Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulee ikävä Annoa

Vierailija
01.08.2016 |

Olen tykännyt paljon tuon merkin tuotteista mutta nyt niitä ei taida saada enää mistään Anttilan konkan myötä. Niin paljon parempia kuin joku Ikea. 😢

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Annoa mistään?

Vierailija
2/17 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anno on Keskon tuotesarja, eli Citymarketeista saattaa jotain löytyä, paljon suppeammin kyllä kuin Anttilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/17 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisista sarjosta Prisman House Koto-sarja on vähän samantyyppinen mutta se ei tietenkään auta jos haluat rikkimenneen tilalle tai Anno -sarjan täydennykseksi jotain.

Vierailija
5/17 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annon tekstiilit olivat todella kauniita, et ole ainoa joka jää kaipaamaan niitä.

Vierailija
6/17 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annolla oli kyllä ihania tuotteita. Verhoissa, kankaissa ja muissa tekstiileissä huomattavasti trendikkäämpiä printtejä kuin esim ikeassa.

Vierailija
7/17 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just ennen Anttilan konkurssiuutista päätin uusia vanhat lautaset Annon lautasilla. Asun sen verran korvessa, että en ehtinyt konkurssialeen niitä hamstraamaan. : (

Vierailija
8/17 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks cittari myy jotain annon pyyhkeitä yms. Ei mitään isompaa tosin, mattoja esim.

Vierailija
9/17 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annon  tavarat on hirveitä. En ikimaailmassa huoli ainuttakaan kotiini.

Vierailija
10/17 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan ne kivoja :(

Vierailija
11/17 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan Annoa muualtakin kuin vain Anttilasta. Citymarketista olen ainakin joskus jotain ostanut.

Vierailija
12/17 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saako Annoa Cittarista? Anttila oli Keskolla tässä välillä. Silloin Annoa varmasti olikin Cittareissa, mutta entä nyt? 

Tykkäsin myös Annosta. Esim. tosi kivoja värejä vuodevaatteissa. 

Vierailija
13/17 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annolla on ollut todella ihania sisustustavaroita. Kyllä harmittaa Anttilan loppuminen.

Vierailija
14/17 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tosi kalkkis kolmekymppiseksi, mutta kyllä ainakin itse jään kaipaamaan Anttilaa. Siellä oli kiva poiketa ostoksilla, saman katon alla parissa kerroksessa kaikki mahdollinen ja hyvät hinnat. Tykkäsin etenkin kattavasta Top Ten-puolesta sekä keittiötarvikkeista. Vaatteissa oli todellisia löytöjä, osa halppispaidoista on kestänyt minulla vuosia hyvänä ahkerassa käytössä. Lisäksi pluskokoisille kattava valikoima! Nyt kun H&M supisti oman plussakoon puolensa, en oikein tiedä mistä lähtisin ostamaan vaatteita? Lindexiltä en tuppaa löytämään omaan makuuni olevia juttuja ollenkaan ja hinnat ovat turhan korkeita lompakolleni.

Vierailija
15/17 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläköhän Anttiloissa on myytävää?

Vierailija
16/17 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläköhän Anttiloissa on myytävää?

Ainakin Sellon Anttila on jo kiinni.

Anttilasta sai tosiaan kivoja vaatteita. Mikä se Anttilan merkki nyt olikaan. Minulla on useita Anttilan hameita, silkkiä, puuvillaa, villasekoitetta, kaikki tosi kivoja. Ostin aina alennusmyynneistä, eivät maksaneet kuin alle kympin kukin. Samoin puseroita ostin, ovat olleet käytössä useita vuosia ja aivan hyviä vieläkin. 

Vierailija
17/17 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, aivan mahtavaa jos kodin1 palaa. 👍👍👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi