Normaalit deittailijat, luokaa profiili okcupid.com!
www.okcupid.com on ilmainen palvelu, jossa on myös kännykkä sovellus.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ma loysin mun miehen sielta! Ihan paras appi deittailuun ainakin taalla Lontoossa. Kavin muistaakseni viiden miehen kanssa treffeilla sen kautta ja kaikkien kanssa tulin toimeen.
Löytäispä suomalaisetkin tuon palvelun. Olen jutellut tuolla ulkomaalaisten naisten kanssa ja he vastaavat lähes aina toisin kuin s24 palvelussa jossa miehen on mahdoton saada vastausta.
Mikä tuossa palvelussa sitten saa vastaamaan enemmän, kuin s24:ssa? Miksi nainen, joka ei vastaa s24:ssa, vastaisi tuolla?
Suurin ongelma S24 on se kolmen (3) viestin päivärajoitus ilmaiskäyttäjille, jota tuossa palvelussa ei ole. Voit vastata tai lähettää niin monelle kuin haluat, tämä laskee kynnystä vastata viesteihin.
Mutta eikö se sitten merkitse myös sitä, että se nainen saa myös enemmän viestejä miehiltä, jolloin hän luonnollisesti joutuu myös enemmän karsimaan niitä, joille vastaa?
Eikö treffipalveluiden tarkoitus juuri ole, että saat useita kontakteja. Treffeillä voi sitten käydä niiden kanssa joiden kanssa juttu luistaa. Itse ainakin miehenä haluaisin tutustua mahdollisimman moneen naiseen ja katsoa ajan kanssa millaisia ihmisiä he ovat. Pervot voi blokata kuten muissakin palveluissa.
Olen Okc-käyttäjä.
Tykkään, kun on kansainvälinen sivusto eli meininki ei jää suomalaismiesten varaan, joista suurinosa on aivan onnettomia tuollakin.
Esim. mulle on tullut nyt reilu viikon aikana satoja viestejä ympäri maailman (eniten keski- ja etelä-Euroopasta sekä briteistä), ja joka ikinen niistä viesteistä on vähintään neutraalin kohtelias.
Useimmat todella kohteliaita ja hyvätapaisia.
Suomalaisilta miehiltä taas on tullut huomattavasti vähemmän viestejä ja tykkäyksiä, ja niistäkin suurinosa huomattavasti "heikompi tasoisilta" joilla ei ole MITÄÄN saumaa ja heidän luulisi tajuavan sen itsekin.
Lisäksi heidän asiansa mulle ovat olleet törkeätä, tyyliin ehdotellaan ensimmäisessä viestissä seksiä eikä mitään tietoa käytöstavoista ja naisen hurmaamisesta!
Tuolla ero suomimiesten ja muiden kesken on niin räikeä, että itkettää niiden osaamattomien ja tyylittömien suomimiesten puolesta.
Suurinosa ei vaan osaa olla naista jumaloivia machomiehiä, mikä on resepti naisten saamiselle!
Kaikki rajoitukset ovat turhia. Se tuossa palvelussa on parasta ettei rajoituksia ole, vaan maksat ylimääräisistä palveluista kuten siitä kuka on merkinnyt sinut suosikiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ma loysin mun miehen sielta! Ihan paras appi deittailuun ainakin taalla Lontoossa. Kavin muistaakseni viiden miehen kanssa treffeilla sen kautta ja kaikkien kanssa tulin toimeen.
Löytäispä suomalaisetkin tuon palvelun. Olen jutellut tuolla ulkomaalaisten naisten kanssa ja he vastaavat lähes aina toisin kuin s24 palvelussa jossa miehen on mahdoton saada vastausta.
Mikä tuossa palvelussa sitten saa vastaamaan enemmän, kuin s24:ssa? Miksi nainen, joka ei vastaa s24:ssa, vastaisi tuolla?
Suurin ongelma S24 on se kolmen (3) viestin päivärajoitus ilmaiskäyttäjille, jota tuossa palvelussa ei ole. Voit vastata tai lähettää niin monelle kuin haluat, tämä laskee kynnystä vastata viesteihin.
Mutta eikö se sitten merkitse myös sitä, että se nainen saa myös enemmän viestejä miehiltä, jolloin hän luonnollisesti joutuu myös enemmän karsimaan niitä, joille vastaa?
Eikö treffipalveluiden tarkoitus juuri ole, että saat useita kontakteja. Treffeillä voi sitten käydä niiden kanssa joiden kanssa juttu luistaa. Itse ainakin miehenä haluaisin tutustua mahdollisimman moneen naiseen ja katsoa ajan kanssa millaisia ihmisiä he ovat. Pervot voi blokata kuten muissakin palveluissa.
Niin, mutta ainahan näissä nettideittikeskusteluissa tuodaan esiin se ongelma, että naiset eivät vastaa kaikille, koska saavat niin paljon yhteydenottoja. Siis jos ajatellaan, että nainen saa s24 vaikka 10 yhteydenottoa ja hänellä on mahdollisuus vastata kolmeen, onko se huonompi tilanne miehen kannalta, kuin se, että nainen saa niitä viestejä 100 ja hän voi vastata vaikka kaikille, mutta todennäköisesti ei vastaa puoliinkaan, vaan valkkaa sieltä vain muutaman sopivan.
Miten tuonne edes voi liittyä, kun ei tunnista mitään suomalaisia kaupunkeja (ei edes Helsinkiä), kehoittaa vaan korjaamaan kirjoitusta tai valitsemaan jonkun läheisen kaupungin
Kertokaa mitä se hyödyttäisi jos se sama wt-treffikansa käyttäisi tuota okcupidia sen tinderin tai suomi24:n sijaan? Ei se alustan vaihtaminen muuta niitä tarjokkaita sen paremmaksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta ainahan näissä nettideittikeskusteluissa tuodaan esiin se ongelma, että naiset eivät vastaa kaikille, koska saavat niin paljon yhteydenottoja. Siis jos ajatellaan, että nainen saa s24 vaikka 10 yhteydenottoa ja hänellä on mahdollisuus vastata kolmeen, onko se huonompi tilanne miehen kannalta, kuin se, että nainen saa niitä viestejä 100 ja hän voi vastata vaikka kaikille, mutta todennäköisesti ei vastaa puoliinkaan, vaan valkkaa sieltä vain muutaman sopivan.
S24 ei pysty vastaamaan kuin 3. Tämä on ongelma. Äkkiä sä luet 100 "Moi" -viestiä läpi ja vastaat vain niihin mitkä kiinnostaa. S24 profiileissakin on usein, ettei pysty vastaamaan kun on se 3 viestin rajoitus. Kyllä niillä äijilläkin se spämmääminen rauhoittuu kun pääsevät kerrankin juttelemaan jonkun kanssa, eikä viestintä ole aina pelkkää yksipuolista viestien lähettelyä.
Mikäs idea on tutustua ihmisiin, joita ei todennäköisesti koskaan pääse edes tapaamaan. Minulla meinaa olla ongelma jo Suomen sisäisissäkin deittikuvioissa tämän takia.
Roadwalker kirjoitti:
Miten tuonne edes voi liittyä, kun ei tunnista mitään suomalaisia kaupunkeja (ei edes Helsinkiä), kehoittaa vaan korjaamaan kirjoitusta tai valitsemaan jonkun läheisen kaupungin
Ai.. mulla tunnistaa jopa kaupunkienosat.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mitä se hyödyttäisi jos se sama wt-treffikansa käyttäisi tuota okcupidia sen tinderin tai suomi24:n sijaan? Ei se alustan vaihtaminen muuta niitä tarjokkaita sen paremmaksi...
Jos suomalaiset ei kelpaa, valitse ulkomaalainen. Ainakin nyt voit vastata sille s24 "roskasakille".
Vierailija kirjoitti:
Olen Okc-käyttäjä.
Tykkään, kun on kansainvälinen sivusto eli meininki ei jää suomalaismiesten varaan, joista suurinosa on aivan onnettomia tuollakin.Esim. mulle on tullut nyt reilu viikon aikana satoja viestejä ympäri maailman (eniten keski- ja etelä-Euroopasta sekä briteistä), ja joka ikinen niistä viesteistä on vähintään neutraalin kohtelias.
Useimmat todella kohteliaita ja hyvätapaisia.Suomalaisilta miehiltä taas on tullut huomattavasti vähemmän viestejä ja tykkäyksiä, ja niistäkin suurinosa huomattavasti "heikompi tasoisilta" joilla ei ole MITÄÄN saumaa ja heidän luulisi tajuavan sen itsekin.
Lisäksi heidän asiansa mulle ovat olleet törkeätä, tyyliin ehdotellaan ensimmäisessä viestissä seksiä eikä mitään tietoa käytöstavoista ja naisen hurmaamisesta!Tuolla ero suomimiesten ja muiden kesken on niin räikeä, että itkettää niiden osaamattomien ja tyylittömien suomimiesten puolesta.
Suurinosa ei vaan osaa olla naista jumaloivia machomiehiä, mikä on resepti naisten saamiselle!
Prinsessaharhailija tunnistettu.
"Olen Okc-käyttäjä.Tykkään, kun on kansainvälinen sivusto eli meininki ei jää suomalaismiesten varaan, joista suurinosa on aivan onnettomia tuollakin. Esim. mulle on tullut nyt reilu viikon aikana satoja viestejä ympäri maailman (eniten keski- ja etelä-Euroopasta sekä briteistä), ja joka ikinen niistä viesteistä on vähintään neutraalin kohtelias. Useimmat todella kohteliaita ja hyvätapaisia....."
Voihan vilit lupiinit sentään. Kyllä on ihmisisen ikävä ja rakkauden kaipuu rajatonta. - itse pähkäilen tai pähkäilen edelleen toisinaan, ettö kuinka kaukana vain Suomen sisällä asuvaa ja elävää potenttiaaliselta vaikuttavaa "kumppaniehdokasta" voisin lähestyä ilman, että hän viestini saatuaan ensimmäisenä ajattelee, että olen joko hyvin epätoivoinen surkimus, tai sitten vain hetken mielihyvän ja seikkailun perässä juokseva vastuuton häntäheikki....
En nyt oikein jaksa uskoa, että muualta maailmalta kumppania hakevat ovat yhtään sen kummempia hyvässä tai pahassa... Hyvä sentään pahimmat ennakkoluulot ovat luullakseni karisseet nettideittailusta. Ei ole pitkä aika siitä kun mioni ajatteli, että se on vain ja ainoastaan heille, jotka eivät voi mistään muualta kumppania ikinä löytääkään ja netistäkin todennäköisesti vain jonkun virtuaalisen.
Löytyykö sieltä pitkäsäärisiä venäläisnaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Okc-käyttäjä.
Tykkään, kun on kansainvälinen sivusto eli meininki ei jää suomalaismiesten varaan, joista suurinosa on aivan onnettomia tuollakin.Esim. mulle on tullut nyt reilu viikon aikana satoja viestejä ympäri maailman (eniten keski- ja etelä-Euroopasta sekä briteistä), ja joka ikinen niistä viesteistä on vähintään neutraalin kohtelias.
Useimmat todella kohteliaita ja hyvätapaisia.Suomalaisilta miehiltä taas on tullut huomattavasti vähemmän viestejä ja tykkäyksiä, ja niistäkin suurinosa huomattavasti "heikompi tasoisilta" joilla ei ole MITÄÄN saumaa ja heidän luulisi tajuavan sen itsekin.
Lisäksi heidän asiansa mulle ovat olleet törkeätä, tyyliin ehdotellaan ensimmäisessä viestissä seksiä eikä mitään tietoa käytöstavoista ja naisen hurmaamisesta!Tuolla ero suomimiesten ja muiden kesken on niin räikeä, että itkettää niiden osaamattomien ja tyylittömien suomimiesten puolesta.
