Toiminko mielestänme oikein?
Mieheni on todella huono raha-asioissa. Hän käyttää jokaisen pennin minkä vain saa, ihan sama kuinka paljon rahaa kuussa tulee. Meillä on aikaisemmin ollut niin että mieheni antaa ruokarahat minulle ja minä ostan ruuat. Halusi kokeilla pari kuukautta niin että molemmilla on rahat ja ostetaan vuorotellen.
No viime kuussa antoi vain 100 ruokaan (kissoihin menee jo 70 per kk) eli lapsi ja me pitäisi pärjätä 130 eurolla. En halua ostaa mitään pientä ja huonolaatuista ja pelkkää makaronua kun ei ole kerta pakko kun olen suht hyvätuloinen. Annoin sen anteeksi ja ostettiin kuten ennen.
No nyt käytti kaikki rahat ja luulee että saa syödä minun ostamiani ruokia. En anna. Sanon että olkoon nälissään. Lupasin että saa syödä yhden aterian kun lapsikin on niin yhdessä syödään lämmin ateria.
Kehtas valittaa kun on nälkä ja pitäisi kuulemma saada syödä. En vain anna koska ärsyttää hänen rahan käyttönsä. Oppiipahan. Vai? Onko oikein pitää toista nälässä. Aikuisia kuitenkin ollaan. Ehkä ensi kuussa osaa käyttää rahaa paremmin.