Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monella normaalipainoisella ja hyvännäköisellä miehellä on lihava puoliso?

Vierailija
01.08.2016 |

Taas kerran tuli kaupungilla havaittua tämä ilmiö.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ovat homoja.

Vierailija
2/52 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa? Höpö höpö. Todella vähän hyvännäköisiä miehiä yleensäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet meistä naisista vaan pyöristyvät iän ja raskauksien myötä. Miehet ei usein niinkään. Meilläkin, kun yhteen mentiin, molemmat oltiin hoikkia. Nyt 13 vuoden avioliiton jälkeen mies on edelleen hoikka, minä taas 20 kg painavampi kuin yhteen mennessä. Asia ei haittaa miestä eikä minua, joten en aio edes laihduttaa.

Vierailija
4/52 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla mitenkään olla, että he pitävät pyöreämmistä naisista? Vai onko kaikilla maailman miehillä samanlainen maku? Mietipä näitä kysymyksiä.

Vierailija
5/52 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole vielä puolisoa vaan tyttöystävä, jasiksi että olen fat admirer ja vain lihava vartalo viehättää.

Vierailija
6/52 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni päällisin puolin normaalipainoiselta näyttävä mies voi hyvin olla ylipainoinen. Jos mies on raamikas, eivät ylikilot niin erotu, ja löysät vaatteet päällä läski saattaa sekoittua lihaksiin. Esimerkiksi minun ja mieheni painoindeksi on suunnilleen sama, olemme molemmat lievästi ylipainoisia, mutta vaatteet päällä näytän varmasti suhteessa lihavammalta kuin mieheni. Uimapuku päällä minä taas näytän paremmalta, sillä vartalotyypiltäni olen "kiinteä läski", jolla on erottuva vyötärö ja litteähkö vatsa, kun taas miehelläni on pullottavaa ja roikkuvaa nahkaa ja läskiä tisseissä ja vatsassa. Tosiasiahan on, että miehistä kuitenkin on ylipainoisia suurempi osa kuin naisista, eli jotain perspektiiviharhaa on tuossa havainnossasi.

Vierailija
7/52 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Saman olen huomannut itsekin.

Vierailija
8/52 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monella normaalipainoisella on normaalipainoinen puoliso? Tätä kysymystä pidät oletettavasti tyhmänä. No daa, ne normaalipainoiset rakastavat normaalipainoisia puolisoitaan!!

Ja nyt mieti, voisiko tämä sama vastaus päteä myös sinun kysymykseesi?

Vierailija
9/52 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan olla, että näillä miehillä on vain terve naismaku? Sairasta nykyään tämä lihavuuskeskustelu. Ihminen on lihava silloin, kun se häiritsee hänen selviytymistään arjessa. Nykystandardien mukaanhan lihavia ovat kaikki paitsi anoreksikot. Kauneus ei ole painosta kiinni, tuleeko yllätyksenä? Ihminen on kaunis silloin kun hyväksyy itsensä, tämä ei suotta ole klisee. Naisen pitää näyttää naiselta!

Vierailija
10/52 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monella lihavalla miehellä on hoikka nainen?

Vierailija
11/52 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niin moni nainen ei välitä perseensä leviämistä muulloin kuin miehenmetsästysvaiheessa.

Vierailija
12/52 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monella lihavalla miehellä on hoikka nainen?

Nuo miehet ovat rikkaita.

Vierailija
13/52 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa mistä se johtuu.

Nykypäivänä tavismiehen vaihtoehdot pariutumisen suhteen on joko tyytyä tai olla yksin.

Jopa hyvässä kunnossa olevien miesten vaihtoehdot saattaa olla lihava nainen naisten hypergamian takia.

Se että nainen voi netissä valikoida sadoista miehistä miehen johtaa siihen että nainen ei vahingossakaan valitse samantasoista mitä hän itse on.

Vierailija
14/52 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ne on sattuneet ihastumaan lihavaan naiseen.

Vierailija
15/52 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä 2/3 on ylipainoisia, naisista 1/2. Miten sen selität?

Vierailija
16/52 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole saaneet normaalipainoista naista.

Vierailija
17/52 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne naiset on olleet hoikkia kaunottaria seurusteluvaiheessa tietysti. Heti kun on mies saatu "vangittua", menty naimisiin tai saatu lapsi, naiset on antaneet itsensä lihoa kun luulevat että miestä ei enää tarvitse miellyttää.

Vierailija
18/52 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne naiset on olleet hoikkia kaunottaria seurusteluvaiheessa tietysti. Heti kun on mies saatu "vangittua", menty naimisiin tai saatu lapsi, naiset on antaneet itsensä lihoa kun luulevat että miestä ei enää tarvitse miellyttää.

Tää on kyllä totuus mun tuttavapiirissa :) 

Vierailija
19/52 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M21 kirjoitti:

Minulla ei ole vielä puolisoa vaan tyttöystävä, jasiksi että olen fat admirer ja vain lihava vartalo viehättää.

Tyttöystäväsi on myös kasvoiltaan ja hiuksiltaan kaunis eli tosi hyvin sinua onnistanut :)

Vierailija
20/52 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumppania yleensä valita painon perusteella.

Siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi