Mitä haluaisit korjata itsessäsi?
a) Kasvot
b) Rinnat
c) Kädet (olkavarret)
d) Vatsan
e) Pakarat
f) Reidet
g) Jotain muuta, mitä?
Itse valitsisin vaihtoehdot b) ja d)
Kommentit (50)
b) Rinnat. En kokoa, vaan ryhtiä. Voisivat olla pienemmätkin.
Ajattelin otsikon perusteella heti että kateellisuuden ja nirsouden ruoan suhteen, mutta jos ulkonäöstä puhutaan niin haluaisin muuttaa vatsapömppikseni litteäksi ja selluliitin tilalle sileän ihon. Ja jos sitten oikein, oikein aletaan hienosäätää niin hiukseni saisivat olla puhtaanvaaleat ja pidemmät, silmien kirkkaamman väriset ja hampaiden valkoiset. Sen sijaan tykkään ulkonäössäni pituudestani, hymystäni ja hiusteni luonnollisista laineista.
Muoks. No tämähän meni ihan perseelleen koko vastaus kun kyseessä oli äänestys, hups, no, siinä tapauksessa vastaan että G) Iho.
Heikon itseluottamuksen ja harhaluuloisuuden.
Vituttaa kun tulee kurja olo jos ei vaimo ei ole jatkuvasti antamassa huomiota & kehumassa ja hänen poiketessaan rutiineista esim. tuleekin ilmoittamatta tunnin kaks myöhemmin kotiin tai on ollut ryypiskelemässä kaverinsa kanssa alkaa pyöriin petosjutut mielessä mistä olen vaiennut täysin ettei tule turhia sotia. myös se, että on pannut suurinta osaa työkavereistaan kalvaa aina mielessä kun ilmoittaa jäävänsä ylitöihin.
ja ei, en ole keskustellut hänen seksielämästään, minulla vain sattuu olemaan harvinaisen laaja tuttavapiiri kotikaupungissani minkä takia "joudun" kuulemaan aika paljon asioita, mitkä ei oikeastaan kuulu minulle pätkääkään enkä tee noilla tiedoilla yhtään mitään, mielummin olisin kuulematta mutta etenkin (anteeksi yleistäminen) naiskaverit ovat helvetinmoisia juorukelloja
Vierailija kirjoitti:
G) aivot. Haluaisin fiksummat aivot, jotka ymmärtävätkin jotain. Unelma-ammattejani on tähtitieteilijä ja lentomekaanikko. Nyt joudun olemaan vain kaupan kassalla :(
Lentokonemekaanikoksi ei tarvitse olla erityisen fiksu,jonkinlaista ymmärrystä teknisiinlaitteisiin riittää,faija oli finnairilla mekaanikkona,se on umpijuoppo samoin sen työkaverit ja nuo työkaverit oli jotenkin outoja,yksi oli napakympissäkin sai päämatkan ja ero meinasi tulla jo mennessä lentokentällä kun oli niin kännissä.
yksi soitteli aina kännissä lankapuhelin aikana ja kehui olleensa palkka-armeijassa ym.
itse valitsen G.
päässä pitäisi jotain muuttaa että saisin pillua,nyt naiset ei kiinnostu ikinä minusta.
Ulkonäössä muuttaisin pituuden, jotta olisi helpompaa (ja halvempaa) löytää sopivia vaatteita ja elämä muutenkin helpottuu; esim. näkisin paremmin väkijoukon yli, eikä tarvitse aina etsiä jakkaraa avuksi yltääkseni hyllyihin olinpa sitten kaupassa tai kaverin luona.
+20cm lisää on ihan jees, mutta en ole valmis menemään kivuliaaseen "venytysprosessiin", missä jalat murskataan aluksi kasvukuntoon:
http://www.odditycentral.com/wp-content/uploads/2015/02/leg-lenthening-…
Tollaisen prosessin jälkeen ei kyllä voi harrastaa liikuntaa normaalisti tai tehdä mitään pikakävelyä rajumpaa. Hyödyt eivät kuitenkaan ole niin suuret, että olisin valmis rajoittamaan elämääni vapaaehtoisesti. Komplikaatiot hyvin yleisiä ja on myös suuri todennäköisyys, että jalan hermosto ei palaudu ennalleen (/vaurioituu pysyvästi) -> menettää kävelykyvyn. En kyllä tee mitään lisäpituudella pyörätuolissa.
"The arduous and prolonged procedure begins with a doctor breaking the patient’s shin bones and inserting a telescopic rod into them. Over time, as the bones heal, the rod pulls the bones apart gradually – approximately one millimeter per day. As the bone is stretched, new bone, nerves, arteries, and skin grow to fill in the gap. The process is complete in about three months time, adding two to three inches to overall height. After this, the patient would need several months of physiotherapy to recover completely.
According to a 2006 study in the journal International Orthopaedics, “complications of this treatment are frequent”. They include nerve damage, uneven lengthening, hip problems and paralysis. For these reasons, limb-lengthening usually isn’t performed on people over 5-foot-9."
t. 150cm nainen
Hiukan isommat tissit
Hiukan hoikemmat kädet
Tosi timmi vatsa
Pienempi nenä
Leveämpi otsa
Sinisemmät/kirkkaammat silmät
Haluaisin kirjaimellisesti korjata polvet ja jalkaterät, jotta voisi urheilla normaalisti kuten vielä pari vuotta sitten. Ei tarvitsisi miettiä mitä _voi_ tehdä, vaan voisi tehdä mitä _haluaa_.
Vierailija kirjoitti:
Silmät, ovat kuin sudella tai sokealla, vaalean sinivihreä. Muuten olen tumma, näytän omituiselta ja pelottavalta.
Oot varmaan todella kaunis! Näkisipä kuvan: )
Varmaan kaiken. Alottaisin kasvoista, korjaisin nenän, haluaisin tasaisen ja kauniin ihon, paksut hiukset, suorat valkoiset hampaat,
Sitten rinnat, rumat, roikkuvat, eripari rinnat pois.
Vatsa saisi olla myös kiinteämpi ja vyötärö olisi kiva (olen aina ollut tasapaksu pötkö vaikka aina ollut kova urheilemaan)
Hitsi,jos olisin tajunnut,että voi vastata myös g) luonteen,olisin ottanut senkin :D
Haluaisin olla itsevarma ja sosiaalisesti lahjakas,ja psyykkisesti terve(kärsin paniikkihäiriöstö),nykyään suunnilleen lamaannun kauhusta kun tarvitsee harrastaa small talkia puolituttujen kanssa.