Oletteko koskaan voittaneet kilpailuista/arvonnoista mitään? Mitä voititte?
Olen elämässäni osallistunut varmaan satoihin kilpailuihin ja arvontoihin ja nyt voitin ensimmäistä kertaa jotakin. Voitto oli n. 60 euron arvoinen rannekoru. Kaveri sen sijaan voitti ihan mukavan palkinnon keväällä: 700 euron matkalahjakortti.
Mitenkäs teillä?
Kommentit (327)
HP:n läppärin, CD-levyjä, sukkia, joten proteiinijuomia kylmälaukun kera, t-paidan, joskus aikanaan Radiomafian kilpailussa mukin, jossa oli kondomeja, liput Lord of the Dance -esitykseen, liput Antti Tuiskun keikalle, lounaslahjakortin ravintolaan... Muistinkohan edes kaikkea, mitä olen arvonnoissa ja kilpailuissa voittanut? :D Niin ja lotossa oli kerran kuusi oikein.
Vierailija kirjoitti:
HP:n läppärin, CD-levyjä, sukkia, joten proteiinijuomia kylmälaukun kera, t-paidan, joskus aikanaan Radiomafian kilpailussa mukin, jossa oli kondomeja, liput Lord of the Dance -esitykseen, liput Antti Tuiskun keikalle, lounaslahjakortin ravintolaan... Muistinkohan edes kaikkea, mitä olen arvonnoissa ja kilpailuissa voittanut? :D Niin ja lotossa oli kerran kuusi oikein.
Plus muutaman kerran ratkotuista ristikoista on tullut arvonnoissa jokunen kymppi.
Mun kaveri on oikea Hannu Hanhi tai onnenmyyrä (tai kumpaakin)
Minkä tahansa lapun täyttää, niin aina jotain tipahtaa. Lotossakin sai jonkin pienemmän potin juuri äskettäin. Ei kun tarvinnut venemessuilla piipahtaa, niin sieltäkin irtosi perämoottori jossain arvonnassa.
Myi sitten eteenpäin ja tonni sekin oli.
Itse en voita koskaan mitään. Miten voisinkaan, kun en mihinkään koskaan osallistu :) En usko mihinkään jumaliin tai menninkäisiin.
Kai vain se, että käyttää vuorokaudesta neljä tuntia kaiken maailman arvontahommiin, niin joskus tuo tulostakin. Ei pelaa kuitenkaan rahalla.
En osallistu muihin arvontoihin kuin lottoon.
Voitin kerran kisareissulla nuorempana arvasta Janne Tulkin levyn
Voi mähän olen voittanut vaikka mitä: Kokoomus-aiheiset pelikortit, elokuvajulisteen, nappulakengät (en pelaa jalkapalloa), kassillisen karkkia, pallogrillin, askelmittarin ja lahjakortin kehystysliikkeeseen. Lottovoittoa tässä vielä odottelen. :D
Radionauhurin voitin joskus Aku Ankan palkintotehtävästä.
Kerran messuilla Samsoniten laukkusetin. Matkalaukku, trolley ja läppärilaukku
Yhteensä kymmeniä kertoja, suurin lienee n.2000€ kielimatka, suosikeista.sen jälkeen levyjä, lehtiä jne.
Voitin pari vuotta sitten Linnanmäellä sellaisen metrisen sipsipussin, minkä sisällä oli kaiken sorttisia sipsipusseja muistaakseni toistakymmentä.
Eurojackpotissa voitin n. vuosi sitten reilut 200 €. Niin ja pari viikkoa sitten samaisessa pelissä n. 60 €.
N54
Paras on ollut 50 euron S-lahjakortti Dna:n asiakaskyselyyn vastaamisesta; kaikkien vastanneiden kesken siis arvottiin.
Joskus tuli K-Supermarketin arvonnasta Finlaysonin kylpypyyhe.
Useinkin olen voittanut. Mm lehtiin lähettämillä kommenteilla (Trendi, Kauneus&Terveys, Pirkka) sekä erilaisista arvonnoista.
Kotiin on tullut mm. hiustenhoito tuotteita, Biothermin tuotteita, Lorealin kosmetiikkaa, lahjakortteja ja mitähän vielä.
Kaikki nämä siis viimeisen vuoden sisällä.
En ole pitkään aikaan osallistunut muihin kuin Veikkauksen arvontoihin. Lehtikilpailut olis muuten ok, mutta yleensä ei voita ja saa vain puhelinmyyjät peräänsä. Mutta aikoja sitten sain joitain voittoja: kahvinkeitin, shampoota, pyyhkeitä, cd-levyn, lahjakortti 100 € Seppälään (yksi parhaimmista voitoistani), kirjan, sukat, kahvia. Eli tällaisia lähinnä pieniä voittoja.514
Osallistun usein kaikenlaisiin arvontoihin. Olen voittanut vuosien varrella
- aurinkolasit voimakkuuksilla
- kirjoja ja keikkalippuja radioaseman arvonnassa
- lippuja urheilukilpailuihin
- vaatelahjakortteja
Voitoksi ehkä lasketaan myös se, että pääsin aikanaan naistenlehden muuttumisleikkiin :)
Olen voittanut muun muassa Voimaruoka smoothie pakkauksen, 50€ lahjakortin kauneushoitolaan ja 50€ lahjakortin hostelliin.
Muovikamman koulun arpajaisista!
Kuumailmapallolento, jolle en uskaltanut mennä. Juomalaseja jostain kaljakaupan kisasta... en mitään järkevää...
Voitin ässäarvan lisäarvonnassa 200 euroa. Olin töissä ärrällä ja täyttelin muiden hylkäämiä ässäarpoja lisäarvontaan.
Lotossa 7 oikein. 4,2 miljoonaa euroa.