Normaalit deittailijat, luokaa profiili okcupid.com!
www.okcupid.com on ilmainen palvelu, jossa on myös kännykkä sovellus.
Kommentit (40)
Anteeksi yksinkertaisuuteni, mutta mikä on "normaali deittailija?" El sama suomeksi millaista seuraa hakeville suosittelisit ok-cupidia? - Millaista porukkaa siellä on?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi yksinkertaisuuteni, mutta mikä on "normaali deittailija?" El sama suomeksi millaista seuraa hakeville suosittelisit ok-cupidia? - Millaista porukkaa siellä on?
Kaikki ketkä eivät ole friikkejä tai pervoja.
En jaksa ku kaikki naiset omassa maakunnassa on jotain bi-seksuaalihipstereitä. Liian ug mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa ku kaikki naiset omassa maakunnassa on jotain bi-seksuaalihipstereitä. Liian ug mun makuun.
No ei ole kauaa, kun av-mammat valloittaa sen. Laita vaan profiili, se ei maksa mitään.
"Kaikki ketkä eivät ole friikkejä tai pervoja." - No ei kaikki, läheskään kaikki vaikuttaneet Suoli24:n treffipalvelimella(kaan) friikeiltä tai pervoilta... Vai karastaakohan minulla silmät liikaa...
Horny kirjoitti:
Saako tuolta torvea?
Tuubaa ainakin..
Kyllä siellä ihan ok:n näkösiäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä sitten voi sinne liittyä.
Ihmetyttänyt kyllä että miten tuolla on niin vähän käyttäjiä ottaen huomioon että nuo match%kysymykset on sellainen juttu mitä muilta sivustoilta ei löydy ja kaikki toiminnot on maksuttomia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttänyt kyllä että miten tuolla on niin vähän käyttäjiä ottaen huomioon että nuo match%kysymykset on sellainen juttu mitä muilta sivustoilta ei löydy ja kaikki toiminnot on maksuttomia.
Niin vähän suomessa, muualla maailmassa tuo on suosituimpia palveluja. Täällä suomessa suomi24 vie käyttäjät mitä ihmettelen, koska siinä on viestirajoitukset mitä taas okcupidissa ei ole.
Voi lähettää vaikka sadalle viestin päivittäin.
Joskus kokeillut. Tosi vähän omanikäisiä miehiä lähiseudulla ja kaikki vastaanotetut viestit tuli ulkomaalaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kokeillut. Tosi vähän omanikäisiä miehiä lähiseudulla ja kaikki vastaanotetut viestit tuli ulkomaalaisilta.
Tämän vuoksi tästä täällä pitää mainitakin. Se suomi24.fi 3 viestiä päivässä ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä sitten voi sinne liittyä.
Et niin!
ma loysin mun miehen sielta! Ihan paras appi deittailuun ainakin taalla Lontoossa. Kavin muistaakseni viiden miehen kanssa treffeilla sen kautta ja kaikkien kanssa tulin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
ma loysin mun miehen sielta! Ihan paras appi deittailuun ainakin taalla Lontoossa. Kavin muistaakseni viiden miehen kanssa treffeilla sen kautta ja kaikkien kanssa tulin toimeen.
Löytäispä suomalaisetkin tuon palvelun. Olen jutellut tuolla ulkomaalaisten naisten kanssa ja he vastaavat lähes aina toisin kuin s24 palvelussa jossa miehen on mahdoton saada vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytäispä suomalaisetkin tuon palvelun. Olen jutellut tuolla ulkomaalaisten naisten kanssa ja he vastaavat lähes aina toisin kuin s24 palvelussa jossa miehen on mahdoton saada vastausta.
Mikä tuossa palvelussa sitten saa vastaamaan enemmän, kuin s24:ssa? Miksi nainen, joka ei vastaa s24:ssa, vastaisi tuolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa palvelussa sitten saa vastaamaan enemmän, kuin s24:ssa? Miksi nainen, joka ei vastaa s24:ssa, vastaisi tuolla?
Suurin ongelma S24 on se kolmen (3) viestin päivärajoitus ilmaiskäyttäjille, jota tuossa palvelussa ei ole. Voit vastata tai lähettää niin monelle kuin haluat, tämä laskee kynnystä vastata viesteihin.
siellä ollaan!