Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin baarissa elämäni miehen, ei vastaa viesteihin

Vierailija
01.08.2016 |

Tapasin viikonloppuna baarissa miehen, joka on kaikkea mitä olen toivonut eli mun elämäni mies siis. Meillä synkkasi hyvin ja päädyttiin jatkoille ja voitte varmaan arvata että sänkyynhän sitä jouduttiin. Aamulla mies lähti hoitamaan asioita, ja mulle jäi pelkät muistikuvat ihanasta illasta sekä miehen puh.nro jonka pyysin jo heti siellä baarissa.
Mies ei kuitenkaan vastaa mun viesteihin, vaikka on ne nähnyt. Onkohan kiireinen vai eikö muuten vain ehdi vastata? Haluaisin, että mies olisi hieman innokkaampi.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mies olla vaan pimpan perään :(

Vierailija
2/35 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit pano

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä yhden illan juttu, mies ei ilmeisesti halua uusintaa. Laittaa ehkä joskus puutteessa/kännissä viestiä.

Vierailija
4/35 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä nyt sanoa, mut jos ei vastaa niin todennäköisesti et ollut hänen elämänsä nainen.

Mutta lohdutukseksi sanon, että kännitilassa todettuun "elämän mies" -diagnoosiin ei parane luottaa. Selvinpäin voikin olla jotain ihan muuta.

Vierailija
5/35 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kävi mullakin mielessä, mutta mies kyllä kehui ulkonäköäni ja sanoi että olen hyvä tyyppi johon haluaa tutustua. Ei kukaan vain seksiä janoava sanoisi niin.

AP

Vierailija
6/35 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hoitamaan asioita" = vie vaimon ja lapset Lintsille tjsp...

Vierailija
7/35 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kävi mullakin mielessä, mutta mies kyllä kehui ulkonäköäni ja sanoi että olen hyvä tyyppi johon haluaa tutustua. Ei kukaan vain seksiä janoava sanoisi niin.

AP

Heh, 

juuri noinhan ne sanovat, jotta varmistavat "saannin". Oletko kovin nuori?

Vierailija
8/35 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja antoi tietty prepaid liittymän numeron, jota käyttää vain baareissa. Ykköskännykkä oli sillä kotona ;)

Vierailija
9/35 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisit, että mies olisi innokkaampi. Mutta tuolla viestittelylläsi vaan karkotat miehen pois silti, vaikka hän harkitsisikin tavata uudestaan ja tutustua paremmin.

Oletusarvo kuitenkin on, että kun yhdenillan juttuihin lähtee, niistä ei tule jatkoa. Ja kyllä, usein vain yhdenillan seksiä haluavat puhuvat "naista lämmittääkseen" kaikenlaista jatkohaluista, vaikka eivät tarkoita sitä oikeasti.

Joskus kyllä yhden illan jutustakin voi tulla suhde, mutta sitä ei voi olettaa, eikä missään nimessä sellaista kumppania saa painostaa toistuvalla viestittelyllä tms. Jos häntä kiinnostaa, hän ottaa ajallaan yhteyttä kyllä, ellet itse karkota innokkuuden vaatimuksillasi ja viesteilläsi. Mutta moni odottaa muutaman päivän ennen kuin ottaa yhteyttä, jopa viikonkin, ettei vaikuttaisi liian innokkaalta ja painostavalta.

Vierailija
10/35 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla on hoidettava perheen asioita. Viikonloppuna on sitten paremmin aikaa panoille.

Vierailija
11/35 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun elämäsi mies sellainen, joka ei vastaa viesteihisi? Ymmärrän että synkkasi hyvin jne, mutta eiköhän se elämäsi mies ole yhtä hulluna sinuun kuin sinäkin häneen, sitten kun hänet tapaat. ;)

Vierailija
12/35 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Heh, 

juuri noinhan ne sanovat, jotta varmistavat "saannin". Oletko kovin nuori?

Tämä.

Vierailija
13/35 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Osasi vuorosanat saadakseen pesää -ja se toimi. Älä tuhlaa ajatusta tyyppiin.

Vierailija
14/35 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako viestiä olet ehtinyt laittaa? Vaikka olisi ollut aikeissakin ottaa yhteyttä mieli voi muuttua, jos pommitat. Se, että haluaa tutustua voi oikesti tarkoittaa kuitenkin tutustumista vain yhden yön ajan.

Vierailija
15/35 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Mitä se vain seksiä janoava sitten sanoisi? 

- sä oot oikeestaan aika kauheen näkönen ja lisäksi ärsyttävä luonne. En missään nimessä halua tutustua suhun, mutta panettaa niin prkeleesti, että lähtisitkö meille paneen...?

Vierailija
16/35 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

"Eläkkeelle" jääneenä alfana voin kertoa, että nimenomaan juuri noin sanotaan pelkille panoille. Siis niille, jotka jätetään reserviin pahan päivän varalle kolmos, tai nelos vaihtoehdoiksi. Saattaa olla, että sulle joskus kännissä rimpauttaa, kun ei osu baarissa kohdalle mitään edes hiukankaan potentiaalista, eikä ykkös, tai kakkos varakit vastaa.

Vierailija
17/35 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Ai ei vai? Ovatkohan minunkin pari elämäni miestä, jotka ovat halunneet minuun tutustua, olleet kiireisiä 15 vuotta, kun eivät ole vielä soitelleet. Niin kai sen täytyy olla, kun ei kukaan muuten noin sanoisi.

Vierailija
18/35 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kuitenkin itse vahvasti että miestä kiinnostaa, sillä mulla on hyvä ihmistuntemus. Olisiko jotain keinoa selvittää miehen osoitetta tms puhelinnumeron avulla?

AP

Vierailija
19/35 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit oikeastaan itse kysymykseesi toteamalla että kyseessä unelmien mies.

Sellaisilla riittää naisia. 

Niin se maailma toimii.....monista miehistä ei ikinä kiinnostu ensimmäinenkään nainen, ja toisilla miehillä taas riittää jonoksi asti naisia.

Vierailija
20/35 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kuitenkin itse vahvasti että miestä kiinnostaa, sillä mulla on hyvä ihmistuntemus. Olisiko jotain keinoa selvittää miehen osoitetta tms puhelinnumeron avulla?

AP

Jessus älä nyt stalkkaamaan ala!

Muista Sex and the Cityn Miranadan oivallus: ehkä se ei vaan ole niin kiinnostunut susta.

Ahdistelemalla taatusti karkoitat sen. 

JOS SE HALUAA OTTAA YHTEYTTÄ, SE OTTAA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan