Millaisen naisen miehet haluavat?
Palstalla miehet haluavat 50-luvun naista joka silti käy töissä.
Sitten on aloituksia hemmotelluista naisista yksinkertaisena olentona.
Sitten on oikea maailma. Välillä tuntuu, että oma mieheni on palstamies. Pitäisi menestyä töissä, rakastaa kotitöitä, olla naisellinen ja vahva, muttei vahvempi kuin mies ja itkeminen ei tietenkään ole eduksi.
Kommentit (53)
ddd kirjoitti:
Mä haluan naisen, joka kiukuttelee, jos kiukuttaa. Sitä vartenhan mä oon sen elämässä, et on joku, jonka seurassa ei ole olemassakaan "negatiivisia" eli niitä kaikista tärkeimpiä tunteita purkaa. On äärettömän vaikee löytää suomalaista naista, joka osaa näyttää tunteensa. Näyttäkää mulle sen naisen kuva, niin huudahdan HEP! ja vaimoni on löytynyt! Sit leikikäs ja intohimonen. Ahdistaa nähdäkin suurinta osaa keski-ikäsistä pariskunnista, kun eivät edes kädestä pidä kiinni toisiaan. Missä vuosien aikaansaama tulinen rakkaus ja himo, vai olenko ainoa mies maailmassa, jolle yhdessä vanheneminen on seksikkäintä ikinä!? On kiinnostunu musta ja haluaa tehdä asioita mun kanssa JA haluaa perheen ja haluaa olla osa perhettä. Ei huutele meidän intiimeimpiä juttuja muille ja ei semmonen "Haluan vielä kolme kertaa kiertää maailman, ennen kuin tiedän mitä haluan"-tyyppi. Ei se perhe rajota elämää lainkaan, jos kaksi ihmistä aidosti rakastaa toisiaan. Eli parisuhde olis semmonen, että kuljetaan omia polkujamme, mutta yhdessä. Jos sä haluut kiertää maailman, ni kierrä ja mä hoidan lapset sillä välin, mutta muista tuoda jokaselta käymältäsi rannalta hieman hiekkaa, ni laiten ne lasipurkkeihin ja jokaiseen purkkiin etiketiks valokuva susta siltä rannalta ja toiselle puolelle kuva musta, et mitä mä tein just sillä hetkellä, kun sä olit siellä. Ja tietysti semmonen, joka luontaisesti osaa pitää huolta muista ihmisistä. Siivoomiset tai työpaikat tai varallisuus nyt on yks hailee. Tyttömäinen ja viisas. Jotain tällasta.
Naiset vastaavat täällä taas, hienoa. Ylläoleva teksti oli kyllä niin lapsellista jaarittelua, että ihan nauratti... Minäkin kirjoittelin tuollaisia tarinoita silloin joskus 16 vuotiaana. Mutta onnea tulevaan elämään lapsikulta, se voi joskus yllättää.
Rehellisen, luotettavan, empaattisen, hauskan ja älykkään
Vierailija kirjoitti:
Ok. Eli yhteenvetona: hyvä, lämmin, hellä. Ja söpö. Tällainen siis pitää olla, eikä mikään räähkä.
Mut sitten tällaista vaimoa petetään ensimmäisen räähkän kanssa, jolle itse sattuu kelpaamaan edes hetkeksi..
Ei hitto tämä on niin totta! Olen itse tuollainen, hyväsydäminen, empaattinen, ajattelen toisen parasta ja pistän toisen tarpeet omieni edelle. Olen lämminhenkinen, huolehtiva ja kiltti. Edellisessä suhteessa tein itse kaikki kotityötkin ja passasin miestä. No, se sika meni ja petti jonkun haahkan kanssa. Sama sitä aiemmassa suhteessa. Oon kai sitten kynnysmatto
Hehheh, taas yks katkeroitunut lättäjalkamamma, jolle rakkaus on sitä, et kaupassa tiuskii "Pertsa, ota nyt se saatanan vaippapaketti ja hae sipsit.". Intohimo ja leikkimielisyys on ihmisyyden todellista sielukkuutta ja vain surullinen ihminen näkee ne lapsellisuutena. Mut ei se pois toki toisilta ole, jos haluaa elää harmaata ja tunteetonta elämää. Erotilastot kertovatkin, kuinka onnellisia nämä ihmiset todellisuudessa ovat.
Ihan tavallisen näköinen nainen olisi juuri sopiva kumppani. Ei erityisiä ulkonäkötoiveita, pitkä, lyhyt, pyylevä, laiha, hiusten pituus tai silmien väri ei ole oleellinen seikka. Ei haittaa ylipaino (kunhan se ei haittaa elämistä), selluliitti, raskausarvet, rypyt, säärikarvat.
Nainen, joka on henkisesti riittävän tasapainoinen ja vakaalla pohjalla. Jolla ei ole vakavia sosiaalisia, mielenterveydellisiä tai taloudellisia ongelmia. Nainen, joka haluaa tasavertaisen kumppanin tasa-arvoiseen parisuhteeseen. Suunnilleen omanikäinen, voi olla vanhempi tai nuorempi, mutta kunhan kokisi kuuluvansa samaan sukupolveen kuin minä (eli ei nainen, jolle olisi biologisesti mahdollista olla äitini tai tyttäreni).
Nainen, joka on kohtalaisen sinut itsensä kanssa, joka hallitsee elämänsä ainakin kohtuullisesti, joka ei näänny menneisyyden, nykyisyyden tai tulevaisuuden painolastien alle. Nainen, joka ehtii ja haluaa viettää aikaansa myös minun kanssani, antaa minullekin tilaa elämässään ja kalenterissaan. Nainen, jolle en olisi pelkkä säätö, pakkoseurustelukumppani, lompakko, palkaton talonmies tai seksilelu. Nainen, joka ei polta tupakkaa ketjussa, juo alkoholia joka päivä tai kärsi muista vakavista riippuvuuksista.
Nainen, joka haluaisi antaa minulle läheisyyttä, ja jonka kanssa olisi myös intiimimpää kanssakäymistä. Nainen, joka kuuntelisi ja välittäisi, kysyisi vaikka joskus, mitä minulle kuuluu. Halaisi hyvästiksi, silittäisi tukkaa, nojautuisi minuun kun tulen sohvalle viereen istumaan. Joka hymyilisi minulle ja katsoisi silmiin. Nukkuisi vieressäni, lähellä minua. Ymmärtäisi läheisyyden tarpeeni ja tarvitsisi itsekin läheisyyttäni.
Tällaista naista minä etsin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kertokaa nyt kun kysytään :)
Eikös aloittaja jo vastannut itse kysymykseensä?
Mitä siihen enää lisäämään, kun vastaus on jo tiedossa.
Aloittajan ongelma on siinä, että hän kuvaa täydellistä naista. Ei sellaista ole olemassakaan. Samalla tavalla kaikki haluavat työn jossa on tähtitieteellinen palkka, mutta itse työ pelkkää oleilua. Ja samoin unelmien mies on vahva mutta älykäs, päättäväinen mutta herkkä, karski mutta runollinen, ja rikas mutta vaatimaton.
Älkää sekoittako iltapäivälehtien naurettavia listoja oikeiden ihmisten oikeisiin parisuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Eli yhteenvetona: hyvä, lämmin, hellä. Ja söpö. Tällainen siis pitää olla, eikä mikään räähkä.
Mut sitten tällaista vaimoa petetään ensimmäisen räähkän kanssa, jolle itse sattuu kelpaamaan edes hetkeksi..
Hyvä, lämmin, hellä joo, mutta ei pidä unohtaa seksuaalista puoltaan. Minä haluan hyvän, lämpimän ja hellän naisen, joka nussii kuten "räähkä".
No ei ainakaan pinnallinen
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen näköinen nainen olisi juuri sopiva kumppani. Ei erityisiä ulkonäkötoiveita, pitkä, lyhyt, pyylevä, laiha, hiusten pituus tai silmien väri ei ole oleellinen seikka. Ei haittaa ylipaino (kunhan se ei haittaa elämistä), selluliitti, raskausarvet, rypyt, säärikarvat.
Nainen, joka on henkisesti riittävän tasapainoinen ja vakaalla pohjalla. Jolla ei ole vakavia sosiaalisia, mielenterveydellisiä tai taloudellisia ongelmia. Nainen, joka haluaa tasavertaisen kumppanin tasa-arvoiseen parisuhteeseen. Suunnilleen omanikäinen, voi olla vanhempi tai nuorempi, mutta kunhan kokisi kuuluvansa samaan sukupolveen kuin minä (eli ei nainen, jolle olisi biologisesti mahdollista olla äitini tai tyttäreni).
Nainen, joka on kohtalaisen sinut itsensä kanssa, joka hallitsee elämänsä ainakin kohtuullisesti, joka ei näänny menneisyyden, nykyisyyden tai tulevaisuuden painolastien alle. Nainen, joka ehtii ja haluaa viettää aikaansa myös minun kanssani, antaa minullekin tilaa elämässään ja kalenterissaan. Nainen, jolle en olisi pelkkä säätö, pakkoseurustelukumppani, lompakko, palkaton talonmies tai seksilelu. Nainen, joka ei polta tupakkaa ketjussa, juo alkoholia joka päivä tai kärsi muista vakavista riippuvuuksista.
Nainen, joka haluaisi antaa minulle läheisyyttä, ja jonka kanssa olisi myös intiimimpää kanssakäymistä. Nainen, joka kuuntelisi ja välittäisi, kysyisi vaikka joskus, mitä minulle kuuluu. Halaisi hyvästiksi, silittäisi tukkaa, nojautuisi minuun kun tulen sohvalle viereen istumaan. Joka hymyilisi minulle ja katsoisi silmiin. Nukkuisi vieressäni, lähellä minua. Ymmärtäisi läheisyyden tarpeeni ja tarvitsisi itsekin läheisyyttäni.
Tällaista naista minä etsin.
Ihana. Silmät kyyneltyivät kun kuvittelin tuota sohvalle käpertymistä. En varmaan koskaan saa kokea läheisyyttä kenenkään kanssa, ikää jo 28. Ulkonäkökeskeisyys karkottaa minut miehistä, joille olisin hyvä "saalis". Olen kauniiksi kehuttu, mutta olin aiemmin lihava ja siten silloin joko ilmaa tai naureskelun ja pilkan kohde.
ddd kirjoitti:
Mä haluan naisen, joka kiukuttelee, jos kiukuttaa. Sitä vartenhan mä oon sen elämässä, et on joku, jonka seurassa ei ole olemassakaan "negatiivisia" eli niitä kaikista tärkeimpiä tunteita purkaa. On äärettömän vaikee löytää suomalaista naista, joka osaa näyttää tunteensa. Näyttäkää mulle sen naisen kuva, niin huudahdan HEP! ja vaimoni on löytynyt! Sit leikikäs ja intohimonen. Ahdistaa nähdäkin suurinta osaa keski-ikäsistä pariskunnista, kun eivät edes kädestä pidä kiinni toisiaan. Missä vuosien aikaansaama tulinen rakkaus ja himo, vai olenko ainoa mies maailmassa, jolle yhdessä vanheneminen on seksikkäintä ikinä!? On kiinnostunu musta ja haluaa tehdä asioita mun kanssa JA haluaa perheen ja haluaa olla osa perhettä. Ei huutele meidän intiimeimpiä juttuja muille ja ei semmonen "Haluan vielä kolme kertaa kiertää maailman, ennen kuin tiedän mitä haluan"-tyyppi. Ei se perhe rajota elämää lainkaan, jos kaksi ihmistä aidosti rakastaa toisiaan. Eli parisuhde olis semmonen, että kuljetaan omia polkujamme, mutta yhdessä. Jos sä haluut kiertää maailman, ni kierrä ja mä hoidan lapset sillä välin, mutta muista tuoda jokaselta käymältäsi rannalta hieman hiekkaa, ni laiten ne lasipurkkeihin ja jokaiseen purkkiin etiketiks valokuva susta siltä rannalta ja toiselle puolelle kuva musta, et mitä mä tein just sillä hetkellä, kun sä olit siellä. Ja tietysti semmonen, joka luontaisesti osaa pitää huolta muista ihmisistä. Siivoomiset tai työpaikat tai varallisuus nyt on yks hailee. Tyttömäinen ja viisas. Jotain tällasta.
Tuossa on useita asioita joita löydän itsestäni ja parisuhteestamme. Ongelma taitaa olla siinä että edes minä en tiennyt miten paljon uskallan näyttää tunteitani tai että yksi suurimmista toiveistani on vanheta ja tulla ryppyiseksi jonkun kanssa. En ennen kuin tapasin mieheni ja rakastuin.
Kunhan ei ole jatkuvasti tyytymätön. Järkevyys ja luotettavuus on jo plussaa.
Lady in the street but a freak in the bed.
Eli haluan älykkään naisellisen naisen, joka on tunneihminen ja heittäytyy seksissä. Kasvatettu niin / myöhemmin opetellut, että hänet voi viedä minne vaan ilman että tarvitsee hävetä. Suhtautuu minuun lämmöllä ja haluaa keskustella ja flirttailla kanssani. Haluaa lapsia kanssani.
Näiden ominaisuuksien vastineeksi tulee tietysti huonoja puolia. Koska hän on älykäs, häntä ei voi vedättää. Tulinen on tulinen myös suuttuessaan. Koska hän rakastaa huomiota, sitä on parempi antaa. Koska hänellä on vahva sex appeal, en ole koskaan ainoa kiinnostunut.
Löysin ulkomailta. En sano, ettei Suomestakin voisi tällaista naista saada, mutta hän nyt sattuu olemaan ulkomaalainen.