Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalit deittailijat, luokaa profiili okcupid.com!

Suomen komein mies
01.08.2016 |

www.okcupid.com on ilmainen palvelu, jossa on myös kännykkä sovellus.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ollaan!

Vierailija
2/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuolta torvea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi yksinkertaisuuteni, mutta mikä on "normaali deittailija?" El sama suomeksi millaista seuraa hakeville suosittelisit ok-cupidia? - Millaista porukkaa siellä on?  

Vierailija
4/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi yksinkertaisuuteni, mutta mikä on "normaali deittailija?" El sama suomeksi millaista seuraa hakeville suosittelisit ok-cupidia? - Millaista porukkaa siellä on?  

Kaikki ketkä eivät ole friikkejä tai pervoja.

Vierailija
5/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ku kaikki naiset omassa maakunnassa on jotain bi-seksuaalihipstereitä. Liian ug mun makuun.

Vierailija
6/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa ku kaikki naiset omassa maakunnassa on jotain bi-seksuaalihipstereitä. Liian ug mun makuun.

No ei ole kauaa, kun av-mammat valloittaa sen. Laita vaan profiili, se ei maksa mitään.

Vierailija
7/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki ketkä eivät ole friikkejä tai pervoja." - No ei kaikki, läheskään kaikki vaikuttaneet Suoli24:n treffipalvelimella(kaan) friikeiltä tai pervoilta... Vai karastaakohan minulla silmät liikaa...   

Vierailija
8/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horny kirjoitti:

Saako tuolta torvea?

Tuubaa ainakin..

Vierailija
9/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä ihan ok:n näkösiäkin on.

Vierailija
10/40 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuubaa ja torvea, kiitos!

Vierailija
11/40 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä sitten voi sinne liittyä.

Vierailija
12/40 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttänyt kyllä että miten tuolla on niin vähän käyttäjiä ottaen huomioon että nuo match%kysymykset on sellainen juttu mitä muilta sivustoilta ei löydy ja kaikki toiminnot on maksuttomia.

Vierailija
13/40 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttänyt kyllä että miten tuolla on niin vähän käyttäjiä ottaen huomioon että nuo match%kysymykset on sellainen juttu mitä muilta sivustoilta ei löydy ja kaikki toiminnot on maksuttomia.

Niin vähän suomessa, muualla maailmassa tuo on suosituimpia palveluja. Täällä suomessa suomi24 vie käyttäjät mitä ihmettelen, koska siinä on viestirajoitukset mitä taas okcupidissa ei ole.

Voi lähettää vaikka sadalle viestin päivittäin.

Vierailija
14/40 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kokeillut. Tosi vähän omanikäisiä miehiä lähiseudulla ja kaikki vastaanotetut viestit tuli ulkomaalaisilta.

Vierailija
15/40 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kokeillut. Tosi vähän omanikäisiä miehiä lähiseudulla ja kaikki vastaanotetut viestit tuli ulkomaalaisilta.

Tämän vuoksi tästä täällä pitää mainitakin. Se suomi24.fi 3 viestiä päivässä ei riitä.

Vierailija
16/40 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä sitten voi sinne liittyä.

Et niin!

Vierailija
17/40 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ma loysin mun miehen sielta! Ihan paras appi deittailuun ainakin taalla Lontoossa. Kavin muistaakseni viiden miehen kanssa treffeilla sen kautta ja kaikkien kanssa tulin toimeen. 

Vierailija
18/40 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ma loysin mun miehen sielta! Ihan paras appi deittailuun ainakin taalla Lontoossa. Kavin muistaakseni viiden miehen kanssa treffeilla sen kautta ja kaikkien kanssa tulin toimeen. 

Löytäispä suomalaisetkin tuon palvelun. Olen jutellut tuolla ulkomaalaisten naisten kanssa ja he vastaavat lähes aina toisin kuin s24 palvelussa jossa miehen on mahdoton saada vastausta.

Vierailija
19/40 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytäispä suomalaisetkin tuon palvelun. Olen jutellut tuolla ulkomaalaisten naisten kanssa ja he vastaavat lähes aina toisin kuin s24 palvelussa jossa miehen on mahdoton saada vastausta.

Mikä tuossa palvelussa sitten saa vastaamaan enemmän, kuin s24:ssa? Miksi nainen, joka ei vastaa s24:ssa, vastaisi tuolla?

Vierailija
20/40 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa palvelussa sitten saa vastaamaan enemmän, kuin s24:ssa? Miksi nainen, joka ei vastaa s24:ssa, vastaisi tuolla?

Suurin ongelma S24 on se kolmen (3) viestin päivärajoitus ilmaiskäyttäjille, jota tuossa palvelussa ei ole. Voit vastata tai lähettää niin monelle kuin haluat, tämä laskee kynnystä vastata viesteihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi