miten tämä valtava ahdistus mun sisällä helpottaa
Mies jätti ja nyt pitäs 25v jälkeen jaksaa yksin. Kuitenkin kolme lasta joiden asioita hoidan miehen puolesta ja nyt kun palaan lomalta töihin. Mies hengailee täällä lasten kanssa normaalisti kun mulla iltavuoro ja yöt viettää uuden rakkaansa kanssa. Tosin minähän se suunnittelen ja teen ruuat valmiiksi tai homaan valmisruuat.
Tässä sokissa vielä. Viikon verran viettänyt nyt aikaa uudessa osoitteessa jota en kuitenkaan tiedä.Minä olen joutunut lapsille kertomaan asiasta ei mies. Aamulla tulee normaalisti kotiin. Kävi suihkussa ja jätti vaattet mulle pesuun kun katoin pyykkikoriin. Kuienkin vielä aivan romuna olleelle naiselle valitti siivouksen tasosta ja heitteli tyhjiä shampoopulloja lattaille ei vienyt roskiin. Mut kun herraa häiritsiu kun lapset oli jättäänneet yhden styhjän pullon suihkukaapin lattialle. ja muutaman pullon siististi hyllylle. Ite niin rikki etten ollut aamulla vielä suihkuun ehtinyt. Valitti myös tyttären meikeistä olkkarissa. Tyttö oli ehtinyt lähteä kesätöihin.
Kauhee tilanne viettää aikaa ja öitä uuden naisen kanssa jajatkossa kun töissä tulee meidän nuorimman 13v seuraks jossain vaihetta iltaa kun ite vasta kymmenen jälkeen kotona.
Tsemppiä!
Älä tee mitään miehen puolesta. Laitat hänen likaiset vaatteensa korkeintaan muovipussiin ja siitä edelleen roskiin, jos eivät häviä muuten.