Oletteko koskaan voittaneet kilpailuista/arvonnoista mitään? Mitä voititte?
Olen elämässäni osallistunut varmaan satoihin kilpailuihin ja arvontoihin ja nyt voitin ensimmäistä kertaa jotakin. Voitto oli n. 60 euron arvoinen rannekoru. Kaveri sen sijaan voitti ihan mukavan palkinnon keväällä: 700 euron matkalahjakortti.
Mitenkäs teillä?
Kommentit (327)
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa voititteko esim: www.arvontamaailma.fi kilpailuista
Tämäkin ?
Eikö ihmiset olekaan voittaneet, kun vastauksia niin vähän...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ?.
Netti arvonnat, voititteko ? Esim: www.arvontamaailma:fi tai www.arvontahullut.fi ? Onko voittoja ropissut ?
Voitin kosmetiikkaa Eeva-lehden kilpailusta, ja liput festareille jonne ei ollut varaa matkustaa edes :(
Voitin joskus kahden hengen Karibian risteilyn, johon kuului kaikki lennot, hotellit, risteilyt all-inclusive.
Voitin ruutu + katselukoodin, arvontahullut sivustolta :)
Vierailija kirjoitti:
Voitin joskus kahden hengen Karibian risteilyn, johon kuului kaikki lennot, hotellit, risteilyt all-inclusive.
Kävitkö karibianreissussa ?
Lapsena nallen joka oli minua isompi eli sellainen hyvin suuri. Isoveljeni kantoi kotiin kun en itse jaksanut. Eikä sitä voinut maata pitää vetää.
Aikoinaan Tukholman risteilyn mutta ei tullut käytettyä
Matkalahjakortti Aurinkomatkoilta 200 euroa ja käytettiin tietty
Sangollisen puolukoita viikko sitten ja lahjoitin eteenpäin koska oma tarve meillä oli jo eli pari litraa.
Johonkin ketjuun jo kirjoitinkin lukuisista voitoistani, en muista oliko tämä vai joku toinen ketju.
Tuoreimmat voitot: Barilla-kampanjasta pastaa, pestoa ja pastakastikkeita
Oreo-kisasta Oreo-oloasun ja keksituotepalkinnon.
Joku oli lapsena voittanut ison nallen, minä voitin tänä vuonna valtavan kokoisen Puppu-pehmon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ?
Vierailija kirjoitti:
Netti arvonnat, voititteko ? Esim: www.arvontamaailma:fi tai www.arvontahullut.fi ? Onko voittoja ropissut ?
Lapsena voitin jonkun lasten tietokirjasarjan arvonnasta lasten suunnistusvälinepakkauksen. Teininä peräti kahdesti nuortenlehden arvonnasta cd-levyn. Ja aikuisena olen voittanut hyväntekeväisyysarpajaisista Pentikin pussilakanapakkauksen (yhdelle hengelle).
Vierailija kirjoitti:
Lapsena voitin jonkun lasten tietokirjasarjan arvonnasta lasten suunnistusvälinepakkauksen. Teininä peräti kahdesti nuortenlehden arvonnasta cd-levyn. Ja aikuisena olen voittanut hyväntekeväisyysarpajaisista Pentikin pussilakanapakkauksen (yhdelle hengelle).
...Niin, ja GoPro-kameran.
Luetaanko bingo tähän kategoriaan, mutta 70-luvulla sain kahvipaketin, koska istuin päävoiton voittajan vieressä. Lapselle ihan kiva voitto.
Oon voittanut joulukuusen,ilman koristeita,ja kaljakorin,eri arvonnat oli. Ja aikaakin noista on kuten tuo kaljakori sanakin kertoo. Joulukuusi oli karisevaa laatua ja oluesta en edes tykkää. Mutta kai ne juotua tuli ajan kuluessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
www.arvontahullut.fi tai www.arvontamaailma.fi tai www.kilpailumaailma.fi ?
Vierailija kirjoitti:
Luetaanko bingo tähän kategoriaan, mutta 70-luvulla sain kahvipaketin, koska istuin päävoiton voittajan vieressä. Lapselle ihan kiva voitto.
Äitini voitti 70-luvulla yhtenä joulukuuna 7 kinkkua. ystäville ja koirillekin riitti siitä, loput rupesi mätäneen kun ei ollut pakastinta.
Suurin voitto oli hotelliyö paikallisessa tasokkaammassa hotellissa, eräillä messuilla osallistuin arvontaan. En kuitenkaan kotikaupungissa tarvinnut majoitusta joten möin sen Torissa ja otin rahat.
Muut voitot on kyllä lähibbä jostain ala-asteen hiihtokilpailuista mistä tullut esim sipsipussi tai mehulasi-sarja.