liittyvää vaikkei ole silloin ko. asunnossa asunutkaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai myydään.
Jep, mikäli aloittajan äiti haluaa myydä. Jos ei halua, hänellä on oikeus asua siinä elämänsä loppuun asti ja aloittajan on odotettava siihen asti. Toki aloittajan äiti voisi ostaa tyttärensä osuuden asunnosta, mutta hänellä ei ole siihen tarvetta, koska hänellä on joka tapauksessa oikeus asua asunnossa elämänsä loppuun asti.
Niin siis myydä se äiti juuri noista syistä tai muuten hankkiutua siitä eroon.
Onneksi omat vanhemmat ei ole samanlaisia hirviöitä kuin ap:n. Missä päin asut? Tuu meille syömään. :)
Väittääkö joku, että pulloja elääkseen kerännyt ap ei ole tehnyt itse mitään?!