Oletteko koskaan voittaneet kilpailuista/arvonnoista mitään? Mitä voititte?
Olen elämässäni osallistunut varmaan satoihin kilpailuihin ja arvontoihin ja nyt voitin ensimmäistä kertaa jotakin. Voitto oli n. 60 euron arvoinen rannekoru. Kaveri sen sijaan voitti ihan mukavan palkinnon keväällä: 700 euron matkalahjakortti.
Mitenkäs teillä?
Kommentit (327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitin joskus kahden hengen Karibian risteilyn, johon kuului kaikki lennot, hotellit, risteilyt all-inclusive.
Kävitkö karibianreissussa ?
No, mitä luulet?! Totta kai! Kaksi viikkoa, upea reissu oli. Laivalla kaikki ruoka ja juoma ilmaista vielä, niin ei paljon rahaa kulunut.
Pienenä voitin t-paidan arpajaisista. Hiljattain yhdestä tapahtumasta hiustuotteita tyttärelle (kiharat hiukset). Lisäksi voitin hiljattain 100 eur ristikkolehdestä. Nyt viimeisin työpaikka sadan hakemuksen jälkeen tuntui lottovoitolta.
Pienenä voitin Nesquick-kaakaojulisteen, Barbien kampauspöydän. Teininä demi-lehdestä VO5-tuotepaketin. Aikuisiällä oon voittanu niksipirkasta kolmesti 100€:n lahjakortin, muutamia kertoja 10€:n lahjakortin, turvasilityslaudan ja pyykinkuivaustelineen sekä sini-mopin. Serlan kilpailusta heijastavan kassin, Ykköset-lehdestä tuotepaketin jossa niskatyyny ym.mainosrojua. Pam-lehden ristikosta 20€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netti arvonnat, voititteko ? Esim: www.arvontamaailma:fi tai www.arvontahullut.fi ? Onko voittoja ropissut ?
www.arvontahullut.fi tai www.arvontamaailma.fi tai www.kilpailumaailma.fi ?
Olen voittanut tuikkukipon ja arvasta 20 euroa.
Mieheni voitti muutama vuosi sitten Xbox One-pelikonsolin.
Voitin musiikkilehdestä puhallettavan bändituolin. (Tuolissa oli bändin logo)
Olen voittanut silmälasiliikkeen arvonnasta aurinkolasit vahvuuksilla.
Voitoksi voidaan varmaan laskea myös se, että pääsin mukaan naistenlehden muuttumisleikkiin isosta hakijajoukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netti arvonnat, voititteko ? Esim: www.arvontamaailma:fi tai www.arvontahullut.fi ? Onko voittoja ropissut ?
Vierailija kirjoitti:
Makuuhuoneen sisustuksen sisustuslehden "kaamea makkari"-kisassa 😀.
Hyvä
Coca-ccola-kassin voitin Eka-marketin arvonnassa 80--luvun lopussa ja tulipa tummanpuhuvana tämä teksti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitin Myllyn Paras-tuotepaketin. Olin kauhean innoissani, sillä harrastan leipomista ja asun ulkomailla, joten tuotteet olisivat olleet erityisen kaivattuja tänne. Pettymys oli valtava, kun sieltä ilmoitettiin, että he eivät lähetä palkintoa Suomen ulkopuolelle!
Kuusi vuotiaana leijona rannekellon, pankissa oli joku kilpailu lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Näistäkö voititte, vai www.arvontahullut.fi vai www.arvontamaailma.fi
Vierailija kirjoitti:
Voitin Myllyn Paras-tuotepaketin. Olin kauhean innoissani, sillä harrastan leipomista ja asun ulkomailla, joten tuotteet olisivat olleet erityisen kaivattuja tänne. Pettymys oli valtava, kun sieltä ilmoitettiin, että he eivät lähetä palkintoa Suomen ulkopuolelle!
Oisit pyytäny esim äidillesi lähettmään ne, ja hän sitten sulle ne sinne ?