Suurinosa ei vaan osaa olla naista jumaloivia machomiehiä, mikä on resepti naisten saamiselle!Prinsessaharhailija tunnistettu.
Jep, tää on just tätä.
Jos ei siedä rumia, lihavia ja törkeyksiä ehdottelevia miehiä, on PRINSESSAHARHAILIJA.
Mua ihan aidosti surettaa, millaisia luusereita yhä suurempi osa suomalaismiehistä on.
Tulee yksinäisiä ja vihaisia miehiä, voivat olla jopa vaarallisia kun tarpeeksi kauan rypevät liemissään.
Miksi heidän vanhempansa eivät ole tehneet mitään, vaan antaneet lapsestaan kasvaa selkärangattoman luuserin (usein näillä ihan fyysisestikin huono ryhti ja pullamössökroppa)?
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö sieltä pitkäsäärisiä venäläisnaisia?
Venäläiset vastaavat oman kokemuksen perusteella mielellään suomlaiselle, mutta toki viestit pitää olla kohteliaita. Ei toi prostituutiopaikka ole. T:Mies
Vierailija kirjoitti:
"Olen Okc-käyttäjä.Tykkään, kun on kansainvälinen sivusto eli meininki ei jää suomalaismiesten varaan, joista suurinosa on aivan onnettomia tuollakin. Esim. mulle on tullut nyt reilu viikon aikana satoja viestejä ympäri maailman (eniten keski- ja etelä-Euroopasta sekä briteistä), ja joka ikinen niistä viesteistä on vähintään neutraalin kohtelias. Useimmat todella kohteliaita ja hyvätapaisia....."
Voihan vilit lupiinit sentään. Kyllä on ihmisisen ikävä ja rakkauden kaipuu rajatonta. - itse pähkäilen tai pähkäilen edelleen toisinaan, ettö kuinka kaukana vain Suomen sisällä asuvaa ja elävää potenttiaaliselta vaikuttavaa "kumppaniehdokasta" voisin lähestyä ilman, että hän viestini saatuaan ensimmäisenä ajattelee, että olen joko hyvin epätoivoinen surkimus, tai sitten vain hetken mielihyvän ja seikkailun perässä juokseva vastuuton häntäheikki....
En nyt oikein jaksa uskoa, että muualta maailmalta kumppania hakevat ovat yhtään sen kummempia hyvässä tai pahassa... Hyvä sentään pahimmat ennakkoluulot ovat luullakseni karisseet nettideittailusta. Ei ole pitkä aika siitä kun mioni ajatteli, että se on vain ja ainoastaan heille, jotka eivät voi mistään muualta kumppania ikinä löytääkään ja netistäkin todennäköisesti vain jonkun virtuaalisen.
Netti on nimeomaan hyvä paikka tavata ympäri maailman ihmisiä, kun ei kaikkialla ja kokoajan voi matkustellakaan.
Juuri yksi ystävä muutti OKC:ssa alunperin tapaamansa miehen kotimaahan, kun mies oli ensin vuoden hänen luonaan täällä Suomessa.
Ovat sellainen match made in heaven, eli kiitos nettideittailu!
Itse tapasin mieheni OkC:n kautta. Tavallisia suomalaisia ollaan molemmat, ei pervoja tai trendikkäitä tai rikkaita. Nyt vauvaa odotellaan. Kirjoitin profiilini suomeksi, mikä karsi ulkomailta tulevien yhteydenottojen määrää. Ainakin pk-seudulla kyseinen sovellus toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kokeillut. Tosi vähän omanikäisiä miehiä lähiseudulla ja kaikki vastaanotetut viestit tuli ulkomaalaisilta.
Ihan sama kokemus. Sekä ihan ulkomailla asuvia että Suomessa asuvia ulkomaalaisia. Sitten kun itse katseli profiileja, jokaikinen mies oli paitsi tietenkin valinnut kohdan että etsii satunnaista seksiä, paljon oli myös polyamorikkoja ja muita varattuja.