Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otanko ripsienpidennyksen vai ostanko uuden ripsivärin?

Vierailija
01.08.2016 |

Auttakaa päättämään. Ripsivärikin pitäisi uusia, mutta toisaalta haluaisin ottaa pitkästä aikaa pidennykset. Pidennykseni ovat olleet aiemmin sellaiset suht luonnolliset eli ei nytkään mitään överejä räpsyjä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiväri.

Vierailija
2/51 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viitsitte perustella, niin olisi kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko apua myös kengännauhojen solmimiseen?

Vierailija
4/51 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsien pidennyksiin jäät koukkuun ja mikään normaali ei näytä sen jälkeen enää miltään. Vähitellen myös lisäät volyymiä ja kohta sinulla onkin ne ihan överit ripset - siis kaikkien muiden mielestä. Kunnon laadukas hyvä ripsari ja hyvä rajauskynä siihen ripsien tyveen on ehdottomasti kauniimpi ja normaalin ihmisen valinta.

Vierailija
5/51 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny ihan samaa itsekin! Mulla vaan ei ole koskaan aiemmin ollut pidennyksiä, onko niiden kanssa hankala elää? Miten kasvojenpesut, täytyykö välttää esim öljypohjaisia meikinpuhdistusaineita, huoltoväli jne...?

Vierailija
6/51 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revitalash ja uusi ripsiväri. Kohta sulla on luonnostaankin sellaiset räpsyttimet että et ikinä uskois. Joo revitalash maksaa n. 150 euroa mut kestääkin sit vähintään vuoden.

Vierailija
7/51 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas ripsiväri on parempi vaihtoehto. Suosittelen Jane Iredalea :)

Vierailija
8/51 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viitsitte perustella, niin olisi kiva.

Jos haluat pidennykset, niin ota. Se on ihan oma asiasi olla tampion näköinen. Mitä luultavimmin suurin osa sinua katsovista ihmisistä pitää pidennyksiä naurettavina ja noloina, mutta jos se ei sinua haittaa, niin anna mennä vain.

Vierailija
9/51 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli melkein tauotta noin viisi vuotta ripsienpidennykset. Nykyään käytän vain ripsiväriä, koska omat ripseni ovat pidentyneet ja vahvistuneet tietyn vitamiinin avulla.

Suosittelisin itse, että ostaisit uuden ripsivärin. Ripsienpidennyksiä kun tulee huoltaa melko usein, mutta isona plussana aikaa säästyy pidennysten kanssa meikkauksessa.

Vierailija
10/51 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsetko apua myös kengännauhojen solmimiseen?

En, kaipasin tässä vaan juttuseuraa, kun on tällainen pieni arkinen ja turhamainen asia kyseessä. Kiitos joka tapauksessa tarjouksestasi :) ap

Vierailija
11/51 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsipidennykset on noloja jopa pissiksillä, saati sitten aikuisella naisella. Nyt vähän itsekunnioitusta peliin ja ostat itsellesi laadukkaan ripsivärin!

Vierailija
12/51 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettiny ihan samaa itsekin! Mulla vaan ei ole koskaan aiemmin ollut pidennyksiä, onko niiden kanssa hankala elää? Miten kasvojenpesut, täytyykö välttää esim öljypohjaisia meikinpuhdistusaineita, huoltoväli jne...?

Minusta niiden kanssa ei ollut hankala elää. Käytän muuten tosin vain meikkivoidetta, peitevoidetta ja poskipunaa sekä huulirasvaa. Silmämeikeistä en siis osaa sanoa pidennysten kanssa. Rajauskyniä en ole käyttänyt koskaan, sillä omat ripseni ovat mustat, mutta melko lyhyet. Jossain vaiheessa sitten vain pidennykset ovat unohtuneet, kunnes tulivat nyt mieleen, kun olen uusimassa ripsaria. ap

Vierailija
13/51 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ilkeitä ja aggressiivisia vastauksia. Miksi ei voi vain skipata, jos on noin vaikeaa???

Vierailija
14/51 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiväri, voit ostaa pidennysten hinnalla minkä vaan ripsivärin :) Eikä koskaan tule päivä, jolloin huoltoväli on vähä venähtänyt. Osta hyvä ripsiliima ja irtotupsuja nihiin hetkiin, kun kaipaisit överimpää ripsiriviä.

Vierailija
15/51 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä aina tippui niitä pidennysripsiä niin että jouduin huoltaa 3vk välein ja joka kerta maksu n. 60e... Vuodessa säästää pitkän pennin kun ostaa vaan laadukkaan ripsarin. Itse värjään nyt kulmat ja ripset ja tarvittaessa käytän vielä ripsaria, missä on kuituja ja joka pidentää ja tuuhentaa.

Vierailija
16/51 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää miksi ihmiset on niin pidennyksiä vastaa??? Mulla ollut pidennytkset, tai paremminkin tuuhennukset, useamman kerran ja eivät todellakaan ole överit. Ne voi teettää luonnollisen mittaisiksi, ei ole pakko yltää kulmakarvoihin asti.

Ja maksaa noin 12€ kerta, neljän viikon välein. Paljon helpompaa kuin tuhertaa ripsivärin kanssa.

Vierailija
17/51 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Revitalash ja uusi ripsiväri. Kohta sulla on luonnostaankin sellaiset räpsyttimet että et ikinä uskois. Joo revitalash maksaa n. 150 euroa mut kestääkin sit vähintään vuoden.

Isadoralla oli edullisempi ja toimiva tuote (harjaosa vain oli aika kovan tuntuinen). Onkohan sen valmistus lopetettu kun en ole kaupoista enää löytänyt.

Vierailija
18/51 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli melkein tauotta noin viisi vuotta ripsienpidennykset. Nykyään käytän vain ripsiväriä, koska omat ripseni ovat pidentyneet ja vahvistuneet tietyn vitamiinin avulla.

Suosittelisin itse, että ostaisit uuden ripsivärin. Ripsienpidennyksiä kun tulee huoltaa melko usein, mutta isona plussana aikaa säästyy pidennysten kanssa meikkauksessa.

Et sitten halunnut paljastaa tätä ihmevitamiinia joka saa ripset kasvamaan?

Vierailija
19/51 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää miksi ihmiset on niin pidennyksiä vastaa??? Mulla ollut pidennytkset, tai paremminkin tuuhennukset, useamman kerran ja eivät todellakaan ole överit. Ne voi teettää luonnollisen mittaisiksi, ei ole pakko yltää kulmakarvoihin asti.

Ja maksaa noin 12€ kerta, neljän viikon välein. Paljon helpompaa kuin tuhertaa ripsivärin kanssa.

Olen nähnyt sellaisia joka suuntaan työntyviä pitkiä ripsiä, jotka ovat näyttäneet sotkuisilta. Lisäksi joillakin pituus on mennyt liiallisuuksiin. Omat pidennykseni ovat olleet sellaiset, että kukaan ei ole varmaan edes huomannut, että ne eivät ole omat, sillä olen pyytänyt luonnollisen mallin ja pituuden. Olen muutenkin tummaverinen ja tummaihoinen ja esimerkiksi kulmakarvani ovat tuuheat, joten sekin ehkä vaikuttaa. Mutta täällä tietysti ajatellaan vain perus-wt-hahmoja, jollaisia kaikki eivät kuitenkaan ole.

20/51 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ostat laadukkaan ripsivärin.