Voi ***kele! Älkää ostako Jotexilta huonekaluja
Mies hommasi keittiön pöydän ja tuolit sieltä asuntoonsa. Eilen iltakahvilla tuoli jolla istuin räsähti äänekkäästi. Ajattelin että puu se vaan muovautuu käytössä. Mitä vielä! Vähän sen jälkeen mätkähdin lattialle, tuolin lahotessa alle. Äsken söin lounasta samaisen ruokaryhmän tuolilla ja sama homma. Tällä kertaa sain kuuman pizzan naamaan, kun oli juuri räsähtämis hetkellä lautanen kädessä.
Tuoleissa painoraja 90kg, painan 95kg. Itsellä moni huonekalu jossa painoraja jonka ylitän, mutta ei ole irronnut tikkuakaan, mutta ei olekkaan Jotexilta.
Kommentit (25)
No jos se raja on 90 niin se on testattu kesto, et voi syyttää valmistajaa siitä että itse käytät huonekalua väärin.
"Puu se vaan muovautuu käytössä." 😂😂😂
kuka ostaa tuoleja joissa on painoraja 90kg? wtf... kuka yleensäkkää ostaa tuoleja joissa on ilmoitettu että ne on nii heikkoja että painorajakin on pitäny määrittää :D vaikka olisikin kevyitä ihmisiä taloudessa niin mun mielestä kuulostaa sellasilta tuoleilta jotka ei kestä käyttöä kovinkaa kauaa.
Vierailija kirjoitti:
No jos se raja on 90 niin se on testattu kesto, et voi syyttää valmistajaa siitä että itse käytät huonekalua väärin.
Väärin? Mistä olisin voinut tietää että ovat noin heikkoa tekoa? Kaiken huipuksi mies vaatii että minun pitää ostaa uudet, samanlaiset tuolit tilalle. En kyllä älyä miksi tuollaiset hepposet haluaa. Taidan tuoda oman tuolin kotoa. ap
Vierailija kirjoitti:
kuka ostaa tuoleja joissa on painoraja 90kg? wtf... kuka yleensäkkää ostaa tuoleja joissa on ilmoitettu että ne on nii heikkoja että painorajakin on pitäny määrittää :D vaikka olisikin kevyitä ihmisiä taloudessa niin mun mielestä kuulostaa sellasilta tuoleilta jotka ei kestä käyttöä kovinkaa kauaa.
Ei mies tuota tiennyt. Katsoin tuotetietoja niin kävi ilmi. ap
No mä ostaisin kyllä hajoittamani tilalle uuden...
Kula edes ostaa Jotex tuotteita? Rumia, kalliita, ja ennenkaikkea MAUTTOMIA!
Jestas :D Ap pizza naamalla säpäleinä oleva tuoli alla. Anteeksi, en voi olla nauramatta mielikuvalle. Toivottavasti ei käynyt pahasti.
Miksi ostitte noin hepposia tuoleja?
En kyllä muutenkaan ostaisi Jotexilta mitään.
Juu, puuhan se muovautuu käytössä XD wink wink: aito nahka muovautuu, KENKIEN materiaalina.
Huonekaluja en koskaan osta muualta kuin huonekaluliikkeistä, koska se on sama kuin odottaisin kaupungin hämärässä kulmaravintolassa gourmetruokaa.
...jos odottaisin saavani jostain random nettikaupasta laadukkaita huonekaluja.
Jotexilta tilaan lakanoita, verhoja, tyynyjä, en muuta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostitte noin hepposia tuoleja?
En kyllä muutenkaan ostaisi Jotexilta mitään.
Mies osti, en minä. ap
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Missä vieraatkin istuvat, moni ihan urheilullinen mieskin voi painaa yli 90kg, jos on pitkä ja lihaksikas. Entäs jos painorajasta tietämätön ihminen istuu jonkun tuolissa jo istuvan syliin jne?
Puu muovautuu käytössä. Mitä? 😂 Päivän paras! Mitä jos ostat uudet tuolit tilalle ja tuot itsellesi kotoa oman tuolin?
Vierailija kirjoitti:
Jotexin vika jos sinä olet ylipainoinen heidän tuoleihinsa? Jätä pari pizzaa syömättä niin ei tarvitse pelätä että tuolit pettää alta :D.
En ole ap. mutta painoin enimmilläni 120 kg eikä silloinkaan huonekalut hajonneet altani.
Harvoin nauran ääneen av:n jutuille, mutta tälle oli pakko naurahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotexin vika jos sinä olet ylipainoinen heidän tuoleihinsa? Jätä pari pizzaa syömättä niin ei tarvitse pelätä että tuolit pettää alta :D.
En ole ap. mutta painoin enimmilläni 120 kg eikä silloinkaan huonekalut hajonneet altani.
Sama... Mutta tuolla Jotexilla myydään esim. jakkaroita joissa painoraja 75kg. Moni normaalipainoinen mieshän painaa jo sen verran.
Provohan tämä. Mun alla ei ole yksikään tuoli hajonnut, 150 kg.