Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paska Nordea - mihin pankkiin vaihdan?

03.08.2016 |

En edes tajua miksi olen niin tunnollisesti pysynyt Nordean asiakkaana, vaikka lähes aina kun jotain sen suuntaan pitäisi hoitaa niin v*tuttaa. Ja varsinkin MAKSAA.

Ihan vaan periaatteesta ja pienen ihmisen viimeisen pisaran ketutuksesta vaihdan nyt pankkia. Olisiko jollain heittää tietoa hyvästä vaihtoehdosta? S-pankissa myös tilejä, ne jäänee.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan Säästöpankkiin vaihda. Toisessa ryhmässä oli maininta, että he olisivat tehneet jonkin älyttömän ja järkeä vailla olevan päivityksen ja sen myötä ei saa tunnistusta kuin yhteen puhelimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla