Otanko ripsienpidennyksen vai ostanko uuden ripsivärin?
Auttakaa päättämään. Ripsivärikin pitäisi uusia, mutta toisaalta haluaisin ottaa pitkästä aikaa pidennykset. Pidennykseni ovat olleet aiemmin sellaiset suht luonnolliset eli ei nytkään mitään överejä räpsyjä.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli melkein tauotta noin viisi vuotta ripsienpidennykset. Nykyään käytän vain ripsiväriä, koska omat ripseni ovat pidentyneet ja vahvistuneet tietyn vitamiinin avulla.
Suosittelisin itse, että ostaisit uuden ripsivärin. Ripsienpidennyksiä kun tulee huoltaa melko usein, mutta isona plussana aikaa säästyy pidennysten kanssa meikkauksessa.
LOL!!! XD
Itsekin harkitsin pidennyksiä, mutta sitten pitkään pidennyksiä käyttänyt kaveri herkistyi liimalle ja sai hurjat allergiset reaktiot. Nyt hänen täytyy olla tosi tarkka kosmetiikan kanssa, koska saa todella pahan näköiset oireet ripsiliimassa olleista aineista. En sitten uskaltanut ottaa tekoripsiä minäkään.
Jos omat ripsesi eivät kärsineet aiemminkaan pidennyksistä, ja sinulla on aikaa ja rahaa käydä huollattamassa niitä jatkuvasti, niin ota toki. Riskinä tietysti on herkistyä liimalle jossain vaiheessa saada allergiset reaktiot jotka voivat vaikuttaa muuhunkin kuin pidennysten käyttöön, kuten viesti 23. Oma asia miten suureksi tämän riskin arvioi.
Ne liimat silmän lähellä huolestuttavat. Voi tulla allergisia reaktioita pidemmän päälle. Diorshow-ripsiväri pysyy hyvin ja lähtee helposti tuhraamatta.
Vierailija kirjoitti:
Revitalash ja uusi ripsiväri. Kohta sulla on luonnostaankin sellaiset räpsyttimet että et ikinä uskois. Joo revitalash maksaa n. 150 euroa mut kestääkin sit vähintään vuoden.
Ripsiseerumit ovat aivan järkyttävää myrkkyä. En tajua, kuka tuollaista sutii vapaaehtoisesti silmiinsä? Revitalash on kielletty Ruotsissa, eikä syyttä.
"voi aiheuttaa paikallisoireita, kuten silmien kutinaa, silmää ympäröivän ihon tummaa pigmentoitumista ja silmän värikalvon (iiriksen) muuttumista palautumattomasti tummemmaksi. Silmänpaineen alentamiseen käytettyjen prostaglandiinianalogien teho voi heiketä"
"Silmäluomen reunaan voi syntyä uusia ripsirivejä ja ripset voivat kasvaessaan kääntyä eri suuntiin, myös kohti silmän pintaa. Ripsirivistöön voi tulla myös aukkoja. Lisäksi karvoja voi kasvaa iholle sellaisiin kohtiin, joihin valmistetta on vahingossa joutunut toistuvasti."
http://sic.fimea.fi/2_12/ripsiseerumia_ja_rusketusruiskeita_kauneutta_l…
Toki on olemassa myös ripsiseerumeja, jotka eivät sisällä lääkeaineita. Näistä eivät kyllä ripsetkään sitten kasva.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää miksi ihmiset on niin pidennyksiä vastaa??? Mulla ollut pidennytkset, tai paremminkin tuuhennukset, useamman kerran ja eivät todellakaan ole överit. Ne voi teettää luonnollisen mittaisiksi, ei ole pakko yltää kulmakarvoihin asti.
Ja maksaa noin 12€ kerta, neljän viikon välein. Paljon helpompaa kuin tuhertaa ripsivärin kanssa.
Tämä johtuu siitä, että ihmiset eivät tajua luonnollisia pidennyksiä pidennyksiksi. Omanikin näyttävät lähinnä siltä, kuin minulla olisi ripsiväriä.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin harkitsin pidennyksiä, mutta sitten pitkään pidennyksiä käyttänyt kaveri herkistyi liimalle ja sai hurjat allergiset reaktiot. Nyt hänen täytyy olla tosi tarkka kosmetiikan kanssa, koska saa todella pahan näköiset oireet ripsiliimassa olleista aineista. En sitten uskaltanut ottaa tekoripsiä minäkään.
Kaveri on kosmetologi ja ei suositellut minulle pidennyksiä, koska olen allerginen. Liimalle voi allergisoitua todella pahasti ja ripset voivat ajan myötä myös kärsiä ja harventua pysyvästi. Liian ahkera kestovärjäys myös voi allegisoida ja haurastuttaa ripsiä. Ystävä suositteli ripsiväriä edelleen ja luotan hänen sanaansa, on valistunut ja ammattitaitoinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Revitalash ja uusi ripsiväri. Kohta sulla on luonnostaankin sellaiset räpsyttimet että et ikinä uskois. Joo revitalash maksaa n. 150 euroa mut kestääkin sit vähintään vuoden.
Ripsiseerumit ovat aivan järkyttävää myrkkyä. En tajua, kuka tuollaista sutii vapaaehtoisesti silmiinsä? Revitalash on kielletty Ruotsissa, eikä syyttä.
"voi aiheuttaa paikallisoireita, kuten silmien kutinaa, silmää ympäröivän ihon tummaa pigmentoitumista ja silmän värikalvon (iiriksen) muuttumista palautumattomasti tummemmaksi. Silmänpaineen alentamiseen käytettyjen prostaglandiinianalogien teho voi heiketä"
"Silmäluomen reunaan voi syntyä uusia ripsirivejä ja ripset voivat kasvaessaan kääntyä eri suuntiin, myös kohti silmän pintaa. Ripsirivistöön voi tulla myös aukkoja. Lisäksi karvoja voi kasvaa iholle sellaisiin kohtiin, joihin valmistetta on vahingossa joutunut toistuvasti."
Toki on olemassa myös ripsiseerumeja, jotka eivät sisällä lääkeaineita. Näistä eivät kyllä ripsetkään sitten kasva.
Lisäksi Revitalash kasvattaa ripsiä kyllä, mutta niistä tulee huonokuntoisemmat (ei ole mutu), eli pitkät mutta katkeilevat. On luonnollisestikin aineita omien ripsien kasvatukseen, toimivatko, en osaa sanoa. Sisältävät b-vitamiinia, hedelmäuutteita yms.
Satsaa laadukkaaseen ripsiväriin. Eikä siinä ripsivärin laittamisessa oikeasti edes mene kauaa, kuinka paljon te sitä suditte jos siinä muka kestää niin kauan?
Kokeile ripsiväriä, jossa on kaksi eri putkiloa. Toisesta levitetään väriä ja toisesta kuituja. Kuitujen määrällä voit säädellä haluatko todella pitkät ripset tai vaikka tosi tuuheat. Mulla toimii ainakin! Tollasilla saa näyttävät ripset myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää miksi ihmiset on niin pidennyksiä vastaa??? Mulla ollut pidennytkset, tai paremminkin tuuhennukset, useamman kerran ja eivät todellakaan ole överit. Ne voi teettää luonnollisen mittaisiksi, ei ole pakko yltää kulmakarvoihin asti.
Ja maksaa noin 12€ kerta, neljän viikon välein. Paljon helpompaa kuin tuhertaa ripsivärin kanssa.
Tämä johtuu siitä, että ihmiset eivät tajua luonnollisia pidennyksiä pidennyksiksi. Omanikin näyttävät lähinnä siltä, kuin minulla olisi ripsiväriä.
Minua ei ainakaan kiinnosta luonnollisuus vaan terveys. Kuinka moneen muuhun paikkaan kehossasi laittaisit liimaa, joka pysyy kuukauden paikallaan? Hirveitä myrkkyjä, vaikkei edes saisi reaktiota. En värjää edes tukkaa enää, koska kemikaalikoktail ei kiinnosta.
Ja voihan sitä liimaa joutua vaikka vahingossa silmään. Kyseessä on sama tavara kuin mikä tahansa pikaliima. Kuinka paljon luottaisit esim ystävääsi, joka haluaisi laittaa pikaliimalla ripsiä silmiisi? Vertaa sitten, kuinka paljon luotat johonkin tuntemattomaan.
Hyvältä voi pidennykset näyttää, mutta mielestäni turha riski ja osoittaa vääriä prioriteetteja elämässä.
Revitalashin myynti kielletty Usassa.
http://www.komedo.fi/uutiset/ulkomaat/125-revitalash-advanced-ripsien-h…
http://yle.fi/uutiset/huippusuosituista_ripsienpidennyksista_silmavauri…
http://kemikaalikimara.blogspot.fi/2015/05/ripsiliimat-ja-verestavat-si…
Kukaan järkevä ihminen ei tuollaisia edes harkitsisi!
No mielipiteensä kullakin. Omia osapidennyksiä ei edes tunnista pidennyksiksi, kun ovat lyhintä(omien ripsieni mittaiset) sorttia ja harvakseltaa laitetut. Aika on minun elämässä rahaa, joten tulee edullisemmaksi pitää näitä, kun sutia joka ikinen aamu kiireessä peilin edessä niska kenossa ripsaria ja rajauskynää.. Mielummin nukun sen 10min pidempään, kun vuorotyöläisenä unet jäävät muutenkin kuuteen tuntiin/yö.
Terv. väsynyt
Vierailija kirjoitti:
No mielipiteensä kullakin. Omia osapidennyksiä ei edes tunnista pidennyksiksi, kun ovat lyhintä(omien ripsieni mittaiset) sorttia ja harvakseltaa laitetut. Aika on minun elämässä rahaa, joten tulee edullisemmaksi pitää näitä, kun sutia joka ikinen aamu kiireessä peilin edessä niska kenossa ripsaria ja rajauskynää.. Mielummin nukun sen 10min pidempään, kun vuorotyöläisenä unet jäävät muutenkin kuuteen tuntiin/yö.
Terv. väsynyt
10 minuuttia silmänrajaukseen ja ripsivärin laittamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. väsynyt
10 minuuttia silmänrajaukseen ja ripsivärin laittamiseen?
Samaa ihmettelin! Mulla menee rajauksiin ehkä minuutti ja ripsiväriin toinen. Enpä alkaisi kahden minuutin säästön takia riskeeraamaan terveyttäni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isadoran tuote kyllä toimi ja kyseessä oli ruotsalainen tuote.
Mitä nämä ketjussa mainitut "laadukkaat ripsivärit" ovat? Kokeilisin mielelläni, mutta toisaalta epäilyttää. Minulle nimittäin ei käytännössä ole sopinut muu kuin 38-ripsiväri, sillä kaikki muut ovat levinneet vääriin paikkoihin esim. karisemalla. Olen kokeillut lukuisia jo silloin, kun 38-ripsareita ei ollutkaan.
Ovatko ripsiväriekspertit kadonneet?
Näkisin mielelläni kuvia näistä luonnollisista pidennyksistä.
Eikä tietenkään kaverille sanota suoraan että onpa rumat nuo sun ripset, vaan kehutaan että onpa kivan näkööiset eikä lainkaan överit.
Ihmetyttää myös tuo harhaluulo, että ripsienpidennykset näkyvät kilometrien päähän ja ovat överit :D luulen, että nämä henkilöt eivät ole koskaan nähneet hyvin tehtyjä ja luonnollisen näköisiä pidennyksiä. Harmi, että överisakki ja huonot laittajat pilaavat tämän keksinnön maineen.