Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenhoitaja Tampereen alueella !

Vierailija
01.08.2016 |

Moikka sinä lapsellesi/lapsillesi luotettavaa ja energistä hoitajaa etsivä!
Olen 19-vuotias tänä keväänä lukiosta valmistunut tyttö Oulun seudulta ja muutan syyskuun alusta Tampereelle ja etsin sieltä päin töitä. Olen luotettava, lapsirakas, reipas ja sosiaalinen, ja lastenhoito mukavassa perheessä tuntuisi minulle luontevimalta työvaihtoehdolta. Minulla on kokemusta lasten hoidosta pikkusisaruksien kautta (tällä hetkellä 1-ja 2-vuotiaat sijaispikkusisarukset, eli myös pienten lasten hoidosta) sekä aikaisempaa työkokemusta löytyy myös. Olin tämän kevään Alina-firmassa töissä j autoin perheitä, jotka tarvitsivat tukea arjen pyörittämisessä - kotitöissä sekä lasten kanssa.
En tupakoi, minulla on ajokortti ja olen valmis tekemenään tietysti myös muitakin kodin töitä. Tekisin mieluusti kokopäivätyötä ja pystyisin aloittamaan aikaisintaan syyskuun alussa.
Jos tämä sai sinut kiinnostumaan, olehan yhteydessä niin kerron mielelläni lisää! Sähköpostini on laura.soronen@hotmail.com
Kiitos ajastanne, toivottavasti siellä on ihania perheitä vailla hoitajaa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudu myös tampereen Rekryyn päväkoti- ja koulunkäynnin ohjaajan sijaisuuksia varten. Niitä hommia riittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi