Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ***kele! Älkää ostako Jotexilta huonekaluja

Vierailija
02.08.2016 |

Mies hommasi keittiön pöydän ja tuolit sieltä asuntoonsa. Eilen iltakahvilla tuoli jolla istuin räsähti äänekkäästi. Ajattelin että puu se vaan muovautuu käytössä. Mitä vielä! Vähän sen jälkeen mätkähdin lattialle, tuolin lahotessa alle. Äsken söin lounasta samaisen ruokaryhmän tuolilla ja sama homma. Tällä kertaa sain kuuman pizzan naamaan, kun oli juuri räsähtämis hetkellä lautanen kädessä.
Tuoleissa painoraja 90kg, painan 95kg. Itsellä moni huonekalu jossa painoraja jonka ylitän, mutta ei ole irronnut tikkuakaan, mutta ei olekkaan Jotexilta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, en voi lopettaa nauramista kun ajattelen vihaista ap:ta tuusan nuuskana olevan tuolin kanssa lattialla, pizza kruunaamassa koko komeuden naaman päällä. Mies karjumassa että ostat saatana muuten uudet :D.

Vierailija
22/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä. Mun alla ei ole yksikään tuoli hajonnut, 150 kg.

Tai sitten sulla on ollut vaan hyvä tuuri. Painan 55kg ja kerran on hajonnut heppoista tekoa oleva tuoli alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei jumalauta. Mene lääkäriin heti, tuollainen sairaalloinen ylipaino on hengenvaarallista!

Vierailija
24/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, en voi lopettaa nauramista kun ajattelen vihaista ap:ta tuusan nuuskana olevan tuolin kanssa lattialla, pizza kruunaamassa koko komeuden naaman päällä. Mies karjumassa että ostat saatana muuten uudet :D.

Sama :D:D nauran täällä kovaan ääneen :D hauska aloitus.

Vierailija
25/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei jumalauta. Mene lääkäriin heti, tuollainen sairaalloinen ylipaino on hengenvaarallista!

Mitä sä luulet, että se lääkäri auttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi