Oletteko koskaan voittaneet kilpailuista/arvonnoista mitään? Mitä voititte?
Olen elämässäni osallistunut varmaan satoihin kilpailuihin ja arvontoihin ja nyt voitin ensimmäistä kertaa jotakin. Voitto oli n. 60 euron arvoinen rannekoru. Kaveri sen sijaan voitti ihan mukavan palkinnon keväällä: 700 euron matkalahjakortti.
Mitenkäs teillä?
Kommentit (327)
Vierailija kirjoitti:
-Oltiin kerran Oulussa kattomassa jääkiekkoa, sieltä voitin korillisen 0.5l Jaffaa.piti hakea kentältä😺
-Sitten voitin kaks lippua Kotkan Rockfestareille.
-MysteeriShoppaajan hommissa voitin 50€ Superlahjakortin jostain internetin käytön mittauksesta.
-ala-asteella ollessa voitin piirustuskilpailusta FaberCastellin värikynäsetin, ne kynät mulla on vieläki käytössä 🤘😀
Ihan tollasia mukavia voittoja on tullut, no Naapurit pelissä on tullu yli kymmenen kertaa se 5€. Ja paras voitto oli se kun voitin Särkänniemessä narunvedosta päävoiton! Siitä tuli hyvä mieli, koska olin muuten niin allapäin vauvahaaveiden vuoksi silloin. Nyt alkuvuodesta, kun vauva vihdoin syntyi olen laittanut tämän päävoiton hänen huoneeseensa koristukseksi
-
Kilpailumaailman kilpailuihin en osallistu. Hirvipeijaisten arpajaisista voitin hirvenlihaa, pääsen tekemään hirvipaistia.
Kerran olen voittanut wc-istuimen jostain arvonnasta.
Lisäksi muistan, kun 80-luvulla jossain arvonnassa oli palkintona Volvo 740, joku erikoismalli, hieno punainen, aivan uusi auto. En muista enää minkä yrityksen arvonta se oli, mutta osallistuminen edellytti kupongin lähettämistä ja piti vielä ostaa postimerkki siihen kuponkiin että pystyi osallistumaan. Ajattelin ettei kovinkaan moni halua osallistua tuon postimaksun takia ja niinpä "varmistelin voittoni" lähettämällä 100 kuponkia sinne. Eipä tullut voitto!! Arvaa harmittiko, suoraan sanottuna vitu..i. Nuorehkona nöösinä olin aivan varma että nyt nappaa, ja kohta ajelen komeasti isolla Volvolla. No ei napannut!
Voitin villalankaa, neuleohjekirjan ja suklaalahjakortin.
Voitin joulukalenterikilvasta 3 kg säilöttyä järvikalaa ja oli matava voitto joulukuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin kylpylä/hotellivoitto ei kiinnosta, jos ruuat ei kuulu mukaan
Sen voi myydä. Harvoin voitot on pakko käyttää itse.
Niin rakkaat siskot ja veljet, laittakaa se hyväntekeväisyyteen..
.
:)))
Vierailija kirjoitti:
Kilpailumaailman kilpailuihin en osallistu. Hirvipeijaisten arpajaisista voitin hirvenlihaa, pääsen tekemään hirvipaistia.
Nam
Ilmeisesti täällä vauva.fi hengaa porukkaa joka ei ole voittanut ?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tahtoisin, nam
Voitin 9900 euron veneen joskus 20 vuotta sitten. Myin sen ja menin autokouluun ja ostin auton.
Luxus Ford kuukaudeksi käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Jokin kylpylä/hotellivoitto ei kiinnosta, jos ruuat ei kuulu mukaan
Tää niin totta !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle "kotikissalle" kilpailuihin osallistuminen on harrastus ja kivahan sitä on aina silloin tällöin voittaakin, olen kyllä kiitettävästi voittanutkin. Harmi vaan, kun suurin osa kilpailuista ja esim. fb:ssa tai instassa; en ole somessa enkä mene.
Tämä, mua kans ottaa päähän, voittoa näyttää/hehkuttaa facessa muka
Minusta huonoa mainosta yrityksille, jotka ei tee kilpailua et voi osallistua ILMAN face/instaa/tiktok
Nuoresta alkaen olen voittanut stereot, farkut, sisäfilettä, 50e lahjakortin kauppakeskuksen avajaisissa, 15e lahjakortin lähikaupan avajaisissa, voileipägrillin, lotossa 10e, kulta-Jaskassa 100e ja viime viikolla k-sovelluksen muistpelissä Hellmans kastikkeen.
En yleensä voita mitään kilpailuista, joihin ilmoittaudutaan sähköpostilla tai postitse. Pitää olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Just viikko sitten voitin yhden myymälän arvonnasta takin, joka maksoi yli satasen. Sille on ollut käyttöä.
Arvokkain voitto on ollut kymmeniä vuosia sitten jonkin tietotekniikkayrityksen asiakastilaisuudessa järjestetyssä arvonnassa voitettu matka Orlandoon, Floridaan. Koska USA oli jo nähty, sain vaihdettua sen Pariisi-Martinique -yhdistelmään. Ihana reissu!
Jostain verkokaupasta ilmaiset postikulut kun pyöräytti jotain onnenpyörää. Tosin sen taisi voittaa silloin kaikki. Mut anyway. Voitto sekin.
Olen voittanut vaikka mitä, osallistun eri kilpailuihin aktiivisesti.. On tuulut kallista työkalu sarjaa, siivous settiä, kylpylälomia, laukkuja, koiralle herkkukoreja, tyynyjä, peittoja jnejne..
Mahtavaa