Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan voittaneet kilpailuista/arvonnoista mitään? Mitä voititte?

Vierailija
01.08.2016 |

Olen elämässäni osallistunut varmaan satoihin kilpailuihin ja arvontoihin ja nyt voitin ensimmäistä kertaa jotakin. Voitto oli n. 60 euron arvoinen rannekoru. Kaveri sen sijaan voitti ihan mukavan palkinnon keväällä: 700 euron matkalahjakortti.

Mitenkäs teillä?

Kommentit (327)

Vierailija
81/327 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin voitto oli hotelliyö paikallisessa tasokkaammassa hotellissa, eräillä messuilla osallistuin arvontaan. En kuitenkaan kotikaupungissa tarvinnut majoitusta joten möin sen Torissa ja otin rahat.

Muut voitot on kyllä lähibbä jostain ala-asteen hiihtokilpailuista mistä tullut esim sipsipussi tai mehulasi-sarja.

Vierailija
82/327 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa voititteko esim:  www.arvontamaailma.fi kilpailuista 

Tämäkin ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/327 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset olekaan voittaneet, kun vastauksia niin vähän...

Vierailija
84/327 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ?.

Vierailija
85/327 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti arvonnat, voititteko ? Esim: www.arvontamaailma:fi  tai  www.arvontahullut.fiOnko voittoja ropissut ?

Vierailija
86/327 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin kosmetiikkaa Eeva-lehden kilpailusta, ja liput festareille jonne ei ollut varaa matkustaa edes :(

Vierailija
87/327 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin joskus kahden hengen Karibian risteilyn, johon kuului kaikki lennot, hotellit, risteilyt all-inclusive.

Vierailija
88/327 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin ruutu + katselukoodin, arvontahullut sivustolta   :)

Vierailija
89/327 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitin joskus kahden hengen Karibian risteilyn, johon kuului kaikki lennot, hotellit, risteilyt all-inclusive.

Kävitkö karibianreissussa ?

Vierailija
90/327 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena nallen joka oli minua isompi eli sellainen hyvin suuri. Isoveljeni kantoi kotiin kun en itse jaksanut. Eikä sitä voinut maata pitää vetää.

Aikoinaan Tukholman risteilyn mutta ei tullut käytettyä

Matkalahjakortti Aurinkomatkoilta 200 euroa ja käytettiin tietty

Sangollisen puolukoita viikko sitten ja lahjoitin eteenpäin koska oma tarve meillä oli jo eli pari litraa. 

Vierailija
91/327 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin ketjuun jo kirjoitinkin lukuisista voitoistani, en muista oliko tämä vai joku toinen ketju.

Tuoreimmat voitot: Barilla-kampanjasta pastaa, pestoa ja pastakastikkeita

Oreo-kisasta Oreo-oloasun ja keksituotepalkinnon.

Joku oli lapsena voittanut ison nallen, minä voitin tänä vuonna valtavan kokoisen Puppu-pehmon.

Vierailija
92/327 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ?

Vierailija
93/327 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netti arvonnat, voititteko ? Esim: www.arvontamaailma:fi  tai  www.arvontahullut.fiOnko voittoja ropissut ?

Vierailija
94/327 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
95/327 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena voitin jonkun lasten tietokirjasarjan arvonnasta lasten suunnistusvälinepakkauksen. Teininä peräti kahdesti nuortenlehden arvonnasta cd-levyn. Ja aikuisena olen voittanut hyväntekeväisyysarpajaisista Pentikin pussilakanapakkauksen (yhdelle hengelle).

Vierailija
96/327 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena voitin jonkun lasten tietokirjasarjan arvonnasta lasten suunnistusvälinepakkauksen. Teininä peräti kahdesti nuortenlehden arvonnasta cd-levyn. Ja aikuisena olen voittanut hyväntekeväisyysarpajaisista Pentikin pussilakanapakkauksen (yhdelle hengelle).

...Niin, ja GoPro-kameran.

Vierailija
97/327 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetaanko bingo tähän kategoriaan, mutta 70-luvulla sain kahvipaketin, koska istuin päävoiton voittajan vieressä. Lapselle ihan kiva voitto. 

Vierailija
98/327 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon voittanut joulukuusen,ilman koristeita,ja kaljakorin,eri arvonnat oli. Ja aikaakin noista on kuten tuo kaljakori sanakin kertoo. Joulukuusi oli karisevaa laatua ja oluesta en edes tykkää. Mutta kai ne juotua tuli ajan kuluessa.

Vierailija
99/327 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

www.arvontahullut.fi  tai www.arvontamaailma.fi  tai www.kilpailumaailma.fi   ?

Vierailija
100/327 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetaanko bingo tähän kategoriaan, mutta 70-luvulla sain kahvipaketin, koska istuin päävoiton voittajan vieressä. Lapselle ihan kiva voitto. 

Äitini voitti 70-luvulla yhtenä joulukuuna 7 kinkkua. ystäville ja koirillekin riitti siitä, loput rupesi mätäneen kun ei ollut pakastinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän