Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään joka on suomi24n treffeissä?

Vierailija
02.08.2016 |

Tekeekö teille miehet niin että laittavat viestin ja sit kirjoitetaan muutamia viestejä ja sitten ei laitetakaan yksklaks enää mitään? Mikä idea siinä on? Onko tarkoitus viedä niistä vähäisestä eli kolmesta ilmaisesta viestirajasta nekin vähät mahdollisuudet? Minulle nyt kaksi tehnyt näin enkä ymmärrä miksi, mikä idea. Ja juttelu ei ole edes edennyt niin pitkälle että olisi selvinnyt kiinnostaako toiseen tutustua enempi. Vai onko plussa palvelun ostajilla tarve kiusata niitä joilla ei ole plussa palvelua. Toki kaikki nyt ei ole plussa palvelua ostanut( miehistä).

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

www.okcupid.com

Tämä!!

Vierailija
22/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sieltä katsellut naisten ihannekumppaneja ja ei voi muuta sanoa kuin AV totuudet ovat sittenkin totta, vaikken niihin uskonut. Siellä ammatikoululaiselle kelpaa vain korkeammin koulutettu, pyöreähkölle pitää olla sporttinen mies tai jollain on jopa tulorajat määritetty kumppanille.

Eipä siinä sitten :D #naisetvuonna2016

No ei mulla vaan ole tollasii. Mulla on pyöreähkö mies ja mielummin amis ku amk. Kunhan pystyy elättää itsensä ja on muuten asiallinen kaveri niin bueno.

fattassa asioiva ei varmaan ole kuuminta hottia? vaikka olisi viriili kaveri muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siellä jo muutaman viikon ja juttelen vain ja ainoastaan yhen miesehdokkaan kera..Itse otti yhteyttä minuun niin siitä keskustelu lähti liikkeelle..Toki joitakin flirttailee ns. Se on fine.Ku ei oo nyt henkisiä voimi panostaa muihin, kertakaikkiaan.Aika näyttää.Treffeihin ei vieläkään tullut pyyntöä, eikä mulla oo ees aikaa siihen.Jos siltä tuntuu niin itsekin ehdotan ;)

Vierailija
24/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole selvää, että jos yhteydenpito loppuu, toinen ei ole (enää) kiinnostunut. Turha niitä kadonneita jäädä miettimään. Itse olen huomannut, että nettideiteissä olo kasvattaa luonnetta. Osaan ottaa rennommin, enkä takerru ihmisiin muutamien viestien ja/tai treffien perusteella.

Vierailija
25/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

www.okcupid.com

Samaa paskaa eri paketissa.

Vierailija
26/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomi24 nykyään maksullinen? Ihmisten epätoivolla rahastetaan.

Vierailija
27/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sieltä katsellut naisten ihannekumppaneja ja ei voi muuta sanoa kuin AV totuudet ovat sittenkin totta, vaikken niihin uskonut. Siellä ammatikoululaiselle kelpaa vain korkeammin koulutettu, pyöreähkölle pitää olla sporttinen mies tai jollain on jopa tulorajat määritetty kumppanille.

Eipä siinä sitten :D #naisetvuonna2016

Minulla ei ainakaan ole tuollaisia kriteereitä. En todellakaan etsi kumppania hiusten värin, tulotason ym. mukaan.

Vierailija
28/29 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaas miehet nimimerkki ne niin käyn katsomassa😁

Joo voin antaa, ei ole kuvaa niin ei haittaa. Rehellistä palautetta, kiitos. Tiedän jo itsekin, että olen melko surkea tapaus ja melko turha edes yrittää, mut palautetta aina kiva kuulla.

- ryebread085

Vierailija
29/29 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaas miehet nimimerkki ne niin käyn katsomassa😁

Joo voin antaa, ei ole kuvaa niin ei haittaa. Rehellistä palautetta, kiitos. Tiedän jo itsekin, että olen melko surkea tapaus ja melko turha edes yrittää, mut palautetta aina kiva kuulla.

- ryebread085

Moikka! Kävin kattoo sun profiilin ja se oli ihan jees. Olisin periaatteessa voinut vaikka laittaa viestinkin mutta oot vähän liian nuori mun makuun. Ja olit enempi kaupunki ihmisii kun ite taas en näe itseäni isossa kaupungissa, mielummin asun maalla. Ja politiikkaa en jaksa yhtään. Mut siis mun mielestä ei todellakaan ollu paha eikä surkea tapaus että varmasti saat kyl viestei ja jos et niin ihmettelen🙂

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän