Miksi niin monella normaalipainoisella ja hyvännäköisellä miehellä on lihava puoliso?
Taas kerran tuli kaupungilla havaittua tämä ilmiö.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska uhkeilla naisilla on todistetusti korkeammat estrogeenitasot kuin luikkunaisilla -osa miehistä pitävää naisilta näyttävistä naisista median aivopesusta huolimatta.
Lihava = uhkea? Ei kai....
Lihavalla on yleensä muutakin isoa kuin tissit ja ahteri, esim. maha, käsivarret ja posket. Usein tissit on pienemmät kuin vatsamakkarat.
Juuri tuo,että lihavilla on iso maha, käsivarret ja posket jne tekee heistä niin ihania 😍 rakastan isoja vatsamakkaroita ja se on vain plussaa jos ovat rintoja suuremmat ja ulkonevampi kuin takamus 😍 rinnat ja takamus eivät kiinnosta.
Hyvä että vatsamakkaramieskin löysi tänne kertomaan asiantuntevan mielipiteensä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko niin että naiset on olleet normaalipainoisia kun on menty yhteen ja sitten todenneet av-tyyliin ettei enää tarvitse nähdä miehen takia vaivaa?? Veikkaan että 99% on näin. Mun mielestä em tapauksessa loukkaus puolisoa ja parisuhdetta kohtaan. Kai ne miehet olisi valinneet lihavan vaimon heti jos sellaista haluaisivat
Ei ehkä kannata hakeutua parisuhteeseen jos säikähtää naiselle ilmestynyttä muutamaa lisäkiloa, järkevä mies ymmärtää että naisen ruumis muuttuu pakosti iän myötä. Nainen vanhenee - mutta kai mies olisi valinnut vanhan vaimon heti jos sellaisen haluaisi.
Muutamaa?? Näyttää siltä että kyseessä on yleensä 20-50 kiloa!
Mun kroppa ei ole muuttunut tosiaan kuin 10 kiloa teini-iästä (silloin bmi 19, nyt 23), vaatekoko muuttunut 1 isommaksi. Eli voin hyvin sanoa etten ole juurikaan muuttunut 40 vuodessa, en edes 4 lapsen takia. Miksi olisi pitänyt lihota ja lötistyä?? Mun mies varmasti kestäisi (tiettyyn pisteeseen saakka) vaikka painaisin 80 kiloa mutta itse en todellakaan pystyisi hyväksymään tuollaista muutosta itsessäni (kortisonilääkitys ja sairaudet lukuunottamatta).
Nainen vanhenee ja mieskin - mutta nainen lihoo ja mies ei, ymmärrätkö eron?? Eri asia jos molemmat paisuvat lihapulliksi, silloin on vakka kantensa valinnut:)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa? Höpö höpö. Todella vähän hyvännäköisiä miehiä yleensäkin.
Onpa rasistinen kommentti! =(
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan olla, että näillä miehillä on vain terve naismaku?
Yritätkö väittää, että vain lihava on terve? Vai miksi vain lihavan naisen kanssa liikkuvalla miehellä on terve naismaku? Yritetäänkö täällä taas selitellä sitä omaa laiskuutta ja lihavuutta?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa? Höpö höpö. Todella vähän hyvännäköisiä miehiä yleensäkin.
Ehkä kannattaisi käydä ulkomailla. Suomessa on hyvän näköisiä miehiä suhteellisedti varmaan eniten maailmassa. Alle 180 cm tumma mies on ihan järjettömän kaukana hyvännäköisestä mutta ulkomailla ei juuri muita olekkaan paitsi joku umpimusta koripalloilija joka ehkä nimensä osaa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska uhkeilla naisilla on todistetusti korkeammat estrogeenitasot kuin luikkunaisilla -osa miehistä pitävää naisilta näyttävistä naisista median aivopesusta huolimatta.
Ööh, asia lienee päinvastoin.
Voin kyllä linkata todisteita jos et usko. Lisäkiloa nostavat estrogeenitasoja -tämä pätee myös miehiin, tästä johtuu että lihominen alentaa miesten testosteronitasoja.
Estrogeeni ja testot on kyllä kaksi eri asiaa.
Koska ulkonäöstä skitsoileva ihmisenkuori on huonoa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh, asia lienee päinvastoin.
Voin kyllä linkata todisteita jos et usko. Lisäkiloa nostavat estrogeenitasoja -tämä pätee myös miehiin, tästä johtuu että lihominen alentaa miesten testosteronitasoja.
Estrogeeni ja testot on kyllä kaksi eri asiaa.
Kuka tässä onkaan väittänyt, että ne olisivat sama asia?
Itselläni on isä, jolle muiden ihmisten paino on lähes pakkomielle. Varsinkin lihavat naiset. Koko lapsuuden ja nuoruuden jouduin kuuntelemaan ihmisten arviointia heidän painonsa takia kotona asuessani. Nykyäänkin tavatessamme naisten painoasiat otetaan puheeksi säännöllisesti.
Täällä on näköjään hänen hengenheimolaisiaan koolla aika runsaasti.
Onkohan tälle joku diagnoosi peräti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava = uhkea? Ei kai....
Lihavalla on yleensä muutakin isoa kuin tissit ja ahteri, esim. maha, käsivarret ja posket. Usein tissit on pienemmät kuin vatsamakkarat.
Juuri tuo,että lihavilla on iso maha, käsivarret ja posket jne tekee heistä niin ihania 😍 rakastan isoja vatsamakkaroita ja se on vain plussaa jos ovat rintoja suuremmat ja ulkonevampi kuin takamus 😍 rinnat ja takamus eivät kiinnosta.
Tämä oli siis minun viestini. Saastaiset lihavuusvastaiset taas alanuolettaneet. No, Jumala rankaisee!
Vaikka minäkin olen jo mieheni "vanginnut", olen silti pitänyt itseni timmissä kunnossa, pidän naamastani huolta, en pihtaa ja olen mielestäni rento kumppani. Siitä huolimatta tuntuu, etten kelpaa miehelleni enää ja olen täys itsestäänselvyys hänelle. Ei ulkonäöllä siis taida olla merkitystä parisuhteen onnellisuuden suhteen, vaikka niin koko ajan täälläkin annetaan ymmärtää.