Mitä haluaisit korjata itsessäsi?
a) Kasvot
b) Rinnat
c) Kädet (olkavarret)
d) Vatsan
e) Pakarat
f) Reidet
g) Jotain muuta, mitä?
Itse valitsisin vaihtoehdot b) ja d)
Kommentit (50)
Jos mitään riskejä ei olisi, eikä sattuisi ja ilmaiseksi saisin niin: :D
- rasvaimu alavatsan pömppöön ja sisäreisiin
- jonkun sortin pieni kasvojenkohotus/silmäluomileikkaus
- maltilliset rintaimplantit
- nenä pienemmäksi
Vähän pois vyötäröltä,rinnat jo fiksattu.
Vierailija kirjoitti:
a) Kasvot. Alkaa leukapielet roikkua vähitellen ja se jotenkin ahdistaa.
Niinpä, terveyttä ja hyvää lihaskuntoa voi kyllä ylläpitää, mutta kun kasvot alkaa "roikkua" niin se on varmasti monelle kova paikka. Niin naisille kuin miehillekin. Ap
En mitään. Ja olen melkoisen ruma monestakin kohtaa. Mutta en tekisi kerta kaikkiaan mitään paremmalla ulkonäöllä, ja olen sen verran kiintynyt kroppaani ja rakastan sitä, että turhaan sitä ei leikellä.
G) mielen. Ahdistus, masennus ja vaikea fobia pois.
Nenä pienemmäksi ja silmäkulmista liikkuvien luomien päälle laskeutuva nahka pois. Myös paksu tukka olisi jees mutta sitä ei millään rahalla valitettavasti saa. Vartalo mulla on ihan kiva ja siihen voi jotenkin vaikuttaa, rumaan pärstään ei juurikaan:(
g) Elämäntapamuutos, eli pikkasen kiloja pois ja joku liikuntaharrastus. Terveelliset elämäntavat ja positiivisempi asenne.
Ison nenän, leveät leukaperät, ohuen ylähuulen, leveät hartiat ja reisilöllöt.
N24
G) aivot. Haluaisin fiksummat aivot, jotka ymmärtävätkin jotain. Unelma-ammattejani on tähtitieteilijä ja lentomekaanikko. Nyt joudun olemaan vain kaupan kassalla :(
Rinnat pienemmiksi ja paremman muotoisiksi
B eli rinnat. Oon 32-vuotias. Mulla on aina ollut riipparit, olen harrastanut juoksua 12v. asti. Kolmen vuoden imetystään ei oikeastaan vaikuttanut mitenkään, sillä rinnat oli jo "tuhoutuneet" huonoilla liiveillä juoksemisesta.
Äidin, huolehtikaa että urheilevilla tyttärillänne on kunnon urheiluliivit!
G. Yläluomet on aika raskaat ja alaluomet alkaa pussittamaan iltaa kohti, että jos nämä saisi fiksattua etten olisi niin väsyneen näköinen! :)
B. Mikäli joskus saan rintäsyövän niin sitten (silarit), muuten en ottaisi vaikka vähän isommat tai eri malliset oiskin kivemmat omasta mielestä.
Mahan, jalat ja kädet saisin korjattua itse, kunhan saisin aikaiseksi ruveta syömään oikein ja kuntoilemaan hieman enemmän. Mutta minkäs laiska itselleen voi! :D
En tiedä, varmaan kaikkea pitäisi parannella.
Punoittavan ja ruman ihoni. Tälle tosin ei vain voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
G) aivot. Haluaisin fiksummat aivot, jotka ymmärtävätkin jotain. Unelma-ammattejani on tähtitieteilijä ja lentomekaanikko. Nyt joudun olemaan vain kaupan kassalla :(
Off topic, mutta pakko kysyä. Mitä jännittävää sinusta on lentomekaanikon työssä? Miten työ eroaa esim. automekaanikon työstä? Entä mitä sinä kuvittelet, että tähtitieteilijät tekevät normaalina arkisena työpäivänään?
a) Kasvot. Alkaa leukapielet roikkua vähitellen ja se jotenkin ahdistaa.