Tapasin baarissa elämäni miehen, ei vastaa viesteihin
Tapasin viikonloppuna baarissa miehen, joka on kaikkea mitä olen toivonut eli mun elämäni mies siis. Meillä synkkasi hyvin ja päädyttiin jatkoille ja voitte varmaan arvata että sänkyynhän sitä jouduttiin. Aamulla mies lähti hoitamaan asioita, ja mulle jäi pelkät muistikuvat ihanasta illasta sekä miehen puh.nro jonka pyysin jo heti siellä baarissa.
Mies ei kuitenkaan vastaa mun viesteihin, vaikka on ne nähnyt. Onkohan kiireinen vai eikö muuten vain ehdi vastata? Haluaisin, että mies olisi hieman innokkaampi.
Kommentit (35)
Jos olit miehen mielestä kiinnostava tapaus, niin varmasti ottaa yhteyttä. Jos taas olit pelkkä pano, niin yhteydenottoa ei tule ennenkuin panettaa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Uskon kuitenkin itse vahvasti että miestä kiinnostaa, sillä mulla on hyvä ihmistuntemus. Olisiko jotain keinoa selvittää miehen osoitetta tms puhelinnumeron avulla?
AP
Älä nyt hyvä ihminen sen oven taakse mene! Vaikutat vielä hullulta stalkkaajalta, jos et jo ole antanut sitä kuvaa. Nyt keksit muuta tekemistä,mene vaikka kaverin kanssa kahville tai jotain. Kyllä se sieltä vastaa jos on oikeasti kiinnostunut susta. Äläkä laita enempää viestejä,menetät mahdollisuutesi tuolla epätoivoisuudella.
ex-alfa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kävi mullakin mielessä, mutta mies kyllä kehui ulkonäköäni ja sanoi että olen hyvä tyyppi johon haluaa tutustua. Ei kukaan vain seksiä janoava sanoisi niin.
AP
"Eläkkeelle" jääneenä alfana voin kertoa, että nimenomaan juuri noin sanotaan pelkille panoille. Siis niille, jotka jätetään reserviin pahan päivän varalle kolmos, tai nelos vaihtoehdoiksi. Saattaa olla, että sulle joskus kännissä rimpauttaa, kun ei osu baarissa kohdalle mitään edes hiukankaan potentiaalista, eikä ykkös, tai kakkos varakit vastaa.
Kyllä. Ne jää sit toiveikkaana odottelemaan ja saavat sit kuulla jatkossa, miks juuri nyt nytei ole aikaa kuin pikaisiin tapaamisiin.
Heh, tuli vain mieleen tosta "ei kai se näin sanois jos haluis pelkän panon" jutusta että kun oli jo ehtinyt kuulemaan kaikenmaailman lässytykset kauniista silmistä, ihanasta luonteesta, kivasta kropasta jne jne jne iskuyrityksinä (jotka ei sinänsä toiminut mutta leikkiin lähdin jos mies oli pantavan näköinen) oli hyvin virkistävää kun kerran yks jätkä tuli valomerkin jälkeen totemaan lyhyesti "Sul on hyvä perse, lähetäänks panemaan?".
Lähdin kyllä =D
Hassua silloin oli kuitenkin se että aamulla halusi numeroani, teki aamupalaa ja halusi viettäö koko päivän kanssani, laittoi leffan pyörimään jne.... silloin olin itse mulkku ja sanoin et kännykästä akku loppu enkä muista numeroani, pyysin lapulle sen numeron ja heti kun jätkä meni suihkuun lähdin menemään kun en osannut sanoa nätisti että ei mua pikeasti kiinnostanut, olin vain puutteessa....
Vierailija kirjoitti:
Tuo kävi mullakin mielessä, mutta mies kyllä kehui ulkonäköäni ja sanoi että olen hyvä tyyppi johon haluaa tutustua. Ei kukaan vain seksiä janoava sanoisi niin.
AP
Miehet sanovat mitä tahansa saadakseen pillua...
Kuulostaa siltä, että ap on hyvin nuori ja tulee oppimaan vasta kantapään kautta...
Kaikenlaisia provoja sitä keksitäänkin. Eihän kukaan voi olla noin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Uskon kuitenkin itse vahvasti että miestä kiinnostaa, sillä mulla on hyvä ihmistuntemus. Olisiko jotain keinoa selvittää miehen osoitetta tms puhelinnumeron avulla?
AP
Noniiiiiin provo löydetty
Apinaa koijataan. Apinaa pumpataan..
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että ap on hyvin nuori ja tulee oppimaan vasta kantapään kautta...
Jaa. Minusta koko juttu on keksitty. Mutta uskokoon ken tahtoo. Ainakin miehet uskoo tuollaisen blondijutun.
Yksipuolinen lankeamus. Ei yhteistä jatkoa. Hyvää elämää teille kummallekin tahoillenne..
Mies huomasi aamulla,että selvin päin ap ei olekaan hänen unelmiensa nainen.
Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun!
Järkytyn syvästi!
Oletko tosissasi? Kyllä se mies ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut. Odottele nyt edes viikko.