Mitä haluaisit korjata itsessäsi?
a) Kasvot
b) Rinnat
c) Kädet (olkavarret)
d) Vatsan
e) Pakarat
f) Reidet
g) Jotain muuta, mitä?
Itse valitsisin vaihtoehdot b) ja d)
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G) aivot. Haluaisin fiksummat aivot, jotka ymmärtävätkin jotain. Unelma-ammattejani on tähtitieteilijä ja lentomekaanikko. Nyt joudun olemaan vain kaupan kassalla :(
Off topic, mutta pakko kysyä. Mitä jännittävää sinusta on lentomekaanikon työssä? Miten työ eroaa esim. automekaanikon työstä? Entä mitä sinä kuvittelet, että tähtitieteilijät tekevät normaalina arkisena työpäivänään?
En todellakaan ole tuo henkilö, mutta kyllä niissä on eroa. Lentomekaanikko tienaa paremmin, on pikkutarkat ohjeet ja laatuodotus aivan jotain toista. Haluaistiko sinä tehdä kasin laatua nopeasti, nopeapeasti nyt! Pahimmissa tapauksissa jättää tekemättä osa toimenpiteistä jotka tiedät löytyvät listalta, säästääksesi aikaa=rahaa työnatajallesi. Vai kympin laatua huolellisesti ja virheettömästi?
Noh, ei lentomekaanikkokaan varmaan aina saa tehdä parastaan, mutta väittäisin että useammin kuin normi automekaanikko.
Siis vain laatuodotus on erilaista. Muuten työ samanlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G) aivot. Haluaisin fiksummat aivot, jotka ymmärtävätkin jotain. Unelma-ammattejani on tähtitieteilijä ja lentomekaanikko. Nyt joudun olemaan vain kaupan kassalla :(
Off topic, mutta pakko kysyä. Mitä jännittävää sinusta on lentomekaanikon työssä? Miten työ eroaa esim. automekaanikon työstä? Entä mitä sinä kuvittelet, että tähtitieteilijät tekevät normaalina arkisena työpäivänään?
En todellakaan ole tuo henkilö, mutta kyllä niissä on eroa. Lentomekaanikko tienaa paremmin, on pikkutarkat ohjeet ja laatuodotus aivan jotain toista. Haluaistiko sinä tehdä kasin laatua nopeasti, nopeapeasti nyt! Pahimmissa tapauksissa jättää tekemättä osa toimenpiteistä jotka tiedät löytyvät listalta, säästääksesi aikaa=rahaa työnatajallesi. Vai kympin laatua huolellisesti ja virheettömästi?
Noh, ei lentomekaanikkokaan varmaan aina saa tehdä parastaan, mutta väittäisin että useammin kuin normi automekaanikko.
Siis vain laatuodotus on erilaista. Muuten työ samanlaista.
Ja palkka. Ja se laatuodotus ei ole mikään hällä väliä asia. Etenkin jos pitäisi tuohon kusetukseen ryhtyä mistä autohuoltamot aina jää kiinni jokaisessa TMn ym testeissä.
Tissit voisi vielä kohottaa. Kaikki muut epäkohdat on jo korjattu. Kasvoihin en kajoaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä päädyit tietylle alalle? Koska se kiinnosti sinua? Avaruus ym kiinnostaa minua todella paljon, myös fysiikka kiinnostaisi, en vain tajua sitä.
Rakastan lentokoneita, en autoja, siksi en halua automekaanikoksi. Ei niissä siis mitään sen jännempää ole. Vähän kuten joku haluaa tehdä lastenparissa töitä ja lukee itsensä lastentarhanopettajaksi.
Sen, etten olisi edes syntynyt :<
(G) Vaihtaisin persoonallisuuden, kun nykyisessä on häiriöitä. Vanhemmat kai hukkasivat takuutodistuksen, niin on sitten pitänyt itse korjailla.
G) Silmäni, toinen lähes sokea ja toinen heikko, syntymästä lähtien.
Nää:
a) Kasvot (rumat kuin pirulla)
b) Rinnat (isot, roikkuvat, eri paria)
d) Vatsan (joskus oli kiinteä. Nyt syönyt liikaa suruuni, niin makkaraa tullut)
e) Pakarat (isot, näppyiset, roikkuvat, vaikka reenaan)
f) Reidet (herramunjee, nämä ne vasta rumat ovat. Lihavat ja tytisevät)
g) Pohkeet, nilkat, jalat, hiukset
En pidä itsestäni. Ei muuten yksikään mieskään :D :D :D
Kaikki nuo plus hampaat ja hiukset.
Haluaisin tän estyneisyyden ja liian ujouden pois. Tiedän että minusta vois tulla vaikka ja mitä, olen fiksu, taiteellinen ja nätti, mutta en uskalla näyttää sitä kellekään koska pelkään kritiikkiä niin paljon. Minusta ei tule koskaan mitään ja märehdin yksin, vaikka ei ole mitään syytä muuta kuin persoonallisuushäiriö.
Niin jos on kyse fyysisistä piirteistä niin haluaisin joitakin luomia pois ja kivemmat hiukset.
Silmät, ovat kuin sudella tai sokealla, vaalean sinivihreä. Muuten olen tumma, näytän omituiselta ja pelottavalta.
D) vatsa nahkani. Voisin kiristyttää sitä jos ei joutuisi tuskista kärsimään tai olemaan vuoteen omana. Muuten vatsani ok mutta pieni alareppu häiritsee minua joka on tullut 2lapsen ja 10kg painon pudotuksen myötä.
En mitään noista. Haaveilen suorista alahampaista, koska hammasraudoista huolimatta ne ovat jääneet vinoon ja häiritsevät paljon. Muuhun olen tyytyväinen..
Vierailija kirjoitti:
a) Kasvot
b) Rinnat
c) Kädet (olkavarret)
d) Vatsan
e) Pakarat
f) Reidet
g) Jotain muuta, mitä?Itse valitsisin vaihtoehdot b) ja d)
Ehdottomasti d) ja f), vatsaa ja reisiä saisi olla huomattavasti nykyistä vähemmän.Muuten olen aika tyytyväinen kroppaani.