Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paska Nordea - mihin pankkiin vaihdan?
03.08.2016 |
En edes tajua miksi olen niin tunnollisesti pysynyt Nordean asiakkaana, vaikka lähes aina kun jotain sen suuntaan pitäisi hoitaa niin v*tuttaa. Ja varsinkin MAKSAA.
Ihan vaan periaatteesta ja pienen ihmisen viimeisen pisaran ketutuksesta vaihdan nyt pankkia. Olisiko jollain heittää tietoa hyvästä vaihtoehdosta? S-pankissa myös tilejä, ne jäänee.
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Älä ainakaan Säästöpankkiin vaihda. Toisessa ryhmässä oli maininta, että he olisivat tehneet jonkin älyttömän ja järkeä vailla olevan päivityksen ja sen myötä ei saa tunnistusta kuin yhteen puhelimeen.