Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, alaks olee?

Vierailija
02.08.2016 |

Luulisin, että nyt on aikani löytää se oikea elämääni. Tykkään olla mies, mutta myös siihen määritelmään kuulu myös olla hyvä ja rakastava sellainen. Jos mietin ominaisuuksiani on mahdotonta, että mikään tulisi negatiivisena yllätyksenä.

M23, Pkseutu

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- netissä tavattiin

- ai tinderissä?

- eiku vauva - palstalla

:D

Vierailija
2/18 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- netissä tavattiin

- ai tinderissä?

- eiku vauva - palstalla

Klassinen

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ES-Jonne spördöbänbööööööööööööööör!

Vierailija
4/18 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ES-Jonne spördöbänbööööööööööööööör!

Enpä ole. En tykkää energiajuomista tosin ajan moottoripyörällä.

Vierailija
5/18 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla voi olla ominaisuuksia, joista kaikki naiset ei pidä. Mutta nuorilla uroksilla usein on suuret luulot itsestään.

Lykkyä tykö

Vierailija
6/18 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- netissä tavattiin

- ai tinderissä?

- eiku vauva - palstalla

Se se just onkin, että jos muut saa tietää, niin APUA! Mä en kestäis, jos joku sais kuulla mun tavanneen miehen tällä palstalla. Mitähän ne ajattelis musta sen jälkeen. Iiik!

Vierailija
7/18 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en

Vierailija
8/18 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksen perusteella en.

Vierailija
9/18 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sulla voi olla ominaisuuksia, joista kaikki naiset ei pidä. Mutta nuorilla uroksilla usein on suuret luulot itsestään.

Lykkyä tykö

Varmasti on joitain. Meinaan vähän vakavempia yllättyksiä ei lempiväriäni. Jotkut vois sanoo mua ylimieliseks (jaa niin sanookin), minä kutsun sitä itseluottamukseksi.

Vierailija
10/18 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lykkyä tykö

Varmasti on joitain. Meinaan vähän vakavempia yllättyksiä ei lempiväriäni. Jotkut vois sanoo mua ylimieliseks (jaa niin sanookin), minä kutsun sitä itseluottamukseksi.

Onko Cheek sun idoli

Vierailija
11/18 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lykkyä tykö

Onko Cheek sun idoli

Eipä ole. Tosin huomaan että aloitukseni viimeinen lause oli virhe...

Vierailija
12/18 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- netissä tavattiin

- ai tinderissä?

- eiku vauva - palstalla

Se se just onkin, että jos muut saa tietää, niin APUA! Mä en kestäis, jos joku sais kuulla mun tavanneen miehen tällä palstalla. Mitähän ne ajattelis musta sen jälkeen. Iiik!

No mikä siinä nyt niin loppujen lopuksi olis niin *Iiik ! ja kamalaa* ?

Enemmän niinkun myötähäpeää tunnustaa, että on käynyt ja kirjoittellut tälle sivustolle, tavannut jossain random chatissa (av) jonkun josta sitten on alkanut pitää?

Siivompaa väkeä musta täällä on kun jotkut nykyiset festarit, joilla porukka sekoilee ja tekee umpityhmiä tekoja livenä, joita sitten osa häpeilee tai kehuu tapauksesta riippuen tehneensä lopun ikänsä. Ei vaikuta ulkopuolisesta kovinkaan siivolta tavalta ja vaikka oliskin tavannut siellä, niin eihän se tarvitse tarkoittaa että on itse siellä sikaillut.

Eihän täälläkään yhtään sen enempää tarkoita, että kaikki on kaheleita vaikka jotkut kieltämättä kaheleita täällä kirjoittelee. Täällä on joukossa ihan fiksuja ihmisiä, jotka nyt vaan ei halua omalla nimellä kirjoitella ja joille tämän sivuston anonymiteetti tarjoaa jonkin tasoista suojaa, että voi keskustella asioista joista ei lähipiirin tai työkaverien kanssa voi tai halua keskustella.

Aina missä on ihmisiä kommunikoimassa, voi herätä kiinnostus toista kohtaan ja jos sitten tavataan niin voihan siitä suhdekin kehittyä. Ihan luonnollista minusta. Ja jos hävettää sanoa, että AV:lla tavattiin, niin pakkoko on sanoa tarkasti missä chatissa toisesta kiinnostui. Onhan näitä monta ja maineeltaan vieläkin huonompia (ylilauta jne.) jos se jotain huojentaa että ei tämä kaikkeen älyttömin paikka olisi keskustella ja johonkin myöhemmin sitten tutustua, on vielä hyvin paljon huono- ja pahamaineisempiakin paikkoja ja niiden rinnalla AV on oikeastaan ihan OK chatti :)

Vierailija
13/18 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos hankitaan vauva.

Vierailija
14/18 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin alkaa

Vierailija
15/18 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin alkaa

Ukei. Noh haluatko antaa @? Vai annanko minä? Alkamalla tietenkin meinaan treffejä.

Vierailija
16/18 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo jos hankitaan vauva.

Ehkä vähän liian aikaista puhua vauvoistamme.

Vierailija
17/18 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sun kaa

Vierailija
18/18 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Laitahan tänne sähköpostisti, niin tutustut varmasti elämäsi naiseen vauvapalstan kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän