Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro oma menestys/selviytymistarinasi!

Vierailija
02.08.2016 |

Näitä on niin inspiroivaa lukea. Eli kerro oma tarinasi kuinka selviydyit elämäsi pohjasta tai teit ison muutoksen, omalla työlläsi ja rohkeudella käänsit kelkkaa ja nostit itsesi. (Esimerkki: "olin vuosia rahaton, työtön, yksin ja onneton, sitten opiskelin itselleni uuden ammatin, sain itsetuntoni kuntoon ja nyt olen hyvin toimeentuleva ja naimisissa, elän onnellisinta aikaa".) Mikä tahansa elämänmuutos josta olet ylpeä! Ja kerro kuinka sait sen tehtyä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin lapsuuskodin uskonnosta (Jehovan todistajat) tätä pidän elämäni tärkeimpänä selviytymistarinana.

Lukekaa ketä kiinnostaa kirja Vartiotornin varjossa

http://www.atenakustannus.fi/tilaukset/kirja/758

Olen sitä mieltä jos pystyy irrottautumaan mistä tahansa jäseniään orjuuttavasta uskonyhteisöstä selviää mistä tahansa tässä elämässä.

Vierailija
2/4 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva nelikymppinen mies, ja kärsin masennuksesta, erektio-ongelmista ja haluttomuudesta vuosikausia.

Ajattelin jo elämän olevan ohitse, kun sattuneen onnettomuuden myötä jouduin kuntouttamaan itseäni. Se herätti ja sai laittamaan elämäntavat uuteen järjestykseen, aloin kuntoilemaan aktiivisesti, syömään terveellisesti ja kiinnittämään huomiota testosteronin lisäämiseen (noudatan monia näistä ohjeista: http://www.vitamiinisuositukset.com/testosteroni-nostaminen-erektio-mie…). 

Nyt olen kroppaani varsin tyytyväinen, ja seksielämäkin on aivan eri planeetalta. Itseluottamukseni on kohonnut valtavasti ja saan myös paljon huomiota muilta naisilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitistuin alkoholin ja lääkkeiden sekakäytöstä ensin terapian, ja myöhemmin täydellisen elämäntapamuutoksen avulla. Nykyään urheilen, syön hyvin terveellisesti, olen terve ja täynnä energiaa.

Vierailija
4/4 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin masentunut teini, itsemurhan partaalla. Olin todella lähellä yrittää, mikä tietysti kuulostaa laimealta, mutta nyt kun olen saanut elämäni järjestykseen, tuntuu järkyttävältä että todella seisoskelin siltojen kaiteilla jne ollessani vielä LAPSI. Kärsin masennuksesta ja syömishäiriöstä, mutta nyt sain opiskelupaikan, muutin omilleni, minulla on hyvät välit vanhempiini ja arvostan itseäni ensimmäistä kertaa elämässäni. Aikamoinen muutos verrattuna siihen, millainen olin 5 vuotta sitten.