Oletteko koskaan voittaneet kilpailuista/arvonnoista mitään? Mitä voititte?
Olen elämässäni osallistunut varmaan satoihin kilpailuihin ja arvontoihin ja nyt voitin ensimmäistä kertaa jotakin. Voitto oli n. 60 euron arvoinen rannekoru. Kaveri sen sijaan voitti ihan mukavan palkinnon keväällä: 700 euron matkalahjakortti.
Mitenkäs teillä?
Kommentit (327)
Kerran Espanjan lomamatkalla voitin kadulla arpajaisista kuohuviinipullon. Paikalle kaarsi pian taksi joka ajaisi minut ilmaiseksi firman konttorille lunastamaan voittopulloa.
Ai sitä ihanuutta, kun taksi saapui hienon huvilan eteen ja minut ohjattiin sisälle ja pöytään. Siellä oli paljon muitakin pöytiä ja ihmisiä juttelemassa. Ilmeisesti olivat myös voittajia.
Pian pöytääni saapui firman edustaja, joka toi voittopulloni. Ihme ja kummastus, hän oli täysin suomalainen, todella mukava nuorimies, joka jutteli samalla kaikkea kivaa itsestään ja kertoi firmasta.
Kävi ilmi, että he olivat jonkinlainen lomaosakekkeita tarjoava yritys ja hän lupasi näyttää minulle huvilan, johon lomaosakkeen haltijalla olisi viikko-oikeus. Oli hieno huvila.
Lopuksi hän tarjosi minullekin mahdollisuutta ostaa loma-osake. Harmi oli molemmilla suuri, kun kerroin ettei minulla ole rahaa. Ei siinä auttanut muuta kuin ottaa voittamani kuohuviinipullo kouraan. Taksi palautti minut takaisin lähtöpaikalle.
Joitain vuosia myöhemmin tämän mukavan miehen naama oli iltapäivälehdessä. Hän oli saanut tuomion toimiessaan osana laajamittaista lomaosakehuijausta, jossa oli paljon suomalaisia uhreja.
Ihan hyvää kuohuviiniä oli kuitenkin.
Olen voittanut 30mk lotosta ja 5€ ässä arvasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen voittanut airbusin pienoismallin, tai se ei oikeastaan ollut arpajaisvoitto vaan omaan alaan liittyvä tietokilpailu.
Olen myös voittanut 365 suffelia.
Menikö kauan kun suffelit loppui ? :)
Kaksi räsymattoa, virkatun sängynpeiton, vuoden pyykinpesuaineet ja paljun käyttöön viikonlopuksi. Nuo eri arvonnoista kaikki. Lisäksi jotakin pikkusälää.
Lapsena oli arpaonnea. Voitin erinäisistä kissanristiäisistä herkkukorin, saunakiulun ja -kauhan, kakkukuvun (jonka äiti antoi tarpeettomana pois vai kieltäytyiköhän kokonaan ottamasta sitä, en muista), lipun Elämä lapselle -konserttiin, johon vanhemmat eivät päästäneet kun seuraavana päivänä olisi ollut koulua (serkku sai lipun ja olin katkera), Simo-taikurin esityksestä korillisen hänen naamallaan varustettua cola-juomaa. Vähän myöhemmällä iällä jostain nettiarvonnasta ripsarin ja keltaiset crocsit. Sen jälkeen, kun olin jo ehtinyt rahalla ostaa keltaiset crocsit. Nyt viimeisen kymmenen vuoden aikana olen voittanut vain arvalla 3 euroa.
Suurimmat voittoni on lotossa pari sataa euroa ja lapsena voitin piirustuskilpailusta piirustustarvikesetin.
Olen voittanut CD-levyn, naisten lehden vuodeksi, 50 euron S-ryhmän lahjakortin, matkalipun Tallinnan risteilylle, T-paidan, paketillisen leivonnaisia lähikaupasta, siivoustuotteita ja Ässäarvasta 500 euroa. Ei ole aikoihin tullut arvontoihin osallistuttuakaan, mutta kerään kyllä pisteitä vastaamalla kuluttajatutkimuksiin ja vaihdan pisteet lahjakortteihin.
Lapsena voitin ruman t-paidan jostain. Vuosi sitten 1000e nettiarvasta,euron panoksella,se oli iloinen yllätys.
Olen voittanut kaikenlaista pienempää, mutta kerran voitin 1500e matkalahjakortin.😍
Kun joskus 10 vuotta sitten arvontoja harrastin (en enää), niin tuli voitettua mm. Monta 1000e-1500e matkalahjakorttia, kännyköitä, kameroita, hotelliöitä, ravintolalahjakorttia, yksi oli 300e ja vaikka sun mitä...
Lapsena voitin piirustuskilpailusta kameran. Kellon ja timanttiriipuksen voitin yhdessä arvonnassa. Kerrostalossa asuessa ostettiin miehen kanssa naapurilta kaksi arpaa, voitettiin molemmat omat herkkukorit. Me kyllä epäiltiin, että naapuri junaili jotenkin ne voitot. Se oli töissä jossain oppilaitoksessa, joka järkkäs arpajaiset ja ne toimitti voitot perille henkilökohtaisesti. Laiska kaveri pääsi helpolla, kun ei tarvinnut raahata palkintoja kovin kauaksi😀.
Tänä keväänä voitin apteekin arvonnassa Jokipiin pellavan ostoskassin. Oli mieluinen, olin ajatellut ostaa, mutta oli liian kallis. Nyt osui.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa voititteko esim: www.arvontamaailma.fi kilpailuista
Tämä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä !
??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä !
Oletteko voittaneet https//.arvontahullut.fi kilpailuistamitään ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen voittanut airbusin pienoismallin, tai se ei oikeastaan ollut arpajaisvoitto vaan omaan alaan liittyvä tietokilpailu.
Menikö kauan kun suffelit loppui ? :)
Tämä :)