Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan voittaneet kilpailuista/arvonnoista mitään? Mitä voititte?

Vierailija
01.08.2016 |

Olen elämässäni osallistunut varmaan satoihin kilpailuihin ja arvontoihin ja nyt voitin ensimmäistä kertaa jotakin. Voitto oli n. 60 euron arvoinen rannekoru. Kaveri sen sijaan voitti ihan mukavan palkinnon keväällä: 700 euron matkalahjakortti.

Mitenkäs teillä?

Kommentit (327)

Vierailija
21/327 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotossa 7 oikein. 4,2 miljoonaa euroa.

Vierailija
22/327 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HP:n läppärin, CD-levyjä, sukkia, joten proteiinijuomia kylmälaukun kera, t-paidan, joskus aikanaan Radiomafian kilpailussa mukin, jossa oli kondomeja, liput Lord of the Dance -esitykseen, liput Antti Tuiskun keikalle, lounaslahjakortin ravintolaan... Muistinkohan edes kaikkea, mitä olen arvonnoissa ja kilpailuissa voittanut? :D Niin ja lotossa oli kerran kuusi oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/327 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HP:n läppärin, CD-levyjä, sukkia, joten proteiinijuomia kylmälaukun kera, t-paidan, joskus aikanaan Radiomafian kilpailussa mukin, jossa oli kondomeja, liput Lord of the Dance -esitykseen, liput Antti Tuiskun keikalle, lounaslahjakortin ravintolaan... Muistinkohan edes kaikkea, mitä olen arvonnoissa ja kilpailuissa voittanut? :D Niin ja lotossa oli kerran kuusi oikein.

Plus muutaman kerran ratkotuista ristikoista on tullut arvonnoissa jokunen kymppi.

Vierailija
24/327 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on oikea Hannu Hanhi tai onnenmyyrä (tai kumpaakin) 

Minkä tahansa lapun täyttää, niin aina jotain tipahtaa. Lotossakin sai jonkin pienemmän potin juuri äskettäin. Ei kun tarvinnut venemessuilla piipahtaa, niin sieltäkin irtosi perämoottori jossain arvonnassa. 

Myi sitten eteenpäin ja tonni sekin oli. 

Itse en voita koskaan mitään. Miten voisinkaan, kun en mihinkään koskaan osallistu :) En usko mihinkään jumaliin tai menninkäisiin. 

Kai vain se, että käyttää vuorokaudesta neljä tuntia kaiken maailman arvontahommiin, niin joskus tuo tulostakin. Ei pelaa kuitenkaan rahalla. 

Vierailija
25/327 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistu muihin arvontoihin kuin lottoon.

Vierailija
26/327 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin kerran kisareissulla nuorempana arvasta Janne Tulkin levyn

Vierailija
27/327 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mähän olen voittanut vaikka mitä: Kokoomus-aiheiset pelikortit, elokuvajulisteen, nappulakengät (en pelaa jalkapalloa), kassillisen karkkia, pallogrillin, askelmittarin ja lahjakortin kehystysliikkeeseen. Lottovoittoa tässä vielä odottelen. :D

Vierailija
28/327 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radionauhurin voitin joskus Aku Ankan palkintotehtävästä.

Vierailija
29/327 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran messuilla Samsoniten laukkusetin. Matkalaukku, trolley ja läppärilaukku

Vierailija
30/327 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä kymmeniä kertoja, suurin lienee n.2000€ kielimatka, suosikeista.sen jälkeen levyjä, lehtiä jne.

Vierailija
31/327 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin pari vuotta sitten Linnanmäellä sellaisen metrisen sipsipussin, minkä sisällä oli kaiken sorttisia sipsipusseja muistaakseni toistakymmentä.

Eurojackpotissa voitin n. vuosi sitten reilut 200 €. Niin ja pari viikkoa sitten samaisessa pelissä n. 60 €.

N54

Vierailija
32/327 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on ollut 50 euron S-lahjakortti Dna:n asiakaskyselyyn vastaamisesta; kaikkien vastanneiden kesken siis arvottiin.

Vierailija
33/327 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuli K-Supermarketin arvonnasta Finlaysonin kylpypyyhe.

Vierailija
34/327 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin olen voittanut. Mm lehtiin lähettämillä kommenteilla (Trendi, Kauneus&Terveys, Pirkka) sekä erilaisista arvonnoista.

Kotiin on tullut mm. hiustenhoito tuotteita, Biothermin tuotteita, Lorealin kosmetiikkaa, lahjakortteja ja mitähän vielä.

Kaikki nämä siis viimeisen vuoden sisällä.

Vierailija
35/327 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan osallistunut muihin kuin Veikkauksen arvontoihin. Lehtikilpailut olis muuten ok, mutta yleensä ei voita ja saa vain puhelinmyyjät peräänsä. Mutta aikoja sitten sain joitain voittoja: kahvinkeitin, shampoota, pyyhkeitä, cd-levyn, lahjakortti 100 € Seppälään (yksi parhaimmista voitoistani), kirjan, sukat, kahvia. Eli tällaisia lähinnä pieniä voittoja.514

Vierailija
36/327 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun usein kaikenlaisiin arvontoihin. Olen voittanut vuosien varrella

- aurinkolasit voimakkuuksilla

- kirjoja ja keikkalippuja radioaseman arvonnassa

- lippuja urheilukilpailuihin

- vaatelahjakortteja

Voitoksi ehkä lasketaan myös se, että pääsin aikanaan naistenlehden muuttumisleikkiin :)

37/327 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut muun muassa Voimaruoka smoothie pakkauksen, 50€ lahjakortin kauneushoitolaan ja 50€ lahjakortin hostelliin.

Vierailija
38/327 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikamman koulun arpajaisista!

Vierailija
39/327 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumailmapallolento, jolle en uskaltanut mennä. Juomalaseja jostain kaljakaupan kisasta... en mitään järkevää... 

Vierailija
40/327 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin ässäarvan lisäarvonnassa 200 euroa. Olin töissä ärrällä ja täyttelin muiden hylkäämiä ässäarpoja lisäarvontaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme