Rasvan kertyminen vatsan kohdalle, vaikka en ole omenavartaloinen?
Mitä tämä on, aikaiset vaihdevuodet vai stressi? Olen muuten selkeästi päärynän mallinen, lantio ja reidet ovat leveät ja edestä katsottuna vyötärö on kapein kohta. Sivusta vatsa näyttää isolta. Lapsia on ja ikää 35. Pari kuukautta synnytyksienkin jälkeen oli litteämpi maha.
Kommentit (10)
Liikaa sokeria ja valkoista vehnää ja heikko keskivartalon lihaksisto. Tuossa iässä kroppa alkaa romahtaa, jos ei treenaa kunnolla.
Oletko ennen ollut ylipainoinen? Jos et niin olet selkeästi omena, vaikka lantio olisikin iso.
Hassua, ihan sama tilanne minulla ikää myöten. Tämä tapahtui kaiken lisäksi lyhyessä ajassa. Muuten olen hoikka.
Alkoholi, stressi, esivaihdevuodet? Kaikki kerryttää keskivartalorasvaa
Noin nuorena asialle kannattaa tehdä jotain, kun vielä pystyy. Nyt 54-vuotiaana vatsaan on kertynyt ylimääräistä, eikä lähde oikein millään. Ei paljon huvita vartaloaan peilistä katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Noin nuorena asialle kannattaa tehdä jotain, kun vielä pystyy. Nyt 54-vuotiaana vatsaan on kertynyt ylimääräistä, eikä lähde oikein millään. Ei paljon huvita vartaloaan peilistä katsoa.
Mitähän tuolla sitten kannattaisi tehdä? Jos johtuu stressistä, niin auttaako laihduttaminen vai tuleeko vaan koko ajan lisää, jos/kun on stressiä.
Mulla noin kävi eräiden reseptilääkkeiden kanssa. Eivät sopineet mulle. Toki tuli sitten vuosien saatossa muitakin ulkonäöllisiä ja sisäisiä ongelmia. Olin pallomahainen tikkujalka tai tikkujalkainen pallomaha. Takaa kukaan ei olisi voinut arvata tilannetta, mutta sivulta olin kuin juuri synnyttävä äiti.
Koko suoliston tasapaino sekaisin - kaikkien muiden sekaisin olevien asioiden kanssa. Ja lääkityksellä sun muulla ei ollut mitään tekemistä suoliston kanssa. Lääkityksen sopimattomuuden havaitsemisen jälkeen, on lähdetty purkamaan tätä kaikkea muuta.
Ja vihdoin, kun suoliston tilaa on saatu tasapainoon, on myös vyötärönympärys lähtenyt pienenemään.
Kovasti oon miettinyt miten sen möhön saisi pois. :D
up