Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v yhdessä mies ei ole koskaan sanonut kauniiksi.

Vierailija
02.08.2016 |

Eli ei ilmeisesti halua valehdella. Ja kyllä itse kehun häntä komeaksi. Mitä mieltä olisit jos sinua ei koskaan mies kehuisi kauniiksi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samaa mieltä kuin mies. En ole kaunis.

Vierailija
2/13 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sanoisi minua kauniiksi, ajattelisin että ehkä en olisi kaunis.

Pohjanmaalla on muuten joku älytön tapa että oikeasti kaunistakaan ihmistä ei saisi kehua kauniiksi, ettei tämä ylpistyisi tai jotain.

Kaunis ihmimen kuitenkin on kaunis vain katsojalleen ei itselleen, joten en ymmärrä pohjalaista logiikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan rehellisyyttä. En minä rumakaan ole, mutta todellakin tiedän, etten ole kaunis. Nuorena olin sievä ja nätti, mutta nyt ihan tavallinen keski-ikäinen nainen. Mies kehuu sanomalla, että näytän kivalta, tai asuni näyttää hyvältä tai, että hiukseni ovat hyvin. Jos siis ovat. :D Minusta olisi kiusallista, jos hän sanoisi sitä seinästä reväistyä aamulookiani kauniiksi. 

Vierailija
4/13 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan rehellisyyttä. En minä rumakaan ole, mutta todellakin tiedän, etten ole kaunis. Nuorena olin sievä ja nätti, mutta nyt ihan tavallinen keski-ikäinen nainen. Mies kehuu sanomalla, että näytän kivalta, tai asuni näyttää hyvältä tai, että hiukseni ovat hyvin. Jos siis ovat. :D Minusta olisi kiusallista, jos hän sanoisi sitä seinästä reväistyä aamulookiani kauniiksi. 

Ei mun mies ikinä kehu mun asuakaan tms.

Vierailija
5/13 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisit kuitenkin jonkun maailmansodan kun luulisit miehen olevan huumeissa tai alkaneen pettäää sinua.

Vierailija
6/13 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaisit kuitenkin jonkun maailmansodan kun luulisit miehen olevan huumeissa tai alkaneen pettäää sinua.

En vaan olisin onnellinen.

Vierailija
7/13 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kehuu kyllä kauniiksi, mutta silti epäilen hänen sanojaan.

Vierailija
8/13 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä voisi olla miehen kanssa joka ei pitäisi minua kauniina :O

Vierailija
9/13 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä voisi olla miehen kanssa joka ei pitäisi minua kauniina :O

Sama

Vierailija
10/13 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa, että joku sanoisi kauniiksi, koska se tuntuisi valehtelusta.

No, olenkin ihminen jolle sisin on pintaa tärkeämpi.

Vierailija
11/13 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en muista että minunkaan mieheni olisi sanonut minua kauniiksi koskaan. Tosin jos sanoisi niin minun reaktiona varmaan olisi oksentaminen. Jonkun asian sanominen vain sen takia että se "kuuluu" sanoa on jotenkin teennäistä. Eiköhän minun ulkonäköni miestä kumminkin miellytä, koko ajan olisi kähmimässä jos pystyisi. 

Vierailija
12/13 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin päätelmän, että ei pidä mua kauniina.

Mun mies sanoo useinkin, että näytän kauniilta tai kehuu yksittäisiä vaatekappaletta (tuijottaa persettä ja sanoo, että ompa hyvännäköiset shortsit :D vaikkapa).

Minä sen sijaan en kehu häntä, vaikka miettisin mielessäni, että kylläpä hän näyttää hyvältä. Varsinkin kesällä, kun hän touhuaa pihalla ilman paitaa, saatan katsella häntä ajatellen, että kylläpä hän näyttääkin hyvältä.

Ei siis voi tehdä suoraa päätelmää, että pitää rumana jos ei kehu, vaikka itse näin ajattelisinkin :D

Vierailija
13/13 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin päätelmän, että ei pidä mua kauniina.

Mun mies sanoo useinkin, että näytän kauniilta tai kehuu yksittäisiä vaatekappaletta (tuijottaa persettä ja sanoo, että ompa hyvännäköiset shortsit :D vaikkapa).

Minä sen sijaan en kehu häntä, vaikka miettisin mielessäni, että kylläpä hän näyttää hyvältä. Varsinkin kesällä, kun hän touhuaa pihalla ilman paitaa, saatan katsella häntä ajatellen, että kylläpä hän näyttääkin hyvältä.

Ei siis voi tehdä suoraa päätelmää, että pitää rumana jos ei kehu, vaikka itse näin ajattelisinkin :D

On kyllä tullut huomattua ettei pidä kauniina. Täytyy vielä muutama vuosi kestää etä lapset kasvaa ja sitten hakea sellainen mies jota en ällötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme