Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan alfa pyysi treffeille!

Vierailija
03.08.2016 |

Nyt mietin menenkö! On ollut jo kolmen kanssa meidän töistä. Hän on todella kuuma! Vaatteet aina ihan priimaa. Oma tyyli ja tosi hyvännäköinen. Mielelläni vaikka vaan panisin..

Sitten mietin mitä muut ajattelee. Ei hän kenestäkään ole vaimoa tekemässä. Vastasin, että täytyy miettiä. Käski miettiä ja hymyili leveästi päälle.

Olen vähän huono sosiaalisissa tilanteissa, mutta uskon, että hän hoitaa puhumisen.

Mietin vaan mitä vanhemmat työkaverit ajattelee, kun dissaavat jo nyt näitä kolmea.. Yhdellä oli jopa mies..

Tänään pitäisi vastata jotain jos hän tulee kysymään.
Help!!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy panemassa ja leuhki mammojen saunaillassa minkä kollin pokasit

Vierailija
2/20 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä nyt ole mitään leuhkimista 😂 En vaan voi oikein vastustaa, kun olen vuoden kaks salaa katsellut häntä. Niiin kuuma!

-Toimistorotta Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan perussääntö työhyvinvoinnin kannalta on, että työkaverin kanssa ei mitään kuumaa kuolailusuhdetta aloiteta. Ei, vaikka millainen alfa silmäilisi sinua. Kun suhde karahtaa kiville (niin kuin sun tapauksessa tulee ilmiselvästi tapahtumaan), on töissä todella kiusallista olla.

Tämän sanon hyvin tietäen sen, että moni erinomainen parisuhde on syntynyt työpaikalla. Missäpä muuallakaan sitä olisi niin hyvä mahdollisuus tutustua asiallisissa merkeissä toisiin ihmisiin.

Suhtaudu tilanteeseen objektiivisesti ja käytä hyväksesi mahdollisuus selvittää, miten vetovoimainen olet. Montako päivää se alfa jaksaa vokotella sua? Miten se yrittää? Tekeekö se sitä samaa muillekin samanaikaisesti?

Vierailija
4/20 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vasta neljäntenä hänen to do -listallaan. Mieti sitä.

Vierailija
5/20 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä samanaikaisesti yritä kuin yhtä. Ja kyllä se tosi kauan jaksaa. En jaksaisi esittää mitään vaikeaa 😄 Nyt hyvät ilmat käydä parilla esimerkiksi. Ja kun oon tällainen nörde niin eikö kannattaisi ottaa tilaisuus vastaan? Yleensä hengaan meidän it-tyyppien ja graafikoiden kanssa 😂

Vierailija
6/20 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vasta neljäntenä hänen to do -listallaan. Mieti sitä.

Tiedän. Mutta ensimmäinen nörtti. Nää kolme on olleet sosiaalisia tyyppejä myynnin puolelta. 😁

Ap

Vierailija
7/20 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se ole jo selvää, että Ap haluaa levittää haaransa tälle miehelle, vaikka kuka tahansa sanoisi mitä. Ei järkiperusteet enää uppoa.

Vierailija
8/20 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kk tahdottoman selibaatin jälkeen levittäisin haarat vähän vähemmänkin komealle kaverille 😄 Toki varmasti hävettää, jos menen ihastumaan, mutta periaatteessa olen ollut ihastunut jo kaksi vuotta.

Ap

Vierailija
9/20 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kutkuttaa tehdä tällainen emämoka. Kun aina yritän toimia järkevästi. Jo koulussa.

Ap

Vierailija
10/20 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kutkuttaa tehdä tällainen emämoka. Kun aina yritän toimia järkevästi. Jo koulussa.

Ap

Suosittelen, ei sitä muuten opi :)

Vierailija
11/20 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Anna mennä vaan. Eihän sitä naimisiin tarvii mennä tai av mammojen hyväksyntää pyytää. Life is short

Vierailija
12/20 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että anna palaa! Mutta ehkä kannattaa pitää juttu salassa työkavereilta (kun siitä mitään suurta tuskin on kehkeytymässä).

Vierailija
13/20 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että kukaan ei tässä ketjussa ajattele, että miehen maine tahrautuu.

No eihän se tahraudukaan, vaikka panisi kaikki työpaikan naiset läpi. Sen sijaan ap.tä nyt hieman moititaan.

Ne kaksoisstandardit.

Vierailija
14/20 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh... Haluat siis letkan jatkoksi?

No. Alfahan hän on vain sun mielestäsi. Se on kipeä totuus. Minusta kuulostaa siltä ettei mies ole kovin hienosti asioitaan hoitanut kun on yleisessä tiedossa kaikki hoidot.

Ja selvästi olet innoissasi siitä statuksesta, että pääsisit jonon jatkoksi.

Mieti mitä itse haluat. Haluatko siis jotain muuta? Kestävää vaiko vaan seksiä?

Jos haluat jotain muuta niin en suostuisi ihan heti menemään treffeille niin huomaisi ettet ole tuleva jonon nelonen ja kohdallasi treffeille pääsy vaatii yritystä hieman enemmän.

Vain sinä määrität oman arvosi.

Vierailija
15/20 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että kukaan ei tässä ketjussa ajattele, että miehen maine tahrautuu.

No eihän se tahraudukaan, vaikka panisi kaikki työpaikan naiset läpi. Sen sijaan ap.tä nyt hieman moititaan.

Ne kaksoisstandardit.

Miehen mainehan on jo mennyt. Hän on sika, joka iskee kaikkia työpaikan naisia. Naisen maine menee siitä, että vajoaa sikaan.

Vierailija
16/20 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä työpaikkoja joihin vaihtaa jos ja kun olo käy tukalaksi

Vierailija
17/20 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kieltäytyisin ystävällisesti. Kahdesta syystä. Juurikin työpaikan ilmapiirin vuoksi ja siksi, että mies varmastikin uskoo, että kaikki naiset lakoavat hänen edessään. Tää taas voisi johtaa siihen, että mies alkaa piirittää sua ap kahta kauheammin  ja sitten te jossain vaiheessa päädytte onnellisesti vakituiseen parisuhteeseen ;) Joo, oon katsonut liikaa amerikkalaisia hömppäleffoja...

Vierailija
18/20 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin, turha sitä on puutteessa elää. 

Vierailija
19/20 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menet sinne treffeille! Ei pieni hauskanpito pahaa tee ja mieti miten ihanaa sulle tulee. Ei tuollaisia tilaisuuksia usein tule, vaan on tosi harvinaista että ihminen josta on kiinnostunut haluaa myös treffeille kanssasi. Katso mitä tapahtuu :) Pidän sulle peukkuja!

Vierailija
20/20 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Mainetta mulla ei täällä ole, niin ei ole mitä menettää 😄 Täällä muutenkin kuulee kaikkia juoruja alvariinsa, niin ihan ok olla "alfan nelonen" 😄 Ainoa mikä hävettää on nää vanhat tädit joidenka kanssa käyn kahvilla, että kestääkö ne mua enää 😁 Puhuvat siis tosi alentavasti näistä kolmesta.

En jaksaisi esittää vaikeaa, koska en ole. Ja sitten jos ei piirittäisikään! Mutta katsotaan. Vielä ei ole alfaa näkynyt, mutta joo olen päättänyt suostua! Eihän sitä pakko ole edetä mihinkään jos hän onkin kahdestaan ihan karmiva 😁

Ap