Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikkaus houkuttelee pelaamaan sähköpostiviestissään

Vierailija
02.08.2016 |

Sain viestin Veikkaukselta, tässä suora lainaus:
--
Huomasithan, että voitit Eurojackpotissa. Haluatko kokeilla, alkoiko tästä voittoputki? Eurojackpotia voit pelata kestona 2, 3 tai 5 viikkoa. Lisäksi nettipalvelussa Eurojackpot on myös mahdollista pelata tilauspelinä.
--
Ja alla on nappula, josta voi mennä suoraan pelaamaan. Vastuullista toimintaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vajaa? Noits viestejä saavat veikkauksen kanta-asiakkaat, ja ne voit estääkin. Miksi ei saisi mainostaa?

Vierailija
2/5 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi mainostaa tällä tapaa? Eihän Alkokaan mainosta? Peliriippuvuus on vakava sairaus, ja valtion omistaman yhtiön pitäisi TOIMIA VASTUULLISESTI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan väittää, että ei mene ihan lakipykälien mukaan. Ei tuollainen yllytys ole ihan normaalia meininkiä nyky-Suomessa(kaan.)

Vierailija
4/5 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallan väittää, että ei mene ihan lakipykälien mukaan. Ei tuollainen yllytys ole ihan normaalia meininkiä nyky-Suomessa(kaan.)

Just tämä! Kun kerran voitit, pelaa taas. Samaan aikaan veroeuroilla hoidetaan laitoksissa peliriippuvaisia, jotka ovat pelanneet omat ja perheensä rahat.

Vierailija
5/5 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä  olen valittanut mainonnasta Veikkauksen sivuilla. Mua ärsyttää se tyrkytys. Pelaan silloin kun haluan enkä taatusti vahingossakaan mitään mitä Veikkaus minulle suosittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan